loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 154 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

فقر مفهومی جامع است که فقط مربوط به سطح مالی نیست. امروز می‌خواهیم نگاهی عمیق‌تر به فقر احساسی داشته باشیم. بسیاری افراد هستند که به تمکن مالی رسیده‌اند اما در زندگی احساسی خود با فقر دست به گریبان‌اند.

تعریف

فقر عاطفی یا احساسی وضعیتی است که وقتی فرد بدون بحران قادر به کنار آمدن با برخی موقعیت‌ها در زندگی خود نباشد، ایجاد می‌شود. همه آدمها با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند اما برخی نمی‌توانند از نظر احساسی با بعضی موقعیت‌ها کنار بیایند و به دنبال راه‌های فراری مثل موادمخدر و خوش‌گذرانی  رفته یا به کل منزوی می‌شوند. وقتی فردی خود را در شرایطی سخت می‌بیند اما نه قادر به غصه خوردن است و نه ادامه زندگی، با فقر احساسی سر و کار خواهد داشت.

امیر بازدید : 259 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

حتماً تابحال شنیده‌اید که می‌گویند برای به دست آوردن احترام باید به دیگران احترام بگذارید.

کاملاً درست است اما لزوماً نه به آن شکلی که شما فکر می‌کنید. بااینکه خیلی مهم است که به دیگران احترام بگذارید، این راه قطعی و تعیین‌کننده برای اینکه آنها هم حتماً به شما احترام بگذارند نیست.

درمورد احترام، همه چیز از خودتان شروع می‌شود.

اگر شما به خودتان احترام نگذارید، هیچکس دیگر این کار را نخواهد کرد.

چرا احترام به خود تا این اندازه مهم است

احترام به خود پایه و اساس داشتن یک زندگی توام با کمال و احترام است. اگر واقعاً خودتان را دوست نداشته باشید و به عنوان یک انسان به خودتان احترام نگذارید، چطور می توانید جرات کنید از ایده‌ها و اعتقاداتتان حمایت کنید یا مرزهای خود را به دیگران گوشزد نمایید؟

حتی آدم‌های خیلی مهربان هم نمی‌توانند با کسانیکه علاقه و احترامی برای خود قائل نیستند همدردی کنند.

امیر بازدید : 203 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
معتادین به خرید تا آنجا که پول همراه داشته باشند خرید مي‌کنند بدون آنکه به استفاده از لوازمي‌ که مي‌خرند فکر کنند. آنها حتی ممکن است از بسیاری از لوازمي‌ که دارند خبر نداشته باشند. یکی از خصوصیات بارز این افراد این است که هیچ تمایلی به چانه زدن ندارند و حتی گاهی به قیمت اجناسی که انتخاب مي‌کنند توجهی ندارند.

اگر هر ماه به این نتیجه مي‌رسید که دخل و خرج‌تان با هم نمي‌خواند و با کسری بودجه زیادی روبه‌رو هستید، احتمالا شما هم به بیماری اعتیاد به خرید» مبتلا شده‌اید

گاهی افراد اشتیاق به خرید را با اعتیاد به خرید اشتباه مي‌گیرد. اکثر این دسته از افراد هم نمي‌دانند مبتلا به اختلالی هستند که معمولا از آن خبر ندارند یا حداکثر خودشان و افرادی که با آنها زندگی مي‌کنند از این موضوع با خبرند. اگر کمد لباس‌های‌تان پر است از لباس‌هایی که حتی یک‌بار هم آنها را نپوشیده‌اید، اگر با نگاه کردن به ویترین مغازه بدون اینکه کنترلی برخودتان داشته باشید وارد مغازه مي‌شوید‌ و مهمتر از همه اگر آخر هر ماه به این نتیجه مي‌رسید که دخل و خرج‌تان با هم نمي‌خواند چون مبلغ بسیار زیادی را برای خرید لوازم بی‌مصرف خرج کرده‌اید، شما مبتلا به اختلالی هستید که در زبان عامیانه به آن اعتیاد به خرید گفته مي‌شود.

 از آنجا که بزرگ‌ترین لطمه که اعتیاد به خرید به شما مي‌زند صدمه مالی است بهتر است با این اختلال آشنا شوید و اگر مبتلا به آن بودید به دنبال راه‌حلی برایش بگردید. با خواندن مطالب زیر متوجه مي‌شوید این اختلال چه خصوصیاتی دارد و چطور مي‌توانید آن را در خودتان شناسایی کنید. مهمتر اینکه با از بین بردن آن چه لطفی به جیب‌تان مي‌کنید. 
با بیماری اعتیاد به خرید چه کنیم؟

معنی اعتیاد به خرید

بسیاری از ما ممکن است چشم‌مان لباس یا وسیله‌ای را بگیرد و حتی اگر به آن نیازی نداشته باشیم بابت خریدن آن پول خرج کنیم. خرید در ایام خاص، ابتدای فصول، خرید برای خوش لباس بودن و خریدن لوازم مورد نیاز حتی اگر گاهی بیشتر از معمول باشد کاملا نرمال است‌ اما معمولا کسانی که اعتیاد به خرید دارند سراغ خریدن کفش، لوازم لوکس، لوازم الکترونیکی و مهم‌تر از همه لباس مي‌روند. کمد‌های این افراد پر شده از لوازم مشابه که حتی از آنها استفاده هم نشده است.

معتادین به خرید تا آنجا که پول همراه داشته باشند خرید مي‌کنند بدون آنکه به استفاده از لوازمي‌ که مي‌خرند فکر کنند. آنها حتی ممکن است از بسیاری از لوازمي‌ که دارند خبر نداشته باشند. یکی از خصوصیات بارز این افراد این است که هیچ تمایلی به چانه زدن ندارند و حتی گاهی به قیمت اجناسی که انتخاب مي‌کنند توجهی ندارند. دسته دیگر افراد که تعدادشان نسبت به گروه اول بسیار کمتر است، کسانی هستند که لوازم مورد نیازشان را خریداری مي‌کنند اما میزان خریدشان چند برابر نیاز و استفاده آنها است. معتادان به خرید بعد از هر بار خرید کردن دچار احساس گناه و استرس مي‌شوند و برای پایین آوردن این استرس دوباره سراغ خرید مي‌روند.

امیر بازدید : 165 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

مهندسین اعتقاد دارند که خودروهای آینده شاید به مانند این روزها باشند اما طراحان بلند پرواز این نظر را ندارند و فکر می کنند که در آینده خودروها ظاهری عجیب دارند.
“Enrico Vettorato” یک طراح ایتالیایی است که البته در دنیا به خاطر طرح های عجیب و آینده نگرانه اش معروف شده است.

خودروی دل “لرزه” آخرین کاری است که او برای شرکت KTM انجام داده است  و این روزها مشغول کار بر روی طرح های دیگر است. “لرزه” خودرویی است که از نظر فنی و ظاهری با بسیاری از خودروهای آینده تفاوت دارد.

خودروی «لرزه» محصول سال 2020+تصاویر

این خودرو دارای یک سیستم عجیب در قسمت موتور و نیرو محرکه خود است. موتور آن قرار است به صورت برقی و با سیستم پیزوالکتریک کار کند. پیزو الکتریک سیستمی است که از فشرده سازی سرامیک های خاص یا کریستال های کوارتی برق تولید می کند.

امیر بازدید : 299 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

لئو کی یوان این جسم کروی شکل را با استفاده از لایه های فایبر گلاس ساخته است

اختراع کشاورز چینی برای نجات در پایان دنیا ! + عکس

یک کشاورز چینی معتقد است برای هر خطر احتمالی از جمله سیل، زلزله، سونامی و حتی روز قیامت آماده است.
  لئو کی یوان این جسم کروی شکل را با استفاده از لایه های فایبر گلاس ساخته است که مردم با الهام از فیلم هالیوودی آخر الزمان به آن لقب کشتی نوح داده اند.

امیر بازدید : 173 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
ازدواج از منظر رهبر معظم انقلاب
خداوند از زن و مرد تنها خوشش نمی‌آید

خدای متعال از زن و مرد تنها خوشش نمی‌آید، مخصوصا آن‌هایی که جوانند و بار اولشان است. مخصوص جوان‌ها هم نیست. خدای متعال از زندگی مشترک و مزدوج خوشش می‌آید. آدم تنها، مرد تنها و زن تنها که همه عمر را به تنهایی می‌گذراند، از دید اسلامی چیز مطلوبی نیست. مثل یک موجود بیگانه است در مجموعه پیکره انسانی. اسلام این طور خواسته که خانواده، سلول حقیقی مجموعه پیکره جامعه باشد نه فرد تنها.

خطبه عقد ۷۵/۱۰/۰۵

امیر بازدید : 215 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
دنیای اقتصاد: اگرچه هنوز هم تولید خودرو به روزهای اوج خود بازنگشته، اما بررسی اوضاع بازار در یک ماه اخیر نشان می‌دهد قیمت‌ها کاهش داشته‌اند، هرچند که هنوز هم بازار حبابی به نظر می‌رسد؛ کارشناسان معتقدند: یکی از دلایل اصلی افت قیمت‌ها، فرا رسیدن ایام محرم بوده که سبب شده انگیزه مشتریان به خرید خودرو افت کند.
این خودروها خیلی سریع ارزان شدند

با این حال به نظر می‌رسد با آغاز زمستان، بازار خودرو به رسم هر ساله رونقی نسبی بگیرد و آنگاه اگر اوضاع تولید همچنان نامناسب بماند، قیمت‌ها دوباره صعود خواهند کرد.

امیر بازدید : 165 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: ایده یک شرکت تبلیغاتی مبنی بر نشان دادن لوگوی یک محصول بر سطح ماه، باعث هراس مسؤولان ناسا شد و کارشناسان فضایی هشدار دادند که این اقدام می‌تواند امنیت ساکنان ایستگاه فضایی بین‌المللی را به خطر بیندازد!

این برنامه بخشی از شوخی سالانه «جیمز ولاکوت» و همکارانش در شرکت تبلیغاتی Cherryduck بود که وانمود کردند قصد دارند نام تجاری خیالی Mooncheeze را بر روی ماه بتابانند.

برای واقعی‌تر جلوه دادن این فیلم تبلیغاتی – سرگرمی، این شرکت با ارسال ایمیل به یکی از افسران سابق هوانوردی آمریکا در خصوص داده‌های مورد نیاز برای تاباندن تصویر بر سطح ماه سؤال کردند، اما به شوخی بودن این طرح اشاره‌ای نکردند.

مدیر این شرکت با ارسال ایمیل به «رابرت گوترو» از کارشناسان ناسا، اعلام کرد که آنها با ساخت یک پروژکتور پر قدرت، در تدارک برنامه‌ای برای تاباندن لوگوی محصول یک کارخانه پنیرسازی بر روی ماه در قالب یک برنامه تبلیغاتی بوده و نیازمند دریافت اطلاعاتی در این زمینه هستند؛ اما این خبر به سرعت به افسران ارشد ناسا رسید و چندین ایمیل برای مدیر این شرکت ارسال شد که نشان می‌داد ایده این شوخی کاملا جدی گرفته شده است.

«جاشوآ بوک» یکی از کارشناسان ستاد اکتشافات و مأموریت‌های فضایی ناسا در واشنگتن در پاسخ اعلام کرده بود که قوانین بین‌المللی محدود کننده‌ای برای تاباندن پرتوهای لیزر به فضا وجود دارد و این اقدام تبلیغاتی کاملا غیرقانونی است.

در ایمیل «بوک» تأکید شده بود: اگر شما پروژکتور پرقدرتی با قابلیت تاباندن نور بر سطح ماه طراحی کرده‌اید که احتمالا می‌تواند امنیت خدمه ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)‌ را به مخاطره بیندازد، ناسا باید به طور کامل در جریان این امر قرار گیرد.

امیر بازدید : 122 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

عصر ایران: وب سایت گوگل در آستانه سال نو میلادی آمار پرجستجو ترین کلمات در این وب سایت در سال ۲۰۱۲ را منتشر کرد.

این 10 کلمه پر جستجو ترین کلمات گوگل در سال 2012 شدند

در این آمار ۱۰ کلمه ای که بیش از همه در موتور جستجوی گوگل از سوی کاربران نوشته شده اند به شرح زیر است :

امیر بازدید : 113 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: ناسا با استفاده از داده‌های ماهواره Suomi NPP، تصویری با قابلیت زوم کردن تهیه کرده که زیبایی‌های شب سیاره زمین را به تصویر می‌کشد.

این تصویر نسخه بهبود یافته‌ای از تصویری است که سازمان ملی اقیانوسی و جوی آمریکا (NOAA) در تاریخ پنجم دسامبر (۱۵ آذر) از شب زمین تهیه کرده است.

برای تهیه تصویر «مرمر سیاه» (Black Marble) از فناوری ابداعی شرکت Gigapan در ترکیب با داده‌های ماهواره رصدگر زمین Suomi NPP استفاده شده است.

این تصویر قابلیت بزرگ‌نمایی داشته و کاربران می‌توانند با زوم کردن بر روی بخش های مختلف، جزئیات دقیقی از زیبایی‌های شب مناطق مختلف کره زمین را مشاهده کنند.

برای دیدن تصویر زیبای زمین در هنگام شب می‌توانید به این آدرس نشانی http://www.ouramazingplanet.com/3866-black-marble-zoomable-image.html مراجعه کنید.

شب های زیبای ایران از نگاه ماهواره های ناسا
زیبایی شب تهران در تصویر «مرمر سیاه»

امیر بازدید : 1860 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

ویتنی الیزابت هیوستون (به انگلیسی: Whitney Elizabeth Houston)‏ (زادهٔ ۹ اوت ۱۹۶۳ در نیوآرک، نیوجرسی- درگذشتهٔ ۱۱ فوریه ۲۰۱۲) خواننده سبک پاپ، بازیگر، تهیه کننده فیلم و مدل آمریکایی بود.

بیوگرافی ویتنی هیوستون

کتاب رکوردهای جهانی گینس در سال ۲۰۰۹ رکورد «پرجایزه‌ترین هنرمند زن تاریخ» را به نام ویتنی هیوستون ثبت کرد. او طی بیش از سه دهه فعالیت هنری‌اش ۴۱۵ جایزه دریافت کرد.

امیر بازدید : 131 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی diablo3 با لینک مستقیم

دانلود نسخه نهایی بازی Diablo III 2012 با لینک مستقیم

*** نسخه کامل Collectors Edition ***

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Diablo III که توسط کمپانی قدرتمند Blizzard Entertainment ساخته شده و برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است ، بی شک یکی از برترین عنوان های امسال Diablo III است که پس از ۴ سال ساخت بی وقفه انتشار یافت و اگر علاقه مند به بازی های سبک استراتژیک هستید حتما با کمپانی معروف Blizzard آشنایی دارید ، تنها چیزی که می توان گفت این است که تمامی ویژگی های نسخه دوم را فراموش کنید زیرا در نسخه سوم این بازی شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که قابل مقایسه با Diablo II نیست ، داستان بازی ادامه ای از قسمت دوم می باشد که نبرد بین نیروهای تاریکی و نیروهایی از بهشت ادامه دارد ۲ دهه از امپراطوریه شیطان ها می گذرد و در این دوره تمامی مقدسات را نابود کرده اند ، اما کسانی برای مبارزه آماده شده اند که مبارزه آن ها به دلیل قدرت بالای شیطان بسیار کند پیش می رود اما شخصی به نام Deckard سعی در نابودی شیطان ها و آوردن نسل جدیدی از بشر دارد و برای این کار بسیاری را در کلیسای قدیمی Tristram که هم اکنون به خرابه ای تبدیل شده است جمع می کند و …. داستان تحسین برانگیز بازی قطعا یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود که از هر نظر می توان آن را بسیار عالی دانست ، گیم پلی بازی فوق العاده عالی ، روان شده است و هنگام بازی هیجان به نهایت خود خواهد رسید ، نسخه جدید نیز از امکان مالتی پلیر به خوبی پشتیبانی می کند همچنین اگر دارای اکانت مخصوص بازی هستید می توانید این بازی را با هزاران نفر در سراسر دنیا به صورت آنلاین بازی کرده و از آن لذت ببرید ، از دیگر ویژگی های بازی می توان به آپدیت شدن بازی به نسخه جدید و پچ شماره ۷ ، قابلیت تقسیم و به مزایده گزاری پول و دارایی ها ، بهبود بسیار عالی گرافیک و ….. اشاره نمود ، این بازی فوق العاده زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی با لینک مستقیم و به صورت رایگان دانلود نمایید.

امیر بازدید : 241 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

آماندا میشل تاد (به انگلیسی: Amanda Michelle Todd) دختر نوجوان ۱۵ ساله کانادایی بود که قربانی قلدری اینترنتی شد و به همین دلیل در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۲ در خانه‌اش خودکشی کرد.

ماجرای خودکشی «آماندا تاد» دختر نوجوان 15 ساله کانادایی

امیر بازدید : 274 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی پایان دوم

دانلود رایگان و لینک مستقیم و راحت فیلم ایرانی پایان دوم – آذر ۹۱

 آنوس و تیزر فیلم ایرانی پایان دوم

فیلم سینمایی ایرانی جدید پایان دوم

در این پست به معرفی فیلم ایرانی  پایان دوم می پردازیم + آنوس و تیزر فیلم پایان دوم

دانلود فیلم ایرانی پایان دوم

فیلم ایرانی پایان دوم منتشر شد ! – فیلم ایرانی پایان دوم

امیر بازدید : 112 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود جدید نسخه 3.5 وردپرس فارسی و انگلیسی

WordPress 3.5 Final

وردپرس یک نرم‌افزار انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و متن باز است. گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا سایت با هرگونه امکانات سازگار نموده است.

امیر بازدید : 135 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

قیمت روز خودرو های داخلی و وارداتی چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۱
قیمت روز خودرو پراید ، قیمت پژو ۲۰۶ ، قیمت سمند ، قیمت پژو ، قیمت روز مزدا ،قیمت ماشین

قیمت ماشین ایرانی

قیمت امروز و جدید خودرو های ایرانی و وارداتی

برای دیدن لیست کامل قیمت روز خودرو به ادامه مطلب بروید

امیر بازدید : 129 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

امام سجاد از ولادت تا شهادت

حضرت سجاد ( ع ) 
نام معصوم ششم علی ( ع ) است . وی فرزند حسین بن علی بن ابیطالب ( ع ) و ملقب به “سجاد” و “زین العابدین ” می باشد . امام سجاد در سال ۳۸هجری در مدینه ولادت یافت . حضرت سجاد در واقعه جانگداز کربلا حضور داشت ولی به علت بیماری  و تب شدید از آن حادثه جان به سلامت برد ، زیرا جهاد از بیمار برداشته شده است و پدر بزرگوارش – با همه علاقه ای که فرزندش به شرکت در آن واقعه داشت – به او اجازه جنگ کردن نداد . مصلحت الهی این بود که آن رشته گسیخته نشود و امام سجاد وارث آن رسالت بزرگ ، یعنی امامت و ولایت گردد . این بیماری موقت چند روزی  بیش ادامه نیافت و پس از آن حضرت زین العابدین ۳۵سال عمر کرد که تمام آن مدت به مبارزه و خدمت به خلق و عبادت و مناجات با حق سپری شد . سن شریف حضرت سجاد ( ع ) را در روز دهم محرم سال ۶۱هجری که بنا به وصیت پدر و امر خدا و رسول خدا ( ص ) به امامت رسید ، به اختلاف روایات در حدود ۲۴ سال نوشته اند . مادر حضرت سجاد بنا بر مشهور “شهربانو” دختر یزدگرد ساسانی بوده است . آنچه در حادثه کربلا بدان نیاز بود ، بهره برداری از این قیام و حماسه بی نظیر و نشر پیام شهادت حسین ( ع ) بود ، که حضرت سجاد ( ع ) در ضمن اسارت با عمه اش زینب ( ع ) آن را با شجاعت و شهامت و قدرت بی نظیر در جهان آن رو فریاد کردند . فریادی که طنین آن قرنهاست باقی مانده و – برای همیشه – جاودان خواهد ماند . واقعه کربلا با همه ابعاد عظیم و بی مانندش پر از شور حماسی و وفا و صفا و ایمان خالص در عصر روز عاشورا ظاهرا به پایان آمد ، اما مأموریت حضرت سجاد ( ع ) و زینب کبری ( س ) از آن زمان آغاز شد . اهل بیت اسیر را از قتلگاه عشق و راهیان به سوی  “الله ” و از کنار نعشهای پاره پاره به خون خفته جدا کردند .

امیر بازدید : 120 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

 

 شرکت حسابداری و خدمات مالی شکاف ارقام شرق، جهت تأمین نیروی انسانی خود به ۹۳ نیروی مجرب در عناوین شغلی؛کارشناس مالی، حسابدار وبازاریاب، به مشخصات زیر، نیازمند است:

امیر بازدید : 143 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.xfun.ir/wp-content/uploads/2012/12/allodegi.jpg

م.ر.بهنام رئوف – اواخر پاییز و اوایل زمستان که می‌شود اوضاع و احوال آب و هوای شهرهای پرجمعیت کشور هر روز قرمز و قرمزتر می‌شود. قرمزی که برای کمرنگ شدن تا به امروز راهکارها و تصمیمات متنوعی گرفته شده است. 

از تعطیلی‌های چند روزه بخش دولتی و مدارس و دانشگاه‌ها گرفته تا آب پاشی آسمان شهر با هواپیماهای مخصوص و بارورکردن ابرهای باران‌زا. راه‌حل‌هایی که همگی فقط می‌تواند در حکم یک مُسکن باشد. آن هم مُسکنی با دوز و تاثیری بسیار اندک؛ چرا که تنها یک روز بعد از انجام این کارها باز هم آسمان شهرها خاکستری و طوسی می‌شوند. دولت به‌عنوان نهادی که بیشترین تعداد پرسنل را در اختیار خود دارد همواره سعی کرده است با اجرای طرح‌هایی رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر را کاهش داده تا شاید با این بهانه بتواند روند آلودگی هوای شهرهای بزرگ را کنترل کند.

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 29,361
  • بازدید کلی : 310,575
  • کدهای اختصاصی