loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 408 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

سخنان و ضرب المثل های جالب در مورد ازدواج

سخنان و ضرب المثل های جالب در مورد ازدواج
زن و شوهر اگر یکدیگر را بخواهند در کلبه ی خرابه هم زندگی می کنند. ( ضرب المثل آلمانی )

-هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت کن تا با چشم هایت.( ضرب المثل آلمانی)

۲- مردی که به خاطر ” پول ” زن می گیرد، به نوکری می رود. ( ضرب المثل فرانسوی )

۳- لیاقت داماد ، به قدرت بازوی اوست . ( ضرب المثل چینی )

۴- زنی سعادتمند است که مطیع ” شوهر” باشد. ( ضرب المثل یونانی )

۵- زن عاقل با داماد ” بی پول ” خوب می سازد. ( ضرب المثل انگلیسی )

۶- زن مطیع فرمانروای قلب شوهر است. ( ضرب المثل انگلیسی )

۷- زن و شوهر اگر یکدیگر را بخواهند در کلبه ی خرابه هم زندگی می کنند. ( ضرب المثل آلمانی )

امیر بازدید : 328 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

2

شاید گروه اندکی از ما با خواص و کاربردهای این نوشیدنی خوش طعم و دانه‌های خوش عطر آن در زندگی روزمره آشنا باشیم.

۱٫ برای دور کردن مورچه‌ها از آپارتمان یا حیاط خانه‌تان نیز از قهوه استفاده کنید؛ برای این کار کافی است مقداری پودر قهوه را مقابل خانه آنها بریزید. به این ترتیب آنها را از خانه خود فراری می‌دهید.
۲٫ اگر یخچال شما مدتی است بوی مواد غذایی مختلف را به خود گرفته بهترین راه آن است که یک کیسه پارچه‌ای پر از قهوه را درون طبقات یخچال قرار دهید تا تمام بوها را به خود جذب کند.
۳٫ اگر در خانه گلدانی دارید که کود موجود در خاک آن موجب بدبویی اتاقتان می‌شود می‌توانید مقداری قهوه روی خاک گلدان بریزید و به این ترتیب از ایجاد بوی نامطبوع در خانه پیشگیری کنید.
۴٫ بعد از پاک کردن ماهی یا پوست کندن پیاز بهترین راه برای از بین بردن بوی بد دست‌ها این است که دست‌هایتان را با پودر قهوه خوب آغشته کنید و بعد آن را بشویید.
۵٫ در صورتی که گربه‌ها زیاد به باغچه خانه‌تان می‌آیند و فضولات خود را در آنجا خاک می‌کنند، با ریختن قهوه درون باغچه می‌توانید آنها را از این محل دور کنید. زیرا گربه‌ها از بو کردن قهوه گریزانند.
۶٫ اگر تصمیم دارید یک جاسوزنی پارچه‌ای در منزل تهیه کنید، بهتر است درون آن را با دانه‌های قهوه پرکنید. چراکه قهوه موجب حفظ قابلیت سوزن و مانع از زنگ زدن آن می‌شود.
۷٫ با پرکردن دانه های قهوه در گلدان یا لیوان بلوری که در آن لوازم‌التحریر خود را قرار می‌دهید، می‌توانید هم فضای میز کارتان را زیبا کنید و هم موجب خوشبو شدن فضای خانه و اتاقتان شوید.
۸٫اگر روی مبلمانتان خراش و زدگی ایجاد شده می‌توانید با کمک خمیری که از مخلوط آب و قهوه تهیه می‌کنید این خراشیدگی را از بین ببرید. کافی است خمیر را روی خراشیدگی مبل بکشید و به این ترتیب آسیب سطحی وارد آمده به مبلمانتان را ترمیم کنید.

امیر بازدید : 1082 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

پیری، خستگی و تیرگی پوست با روش های جوان سازی آن از بین می روند. این روش ها، مشکلات پوستی را حل کرده و پوستی صاف و درخشان ایجاد می کنند.

اگر متوجه شدید که پوستتان خشک، تیره و چروک شده است، زمان خوبی است که به فکر جوان سازی آن باشید.
پوست سالم، به خودی خود هر 14 تا 30 روز یک بار، تجدید می گردد.
 
1 - درست استحمام کنید
مدت زمان استحمام را کوتاه کنید ( یعنی طول ندهید ) و با آب ولرم ( نه داغ ) دوش بگیرید، گرمای حمام باعث می شود رطوبت پوست از بین برود. با این روش از پوست خود محافظت کرده اید.
روش دیگر برای حفظ شادابی پوست، عدم استفاده از صابون می باشد.
صابون با بوی تند می تواند رطوبت پوست را از بین ببرد و موجب خارش و پوسته پوسته شدن پوست گردد. شامپوهای بدن اغلب کمتر از صابون ها ایجاد حساسیت پوستی می کنند.
شامپوی بدنی را بخرید که دارای مرطوب کننده هایی مانند روغن های طبیعی و یا سرامیدها است.

امیر بازدید : 502 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

لیستی از مردهایی تهیه کرده‌ایم که به هیچ عنوان نباید با آنها رابطه‌ای شروع کنید.

مردی که خود را آفتابی نمی‌کند
در شهری با هم آشنا می‌شوید که هیچکدام در آن زندگی نمی‌کنید. تماس‌های تلفنی و ایمیل‌ها ارتباط را برایتان شیرین می‌کند؛ دو ماه بعد از شما خواهش می‌کند همدیگر را دوباره ببینید و به شهر او سفر کنید. در مسیر رفت، در هواپیما، وقتی که می‌خواهید با بغل‌دستی‌تان کمی دردودل کنید، می‌گویید که تصور می‌کنید کسی که همیشه می‌خواستید را پیدا کرده‌اید. سی دقیقه بعد، وقتی هواپیما می‌نشیند و کسی برای استقبال از شما نیامده‌ است، بغل‌دستی‌تان با ترحم به شما نگاه می‌کند و پیشنهاد می‌دهد که شما را تا مسیری برساند. این همان زمانی است که باید مستقیم به باجه فروش بلیط بروید و همان لحظه به شهر خودتان برگردید!

مرد حسود
اوایل وقتی گارسون رستوران کمی بیشتر از حالت متداول به شما توجه می‌کند، کوتاه می‌آید. اما بعدها وقتی مکالمه‌تان با یکی از همکاران مرد یا هم‌کلاسی‌هایتان طول می‌کشد، تحمل نکرده و از جا در می‌رود. وقتی می‌گوید که شما و برادرتان بیش از اندازه همدیگر را بغل می‌کنید یا حتی دوست دخترتان را به داشتن تمایل به جنس موافق متهم می‌کند و می‌گوید که به شما نظر دارد، زمان آن است که ترکش کنید. بااینکه این تعصبات و توجهات در ابتدای رابطه جالب و خوشایند می‌آید اما خیلی زود جذابیت خود را از دست داده و بیش از اندازه محدود‌کننده خواهند بود. و وقتی بالاخره رابطه‌تان با او مرد واقعیرا تمام می‌کنید، مطمئن باشید تا مدت‌ها به دنبال شما با نفر بعدی که با او وارد رابطه می‌شوید هم خواهد بود!

امیر بازدید : 276 جمعه 22 دی 1391 نظرات (1)

هفت صبح: دو فیلم مهم و پر سروصدای ۲۰۱۲ دیروز دو وضعیت متفاوت را تجربه کردند؛ «لینکلن» استیون اسپیلبرگ با نامزدی در ۱۰ رشته جایزه بفتا ۲۰۱۳ نشان داد میان بریتانیایی ها هم محبوبیت دارد اما آخرین بخش از سری فیلم های «گرگ و میش» با نامزدی در ۱۱ رشته جایزه تمشک طلایی مورد استهزا قرار گرفت.

آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) روز چهارشنبه نامزدهایش را معرفی کرد و لینکلن در رشته های بهترین فیلم، فیلمنامه اقتباسی، بازیگر مرد، بازیگر مرد مکمل، بازیگر زن مکمل، موسیقی، فیلمبرداری، طراحی صحنه، طراحی لباس و چهره پردازی نامزد دریافت جایزه شده است. نکته عجیب آن است که اسپیلبرگ در بخش بهترین کارگردانی نامزد نشده است!

فیلم های نامزد تمشک طلایی 2012

«بینوایان» ساخته تا هوپر و «زندگی پی» به کارگردانی آنگ لی با ۹ نامزدی در رده بعدی هستند. «اسکای فال» ساخته سام مندس در هشت بخش بخت دریافت جوایز بفتا را دارد. «آرگو» بن افلاک در هفت بخش و «آنا کارنینا» جو رایت در شش بخش نامزد هستند. «جانگو آزاد شده» کوئنتین تارانتینو و «۳۰ دقیقه بامداد» کاترین بیگلو هم در پنج بخش نامزد شده اند اما در جوایز هجوآمیز تمشک طلایی که نامزدهایش یک روز قبل از نامزدهای اسکار و برندگانش هم یک روز پیش از مراسم اسکار معرفی می شوند و به تقدیر مسخره آمیز به بدترین آثار و سینماگران سال اختصاص دارد، «حماسه گرگ و میش: سپیده دم – قسمت ۲» پیشتاز است. این فیلم نه تنها در تمام بخش های نامزد دریافت این جایزه است، بلکه در بخش بدترین زوج سینمایی دو بار نامزد شده است!

امیر بازدید : 283 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: وقتی پای رکورد زدن در میان باشد پخت پیتزایی با قطر ۴۰ متر دیگر چیز عجیبی به حساب نمی‌آید.

کتاب رکوردهای گینس به تازگی در لیست غذاهای رکورد شکن خود یک پیتزای ۴۰ متری را جایگزین پیتزای رکورد شکن قبلی کرده است.

این پیتزای عظیم که «اوتاویا» نام گرفته دست پخت گروهی از آشپزهای ایتالیایی است که از ۹۰ تن ماده اولیه آماده شده و برای درست کردن آن ۴۸ ساعت وقت صرف شده است.

بزرگترین پیتزای جهان + عکس

بزرگترین پیتزای جهان + عکس

بزرگترین پیتزای جهان + عکس

امیر بازدید : 503 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: دیدن و خواندن یک صورت جهیزیه ۳۷ سال پیش برای نسل کنونی جالب است و تغییرات شدید در توقعات و انتظارات را به خوبی نشان می دهد.

تصویر زیر صورت یک جهیزیه در سال ۱۳۵۴ است که خواندن اقلام ذکر شده در آن می‌تواند جالب باشد.

جهیزیه عروس در سال 1354 + عکس
امیر بازدید : 175 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

تماشا: کی روش که در تعطیلات کریسمس در لندن است با شبکه بی بی سی گفت و گو کرد. گفت و گویی که بیش از آنکه به متن آن توجه شود حاشیه به همراه داشته است. رویانیان مدیر پرسپولیس، کی روش را به شکایت تهدید کرده و حسن زاده گفته که با او برخورد می کنیم.

کی روش از شرایط ایران در مقدماتی جام جهانی و راه های رشد فوتبال پایه در ایران تا زندگی اش در ایران سخن گفته و از هدفش برای حضور در جام جهانی برزیل، به نظر می رسد کی روش بیش از هر کس دیگری تشنه حضور در جام جهانی است.

متن کامل مصاحبه کی روش با بی بی سی فارسی

اگر بخواهید واقع گرایانه قضاوت کنید شانس ایران برای رسیدن به جام جهانی چقدر است؟

- شانس بالایی داریم. نکته مهم این است که خود را باور داشته باشیم و قدرتمان را حفظ کنیم چون راهیابی به جام جهانی کار ساده ای نیست. بیش از ۲۰۰ کشور می خواهند به برزیل برند و فقط برای ۳۱ تیم جا هست. به خصوص در آسیا که رقابت ها در حال حاضر خیلی نزدیک است. مرحله آخر خیلی رقابتی است و هنوز هیچ چیز قطعی نیست و هر تیمی می تواند صعود کند یا حذف شود. من باور دارم و خیلی مطمئن هستم که اگر ایران خیلی سازمان یافته و با روحیه و آمادگی بالا حضور پیدا کند، شانس زیادی برای راهیابی داریم.

امیر بازدید : 288 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: شهروندان یونانی ساکن ترکیه به پخش سریال تلویزیونی «اسطوره کمال» اعتراض کردند.

درد سر ساز شدن یک سریال ترکیه ای دیگر
نمایش شخصیت‌های شرور از یونانیان ساکن آناتولی در سریال کمدی تاریخی تلویزیون ترکیه، موجب اعتراض رسمی اقلیت یونانی این کشور شد.

سریال «اسطوره کمال» که پخش آن به دلیل کمبود مخاطب متوقف شد، یونانیان را در نقش‌های پستی چون خائن و جاسوس نمایش می‌داد.

انجمن یونانیان ترکیه با اعتراض به تلویزیون دولتی ترکیه تلاش کرد از پخش سریال‌هایی با دیدگاه توهین‌آمیز تبعیض‌نژادی جلوگیری کند.

یکی از روسای این انجمن در این‌باره گفت: این سریال به شدت ما را ناراحت کرد. انجمن یونانیان به طور کامل با جامعه‌ی ترکیه‌ای یکپارچه نشده است. به ما به عنوان نگهبانانی نگاه می‌شود که بار تاریخ را بر دوش داریم. در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی ما یک سیاست فردی نداریم، اما وجودمان موجب آزار برخی حلقه‌ها می‌شود.

وی در ادامه افزود: «اسطوره کمال» آخرین نمونه تبعیض‌نژادی نسبت به انجمن یونانی‌هاست. برخی از شخصیت‌هایی که در این برنامه نمایش داده شدند، اعضای این انجمن را که شهروندان کشور ترکیه هستند، به شدت آزرد. همه شخصیت‌ها از جمله خائنین و جاسوسان که به شکل یوناینان آن زمان ترسیم شده بودند.

این در حالی است که «اوکتای کانیارکا»، بازیگر نقش اصلی کمال در این طنز تاریخی به اظهارات انجمن یونانیان اعتراض کرد و گفت، فیلمنامه‌ی سریال هدفی نژادپرستانه نداشته و این انتقادات غیرمنصفانه است.

این هنرپیشه در این باره گفت: در این سریال هم ترک‌ها و یونانیان آناتولی وطن‌پرست که در کنار هم با دشمن مشترک جنگیدند به تصویر کشیده شدند و هم ترک‌ها و یونانیانی که به کشورشان خیانت کردند. اما شما آن‌ها را نادیده گرفتید. به نظرم این روزها طغیان‌های قومیتی به دلیل ساختار سیاسی کشورمان در مرکز توجه قرار گرفته است.

امیر بازدید : 336 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

عصر ایران:  دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی ۵۶ از دقایقی پیش در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شده است.

سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات آزاد

رهبر انقلاب فرمودند: آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی میکنند،حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند. دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد،از اول انقلاب ۳۴انتخابات داشتیم، کدامش آزاد نبوده است؟

یکی از نقشه های دشمن برای جلوگیری از انتخابات پرشور این است که در ایام انتخابات سر مردم را به ماجرای سیاسی، اقتصادی یا امنیتی گرم کنند، اما ملت ایران هوشمندتر از این است که از دشمن فریب بخورد.

همه دنیای استکبار دست به دست هم گذاشتند تا با تحریم، ملت ایران را به ستوه بیاورند و محاسبات مسئولان عوض شود اما نتیجه این شده که ملت ایران هر روز گرایشش به مبانی اسلام و ایستادگی بیشتر میشود.

امیر بازدید : 170 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا:  قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی هم‌چنان در روندی آهسته و پیوسته در حال افزایش است.

در حال حاضر در محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا ۱۱۱ به قیمت حدود ۱۴ میلیون تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

خود رو هایی ارزان که خیلی گران شدند

سایپا SL 131 نیز به قیمت حدود ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و SX 131 نیز به قیمت حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت رسمی SL 131 معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و SX 131 نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت تیبا نیز به حدود ۱۷ میلیون تومان رسیده است. البته قیمت رسمی این خودرو نیز ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

تندر ۹۰ مدل E2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. البته قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

مگان ۲۰۰۰ با دنده اتوماتیک نیز به قیمت حدود ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان است. ماکسیما نیز به قیمت حدود ۹۴ میلیون تومان عرضه می‌شود. البته قیمت رسمی این خودرو ۸۵ میلیون تومان تعیین شده است.

در گروه محصولات ایران خودرو نیز خودروی پژو ۲۰۶ در نمایندگی‌های فروش موجود نیست. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل V9 آن به قیمت حدود ۴۵ میلیون تومان و مدل V8 نیز حدود ۳۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت رسمی مدل V9 حدود ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V8 نیز ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.

قیمت تندر ۹۰ ایران خودرو نیز افزایش یافته و در مدل E1 آن به حدود ۲۵ میلیون تومان و مدل E2 نیز ۲۸ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت رسمی تندر ۹۰ E1 ایران خودرو معادل ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.

پژو ۴۰۵ نیز به قیمت حدود ۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است. قیمت پژو پارس سال نیز به حدود ۲۷ میلیون تومان رسیده است. قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۳ میلیون تومان تعیین شده است.

امیر بازدید : 236 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

هنرآنلاین:مهناز افشار در راستای اعلام اسامی فیلم‌ها برای شرکت در جشنواره فیلم فجر گفت: فقط یک بار سلیقه‌ای انتخاب نکنید و براساس نگاه سینمایی انتخاب کنید!

مهناز افشار امسال با فیلم ” چه خوبه برگشتی” داریوش مهرجویی در بخش سودای سیمرغ سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

مهناز افشار : فقط یک بار سلیقه‌ای انتخاب نکنید !

افشار در فیلم “تهران تا بهشت ” ابوالفضل صفاری هم ایفای نقش کرده است که این فیلم در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشده است.

مهناز افشار در ارتباط با نگاه سلیقه ای هیت انتخاب سی ویکمین جشنواره فیلم فجر متن زیر را در اختیار ما قرار داد:

یک بار نشد دوستان انتخاب در جشنواره به گونه ای رفتار کنند که بودن یا نبودن فیلمها در بخش مسابقه را به پای سلیقه شخصی نگذاریم و بگوئیم ،واقعا دلیل کاملا تخصصی داشته….یک بار شد طوری انتخاب کنید که بگوئیم طوری انتخاب کردید که مثل همیشه نیست و به واقع نگاه سینماست؟؟؟؟ ….

امیر بازدید : 795 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

تماشا: یک موسسه با بررسی تعداد دفعات خندیدن مخاطبان حین تماشای فیلم های کمدی، فهرست بهترین کمدی های ساخته شده را اعلام کرد. هر چند این موسسه یک کلوب بسیار بزرگ اجاره فیلم در لندن است و ممکن است خیلی منبع مهمی به نظر نرسد اما حداقل برای مخاطبانی که می خواهند یک دل سیر پای فیلم بخندند، راهنمای خوبی است.

این کلوب حین اجاره فیلم های کمدی به مشتریان از آنها خواسته تا تعداد دفعاتی که یک فیلم خنده دار موجب خنداندن آنها می شود را محاسبه کنند و به این کلوب ارائه دهند. هدف اصلی از جمع آوری اطلاعات توسط این کلوب، بررسی آن بود که کدام فیلم کمدی مدت زمان طولانی ترین باعث خنده مخاطب شده است.

خنده دار ترین فیلم های سینمای جهان

البته در این بررسی به نوع شخصیت افراد توجهی نشده است. بر این اساس مخاطبان تعداد دفعات خندیدن را بر مدت زمان فیلم تقسیم کرده اند و از این طریق خنده دارترین فیلم ها مشخص شدند که فهرست آنها به شرح زیر است:

۱- «خیلی بد» (Superbad) با مجموع ۹/۱ دقیقه خندیدن

۲- «برات» (Borat) با مجموع ۷/۱ دقیقه خندیدن

۳- «آنکرمن» (Anchorman) با مجموع ۶/۱ دقیقه خندیدن

۴- «شیرینی آمریکایی» (American Pie) با مجموع ۵/۱ دقیقه خندیدن

۵- «خماری ۱» (The Hangover) با مجموع ۴/۲ دقیقه خندیدن

۶- «ساقدوش های عروس» (Bridemaids) با مجموع ۴/۱ دقیقه خندیدن

۷- «اسلحه برهنه» (Naked Gun) با مجموع ۳/۲ دقیقه خندیدن

۸- «شان مرده» (Shaun of the Dead) با مجموع ۳/۱ ۳/۱ دقیقه خندیدن

۹- «هواپیما» (Airplane!) با مجموع ۳ دقیقه خندیدن

۱۰- «زندگی برایان» (Life of Brian) با مجموع ۲/۱ دقیقه خندیدن

امیر بازدید : 154 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
خداحافظی خودرو های میلیاردی با خیابان های ایران !
امیر روح‌پرور:

وداع شیرین با خودروهای میلیاردی

دیروز مسؤولان وزارت صنعت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰سی‌سی را ممنوع اعلام کردند. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد با منع واردات خودروهای لوکس، مانورمیلیاردی‌ها بزودی از خیابانهای ایران به انتها می‌رسد.

آش واردات خودروهای گران‌‌قیمت آن‌قدر شور شده بود که همین چند ماه پیش خبرگزاری فرانسه در گزارشی از وجود خودروی پورشه ۵۰۰‌تا یک‌میلیارد تومانی در خیابانهای پایتخت و برخی دیگر از شهرهای کشورمان حیرت کرده بود.
بررسی آمار رسمی نشان می‌دهد واردات خودرو سواری در ۹ماهه امسال در حالی به ۳۰‌هزار و۳۰ دستگاه به ارزش ۷۰۶‌میلیون دلار رسیده است که این شمار نسبت به مدت مشابه سال‌۹۰ از لحاظ ارزشی بیش از ۵۱/۱۳درصد افزایش نشان می‌دهد، به عبارت دیگر در چند ماهه گذشته ۷۰۰‌میلیون دلار- که می‌توانست در خدمت تولید داخلی قرار گیرد- روانه جیب شرکتهای خارجی شده است.
هرچند این روزها مردم از خودروسازان داخلی به دلیل بالا بردن چندباره قیمتها و نیز فراموشی حقوق مصرف‌کننده چندان دل خوشی ندارند، اما نباید فراموش کرد که صنعت خودرو از صنایع مادر به شمار آمده و هزاران نفر در این صنعت و صنایع وابسته مشغول کار هستند؛ از این‌رو نمی‌توان انتظار داشت که بازار پر عطش داخلی در اختیار شرکتهای خارجی گذاشته شود.
البته این موضوع به معنای ایجاد بازار انحصاری برای خودروسازان داخلی نیست، بلکه تجربه نشان داده است صنعت و تولید داخلی در فضای رقابتی رشد و توسعه می‌یابد، نه در شرایط انحصاری.
از سوی دیگر نباید فراموش کرد که محاسبه قیمت خودروهای وارداتی با قیمت فروش این خودروها در بازار از آن حکایت دارد که واردکنندگان از واردات هر دستگاه خودرو بویژه خودروهای لوکس بین ۵۰تا ۱۰۰‌میلیون تومان سود خالص به جیب می‌زنند!

امیر بازدید : 145 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
برترین ها: براد پیت اکنون در نسخه چینی توئیتر است و اولین توئیت اسرارآمیزش را فرستاد و هزاران نظر دریافت کرد.
این هنرپیشه آمریکایی با اکانتی به نام Sina Weibo امروز، دوشنبه، یک پیام در توئیتر فرستاد: «آره، درسته، دارم میام.» این پیام بیش از ۳۱ هزار بار فوروارد شد و بیش از  ۱۴ هزار نظر دریافت کرد که بسیاری از آنها حاکی از تعجب بود. او ۱۰۰ هزار طرفدار در توئیتر جذب کرد.
پیام جنجالی برد پیت برای هوادارانش در توئیتر

 

وبسایت سینمایی IMDb.com می گوید که پیت در سال ۱۹۹۷ به خاطر نقشش در فیلم “هفت سال در تبت” از ورود به چین محروم شده است.

 

امیر بازدید : 279 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت تولید کننده تبلتهای ایرانی از تولید نوعی تبلت ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل آندروئید ۴ خبر داد که تنها نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد و ارزان قیمت ترین تبلت دنیا به حساب می آید.

ارزان ترین تبلت دنیا یک تبلت ایرانی + عکس

رضا مریداوی با اشاره به برنامه های تولید تبلت ایرانی در بازار با بیان اینکه این شرکت تاکنون ۴ مدل تبلت ۱۰ و۷ اینچی با قابلیتهایی چون پشتیبانی از نسل های سوم و دوم ( ۳G و۲G) و پردازنده دو هسته ای روانه بازار داخل کرده است اظهار داشت: برای جلوگیری از ورود تبلت های بی نام و نشان چینی اقدام به تولید تبلتهای ارزان قیمت کرده ایم که یکی از مدلهای آن دارای پردازنده ۸۰۰ و نمایشگر ۷ اینچی بوده و از سیستم عامل آندروئید ۴ پشتیبانی می‌کند و تا پایان امسال وارد بازار می‌شود.

امیر بازدید : 164 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

الف: در طول حدوداً یک دهه اخیر، عملکرد صدا و سیما تنها به لحاظ سخت افزاری مثبت بوده است. رشد کمی شبکه های داخلی و خارجی به موازات راه اندازی شبکه های تخصصی را باید قابل تقدیر دانست اما صدا و سیما به لحاظ تولید محتوا، جذب و اقناع مخاطب با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کند.

چند درصد از تهرانی ماهواره تماشا می کنند؟

در طول چند سال اخیر، متاسفانه باید اذعان نمود که صدا و سیما عرصه و صحنه را به برخی رسانه های برون مرزی واگذار نموده است. پژوهش هایی که در این باره انجام شده است نیز نشان دهنده ضعف تلویزیون به لحاظ جذب مخاطب می باشد و عملکرد رسانه ملی باعث شده است تا جامعه به سمت شبکه های فارسی زبان برون مرزی سوق داده شود. برخی از این آمار و پژوهش ها در ادامه آورده شده است:

امیر بازدید : 171 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

یکتا ناصر متولد آبان ۱۳۵۷ است از سال ۷۴ فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده … به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری ( تحصیل بازیگری ) نکرده …

او در سال ۷۵ در حالی که فقط ۱۸ سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد …

در سال ۷۶ که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد ! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند امی در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله : پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال ۷۹ ادامه داشت …. تا اینکه در سال ۷۹ تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد …

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر سریال دختران حوا

سینما

یکی می‌خواد باهات حرف بزنه (۱۳۹۰)

قند تلخ (۱۳۸۷)

روز برمی‌آید (۱۳۸۵)

نسکافه داغ داغ (۱۳۸۵)

قتل آنلاین (۱۳۸۴)

سرود تولد (۱۳۸۳)

باران رویاها را نمی‌شوید (۱۳۸۲)

خانه‌ای در شن (۱۳۸۲)

عاشق مترسک (۱۳۸۲)

فراری (۱۳۸۱)

ساقی (۱۳۸۰)

تلویزیون

گل‌های کاغذی (۱۳۷۶)

با من بمان (۱۳۷۹)

ضربه سوم (۱۳۸۰)

عید آن سال‌ها (۱۳۸۱)

پیش پرده (۱۳۸۱)

لبه تاریکی (۱۳۸۳)

اولین شب آرامش (۱۳۸۴)

قند ترش (۱۳۸۵)

امیر بازدید : 212 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

بیوگرافی پوریا پورسرخ

متولد ساعت ۴ صبح روز چهارم تیرماه ۱۳۵۶ است.او در محله جردن تهران متولد شده و بزرگ شده همانجاست و فرزند اول خانواده است.دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند.مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.مجرد است و به این زودیها هم قصد ازدواج ندارد.بسیار به کانون گرم خانواده اش می بالد و به خوبی از خانواده اش یاد می کند.در خانواده پورسرخ همه دارای تحصیلات عالیه هستند.خواهرها و برادر پورسرخ مثل خوداو مجرد هستند.

بیوگرافی پوریا پور سرخ بازیگر سریال دختران حوا

دوران کودکی پوریا پورسرخ

پوریا در کودکی بسیار شروشیطان بوده.البته با همه این تفاسیر درسهایش عالی بوده.از بس که درسهایش خوب بود به سادگی وارد دانشگاه شد.او بر خلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد.علاقه زیاد او نسبت به رشته تحصیلی اش انقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد.حتی بعد ازاخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد.از انجا که پدرش در شرکت نفت بوده دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است.در دوران راهنمایی در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است.دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است.دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم,فارغ التحصیل شد.

امیر بازدید : 193 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

متولد : August 19, 1982     (‏ بیست و هشتم مرداد ۱۳۶۱‎)

بیوگرافی نازنین کریمی بازیگر سریال دختران حوا

نازنین کریمی در فیلم های سینمایی سارا (۱۳۷۱)، برج مینو (۱۳۷۴)، فریاد در شب (۱۳۸۲) و دختر شاه پریون (۱۳۸۹) و همچنین سریال دختران حوا تاکنون به ایفای نقش پرداخته است.

امیر بازدید : 404 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

بیوگرافی آیلار نوشهری بازیگر سریال دختران حواآیلار نوشهری
تاریخ و محل تولد: ۱۳۶۱ تبریز
تخصص: بازیگر
تحصیلات: کارشناسی نمایش، گرایش بازیگری، دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران؛ ۱۳۸۵
اجراها: بازی در نمایش “ب مثل بازیچه” به کارگردانی “فردین نظری”؛ تهران، تالار مولوی؛ ۱۳۸۲
بازی در نمایش “هملت” به کارگردانی “لیلا لاریجانی”؛ تهران، دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران؛ ۱۳۸۳
بازی در نمایش “قویتر” به کارگردانی “لیلا لاریجانی”؛ تهران، دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران؛ ۱۳۸۳
بازی در نمایش “مرگ و د وشیزه” به کارگردانی “پریسا طاهریان”؛ تهران، دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران؛ ۱۳۸۳
بازی در نمایش “باغ آلبالو” به کارگردانی “فردین نظری”؛ تهران، دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران؛ ۱۳۸۳
بازی در نمایش “اطلسی‌های لگدمال شده” به کارگردانی “فردین نظری”؛ تهران، دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران؛ ۱۳۸۳بازی در نمایش “طوقی” به کارگردانی “حسن رونده”؛ تهران، جشنواره دفاع مقدس؛ ۱۳۸۳
بازی در نمایش “زندگی ×۳″ به کارگردانی “لیلا لاریجانی”؛ تهران، خانه هنرمندان؛ ۱۳۸۶
بازی در نمایش “پستچی” به کارگردانی “مسعود نورمحمدیان”؛ تهران، دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد، خانه کوچک نمایش؛ ۱۳۸۶
بازی در نمایش “کنترل + زرد” به کارگردانی “امیرحسین آسانی”؛ تهران، دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی، خانه کوچک نمایش؛ ۱۳۸۶

امیر بازدید : 161 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

حمید گودرزی متولد ۱۳۵۶، فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.

بیوگرافی حمید گودرزی بازیگر سریال زمانه

فیلم‌ها

  • ۱۳۸۹: دزدان خیابان جردن (وحید اسلامی)
  • ۱۳۸۹: زن‌ها شگفت انگیزند (مهرداد فرید)
  • ۱۳۸۸: داماد خجالتی (آرش معیریان)
  • ۱۳۸۸: خیابان بیست و چهارم (سعید اسدی)
  • ۱۳۸۷: کیش و مات (جمشید حیدری)
  • ۱۳۸۶: انعکاس (رضا کریمی)
  • ۱۳۸۶: تلافی (سعید اسدی)
  • ۱۳۸۶: قرنطینه (منوچهر هادی)
  • ۱۳۸۶: مجنون لیلی (قاسم جعفری)
  • ۱۳۸۵: بی وفا (اصغر نعیمی)
  • ۱۳۸۵: گناه من (مهرشاد کارخانی)
  • ۱۳۸۴: چپ دست (آرش معیریان)
  • ۱۳۸۴: قتل آنلاین (مسعود آب‌پرور)
  • ۱۳۸۳: بازنده (قاسم جعفری)
  • ۱۳۸۱: اعتراف (مهدی صباغ زاده)
  • ۱۳۸۱: پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) (مهدی ودادی)
  • ۱۳۷۸: سهراب (سعید سهیلی)
امیر بازدید : 152 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

بیوگرافی هومن برق نورد بازیگر سریال زمانه

بیوگرافی هومن برقنورد

هومن برقنورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگریاش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برقنورد در ابتدای سالهای جوانیاش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست. او با تلاش مداومش حدود بیست سال صحنههای تئاتر کشور را در نوردید تا آنکه با مجموعه «بیداری» به کارگردانی بهرام عظیمپور راهی تلویزیون شد. گفتوگوی ما با هومن برقنورد به بهانه بازی متفاوتش در مجموعه «ساختمان پزشکان» است؛ گرچه برقنورد معتقد است بازی متفاوتی ارائه نکرده و همچنان به راه همیشگی خودش ادامه داده است.
هومن برقنورد یکی از خوششانسترین بازیگرانی است که بازیگری را خیلی زود تجربه کرد و حدود بیست سال فقط در صحنههای تئاتر خوش درخشید.

امیر بازدید : 135 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

پیشواز ایرانسل تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال دختران حوا از حمید عسکری

آهنگ پیشواز سریال دختران حوا را آماده نمودیم می توانید این آهنگ پیشواز را در این مطلب مشاهده و روی خط ایرانسل خود فعال کنید

 

برای فعال سازی کد را به ۷۵۷۵ ارسال کنید

امیر بازدید : 303 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
آهای آقایان، می‌دانید زنان تان از شما چه انتظاری دارند؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید؟ این راهنمایی است كه به شما می‌گوید همسران‌تان چه توقعاتی از شما دارند و چگونه می‌توانید همسری ایده‌آل باشید.
1. به عواطف او احترام بگذارید

بگذارید گریه كند

زنان همیشه قدردان  مردهایی هستند كه به عواطف و احساسات‌شان اهمیت می‌دهند. به خصوص وقتی از چیزی ناراحتند. از همسرتان بپرسید از چه ناراحت است و اگر گریه می‌كند به او دستمال تعارف كنید. مطمئن باشید ابراز احساسات باعث تقویت رابطه می‌شود.
آقایان، می دانید همسرتان چه انتظاری از شما دارد؟
امیر بازدید : 496 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
ین امکان وجود دارد که هر کدام از ما در مورد خانم ها اشتباه کنیم. بیشتر افراد جذب زیبایی هایی ظاهری شده و به سرعت گول می خورند.
اما آیا از اشتباهات خود درس می گیرید؟ نه، هر بار به خود قول می دهیم که متفاوت عمل کنیم. تصور می کنیم که اگر سخت تلاش کنیم و از انجام برخی کارها خودداری نماییم، نتیجه تغییر خواهد کرد. 

خوب اگر شما همچنان همان تیپ های همیشگی را انتخاب کنید، هیچ چیز تغییر نمی کند؛ و مجددا، بارها و بارها قلب شما شکسته خواهد شد.
امیر بازدید : 154 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

فقر مفهومی جامع است که فقط مربوط به سطح مالی نیست. امروز می‌خواهیم نگاهی عمیق‌تر به فقر احساسی داشته باشیم. بسیاری افراد هستند که به تمکن مالی رسیده‌اند اما در زندگی احساسی خود با فقر دست به گریبان‌اند.

تعریف

فقر عاطفی یا احساسی وضعیتی است که وقتی فرد بدون بحران قادر به کنار آمدن با برخی موقعیت‌ها در زندگی خود نباشد، ایجاد می‌شود. همه آدمها با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند اما برخی نمی‌توانند از نظر احساسی با بعضی موقعیت‌ها کنار بیایند و به دنبال راه‌های فراری مثل موادمخدر و خوش‌گذرانی  رفته یا به کل منزوی می‌شوند. وقتی فردی خود را در شرایطی سخت می‌بیند اما نه قادر به غصه خوردن است و نه ادامه زندگی، با فقر احساسی سر و کار خواهد داشت.

امیر بازدید : 229 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

رژیم کاهش وزن از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. مهمترین چیزی که در رژیم های نادرست وجود دارد تبلیغات فریبکارانه ای است که فرد را متقاعد می کند در مدت کوتاهی کاهش وزن زیادی داشته باشد و در واقع آن را ضمانت می کند.

همه رژیم های کاهش وزن صحیح نیستند
روش های مختلفی برای کاهش وزن بصورت حتی مستند وجود دارد که گه گاهی توسط افراد خاص یا گروه های خاصی ارائه می شود ولی این دلیل بر این نمی شود که حتما تمام این رژیم ها صحیح باشد چرا که این روش ها به طور مداوم در بین مقالات موجود و حتی سایت های موجود مورد گفت و گو و بحث و مقابله قرار می گیرند.

امیر بازدید : 144 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
هنگامی که از درد گلو، نیش زنبور یا گرفتگی عضلات به دلیل ورزش کردن رنج می برید، نمی توانید به سرعت درد خود را تسکین دهید. اما نیازی نیست که سریع به دکتر یا داروخانه مراجعه کنید. ممکن است با داروی درد خود فاصله زیادی نداشته باشی، گاهی درمان درد شما در کابینت آشپزخانه شما یافت می شود. با مطالعه این 26 روش بسیار ساده ممکن است درمان دردهایتان را پیدا کنید.

گیلاس برای پروازهای طولانی
اگر بعد از یک پرواز طولانی دائما خمیازه می کشید، یک مشت گیلاس بخورید. این میوه آبدار باعث ترشح هورمون ملاتونین می شود. این هورمون که در بدن نیز ترشح می شود الگوی خواب را تنظیم می کند. پس اگر در هنگام انجام کاری احساس خواب آلودگی کردید می توانید با خوردن این میوه سرحال شوید و به کار خود ادامه دهید.
امیر بازدید : 259 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

حتماً تابحال شنیده‌اید که می‌گویند برای به دست آوردن احترام باید به دیگران احترام بگذارید.

کاملاً درست است اما لزوماً نه به آن شکلی که شما فکر می‌کنید. بااینکه خیلی مهم است که به دیگران احترام بگذارید، این راه قطعی و تعیین‌کننده برای اینکه آنها هم حتماً به شما احترام بگذارند نیست.

درمورد احترام، همه چیز از خودتان شروع می‌شود.

اگر شما به خودتان احترام نگذارید، هیچکس دیگر این کار را نخواهد کرد.

چرا احترام به خود تا این اندازه مهم است

احترام به خود پایه و اساس داشتن یک زندگی توام با کمال و احترام است. اگر واقعاً خودتان را دوست نداشته باشید و به عنوان یک انسان به خودتان احترام نگذارید، چطور می توانید جرات کنید از ایده‌ها و اعتقاداتتان حمایت کنید یا مرزهای خود را به دیگران گوشزد نمایید؟

حتی آدم‌های خیلی مهربان هم نمی‌توانند با کسانیکه علاقه و احترامی برای خود قائل نیستند همدردی کنند.

امیر بازدید : 195 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

با وجود اینكه در حال حاضر به دلیل مراجعه بانوان در مراحل اولیه (كه توده كوچك است و این اجازه را به پزشكان می دهد كه بدون برداشتن كامل  سینه، سرطان این عضو را درمان كنند)، كمتر مجبور به برداشتن سینه برای درمان سرطان سینه می شویم، اما گاهی مواقع به دلیل بزرگ بودن توده یا خصوصیات و نحوه‌ی رشد آن نمی توان سینه را نگه داشت و برداشتن كامل سینه لازم می شود.

در این مواقع  می توان در صورت تمایل بیمار اقدام به باز سازی سینه كرد. در اینجا به سؤالاتی که معمولاً در ابن مورد پرسیده می شود اشاره می کنیم.

بهترین موقع برای باز سازی سینه پس از درمان چه موقعی است؟
بازسازی، گاهی بلا فاصله پس از عمل جراحی  و یا همزمان با عمل جراحی برداشتن سینه قابل انجام
است اما  اگرپس از عمل نیاز به انجام شیمی درمانی یا رادیوتراپی ( اصطلاحاً برق گذاشتن) باشد بهتر است كه باز سازی تا 6 ماه پس ازاتمام كلیه‌ی درمان ها به تعویق بیفتد.

اگر خانمی پس از گذشت چند سال از عمل جراحی به فكر بازسازی بیفتد نیز این كار قابل انجام است و گذشت زمان مشكلی برای بازسازی ایجاد نمی كند.

نحوه‌ی انجام بازسازی چگونه است؟


بازسازی سینه را می توان با استفاده از نسج  خود بیمار یا با استفاده از پروتزهای مصنوعی انجام داد. این پروتزها كه از مواد مخصوص و سازگار با نسج بدن ساخته شده اند زیر پوست یا عضله گذاشته می شوند. بعضی مواقع برای اینكه پوست به اصطلاح جا باز كند و برای جای گیری پروتز مناسب باشد ابتدا پوست با استفاده از متسع كننده‌ها  به مرور زمان متسع می شود و سپس پروتز دائمی زیر آن قرار داده می شود.

این متسع كننده ها مانند یك بادكنك خالی هستند كه هر هفته مقداری مایع داخل آنها تزریق می شود و بدون ایجاد مشكلی به تدریج باعث جا باز كردن پوست می شوند.

امیر بازدید : 203 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
معتادین به خرید تا آنجا که پول همراه داشته باشند خرید مي‌کنند بدون آنکه به استفاده از لوازمي‌ که مي‌خرند فکر کنند. آنها حتی ممکن است از بسیاری از لوازمي‌ که دارند خبر نداشته باشند. یکی از خصوصیات بارز این افراد این است که هیچ تمایلی به چانه زدن ندارند و حتی گاهی به قیمت اجناسی که انتخاب مي‌کنند توجهی ندارند.

اگر هر ماه به این نتیجه مي‌رسید که دخل و خرج‌تان با هم نمي‌خواند و با کسری بودجه زیادی روبه‌رو هستید، احتمالا شما هم به بیماری اعتیاد به خرید» مبتلا شده‌اید

گاهی افراد اشتیاق به خرید را با اعتیاد به خرید اشتباه مي‌گیرد. اکثر این دسته از افراد هم نمي‌دانند مبتلا به اختلالی هستند که معمولا از آن خبر ندارند یا حداکثر خودشان و افرادی که با آنها زندگی مي‌کنند از این موضوع با خبرند. اگر کمد لباس‌های‌تان پر است از لباس‌هایی که حتی یک‌بار هم آنها را نپوشیده‌اید، اگر با نگاه کردن به ویترین مغازه بدون اینکه کنترلی برخودتان داشته باشید وارد مغازه مي‌شوید‌ و مهمتر از همه اگر آخر هر ماه به این نتیجه مي‌رسید که دخل و خرج‌تان با هم نمي‌خواند چون مبلغ بسیار زیادی را برای خرید لوازم بی‌مصرف خرج کرده‌اید، شما مبتلا به اختلالی هستید که در زبان عامیانه به آن اعتیاد به خرید گفته مي‌شود.

 از آنجا که بزرگ‌ترین لطمه که اعتیاد به خرید به شما مي‌زند صدمه مالی است بهتر است با این اختلال آشنا شوید و اگر مبتلا به آن بودید به دنبال راه‌حلی برایش بگردید. با خواندن مطالب زیر متوجه مي‌شوید این اختلال چه خصوصیاتی دارد و چطور مي‌توانید آن را در خودتان شناسایی کنید. مهمتر اینکه با از بین بردن آن چه لطفی به جیب‌تان مي‌کنید. 
با بیماری اعتیاد به خرید چه کنیم؟

معنی اعتیاد به خرید

بسیاری از ما ممکن است چشم‌مان لباس یا وسیله‌ای را بگیرد و حتی اگر به آن نیازی نداشته باشیم بابت خریدن آن پول خرج کنیم. خرید در ایام خاص، ابتدای فصول، خرید برای خوش لباس بودن و خریدن لوازم مورد نیاز حتی اگر گاهی بیشتر از معمول باشد کاملا نرمال است‌ اما معمولا کسانی که اعتیاد به خرید دارند سراغ خریدن کفش، لوازم لوکس، لوازم الکترونیکی و مهم‌تر از همه لباس مي‌روند. کمد‌های این افراد پر شده از لوازم مشابه که حتی از آنها استفاده هم نشده است.

معتادین به خرید تا آنجا که پول همراه داشته باشند خرید مي‌کنند بدون آنکه به استفاده از لوازمي‌ که مي‌خرند فکر کنند. آنها حتی ممکن است از بسیاری از لوازمي‌ که دارند خبر نداشته باشند. یکی از خصوصیات بارز این افراد این است که هیچ تمایلی به چانه زدن ندارند و حتی گاهی به قیمت اجناسی که انتخاب مي‌کنند توجهی ندارند. دسته دیگر افراد که تعدادشان نسبت به گروه اول بسیار کمتر است، کسانی هستند که لوازم مورد نیازشان را خریداری مي‌کنند اما میزان خریدشان چند برابر نیاز و استفاده آنها است. معتادان به خرید بعد از هر بار خرید کردن دچار احساس گناه و استرس مي‌شوند و برای پایین آوردن این استرس دوباره سراغ خرید مي‌روند.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 29,309
  • بازدید کلی : 310,523
  • کدهای اختصاصی