loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 276 جمعه 22 دی 1391 نظرات (1)

هفت صبح: دو فیلم مهم و پر سروصدای ۲۰۱۲ دیروز دو وضعیت متفاوت را تجربه کردند؛ «لینکلن» استیون اسپیلبرگ با نامزدی در ۱۰ رشته جایزه بفتا ۲۰۱۳ نشان داد میان بریتانیایی ها هم محبوبیت دارد اما آخرین بخش از سری فیلم های «گرگ و میش» با نامزدی در ۱۱ رشته جایزه تمشک طلایی مورد استهزا قرار گرفت.

آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) روز چهارشنبه نامزدهایش را معرفی کرد و لینکلن در رشته های بهترین فیلم، فیلمنامه اقتباسی، بازیگر مرد، بازیگر مرد مکمل، بازیگر زن مکمل، موسیقی، فیلمبرداری، طراحی صحنه، طراحی لباس و چهره پردازی نامزد دریافت جایزه شده است. نکته عجیب آن است که اسپیلبرگ در بخش بهترین کارگردانی نامزد نشده است!

فیلم های نامزد تمشک طلایی 2012

«بینوایان» ساخته تا هوپر و «زندگی پی» به کارگردانی آنگ لی با ۹ نامزدی در رده بعدی هستند. «اسکای فال» ساخته سام مندس در هشت بخش بخت دریافت جوایز بفتا را دارد. «آرگو» بن افلاک در هفت بخش و «آنا کارنینا» جو رایت در شش بخش نامزد هستند. «جانگو آزاد شده» کوئنتین تارانتینو و «۳۰ دقیقه بامداد» کاترین بیگلو هم در پنج بخش نامزد شده اند اما در جوایز هجوآمیز تمشک طلایی که نامزدهایش یک روز قبل از نامزدهای اسکار و برندگانش هم یک روز پیش از مراسم اسکار معرفی می شوند و به تقدیر مسخره آمیز به بدترین آثار و سینماگران سال اختصاص دارد، «حماسه گرگ و میش: سپیده دم – قسمت ۲» پیشتاز است. این فیلم نه تنها در تمام بخش های نامزد دریافت این جایزه است، بلکه در بخش بدترین زوج سینمایی دو بار نامزد شده است!

امیر بازدید : 288 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: شهروندان یونانی ساکن ترکیه به پخش سریال تلویزیونی «اسطوره کمال» اعتراض کردند.

درد سر ساز شدن یک سریال ترکیه ای دیگر
نمایش شخصیت‌های شرور از یونانیان ساکن آناتولی در سریال کمدی تاریخی تلویزیون ترکیه، موجب اعتراض رسمی اقلیت یونانی این کشور شد.

سریال «اسطوره کمال» که پخش آن به دلیل کمبود مخاطب متوقف شد، یونانیان را در نقش‌های پستی چون خائن و جاسوس نمایش می‌داد.

انجمن یونانیان ترکیه با اعتراض به تلویزیون دولتی ترکیه تلاش کرد از پخش سریال‌هایی با دیدگاه توهین‌آمیز تبعیض‌نژادی جلوگیری کند.

یکی از روسای این انجمن در این‌باره گفت: این سریال به شدت ما را ناراحت کرد. انجمن یونانیان به طور کامل با جامعه‌ی ترکیه‌ای یکپارچه نشده است. به ما به عنوان نگهبانانی نگاه می‌شود که بار تاریخ را بر دوش داریم. در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی ما یک سیاست فردی نداریم، اما وجودمان موجب آزار برخی حلقه‌ها می‌شود.

وی در ادامه افزود: «اسطوره کمال» آخرین نمونه تبعیض‌نژادی نسبت به انجمن یونانی‌هاست. برخی از شخصیت‌هایی که در این برنامه نمایش داده شدند، اعضای این انجمن را که شهروندان کشور ترکیه هستند، به شدت آزرد. همه شخصیت‌ها از جمله خائنین و جاسوسان که به شکل یوناینان آن زمان ترسیم شده بودند.

این در حالی است که «اوکتای کانیارکا»، بازیگر نقش اصلی کمال در این طنز تاریخی به اظهارات انجمن یونانیان اعتراض کرد و گفت، فیلمنامه‌ی سریال هدفی نژادپرستانه نداشته و این انتقادات غیرمنصفانه است.

این هنرپیشه در این باره گفت: در این سریال هم ترک‌ها و یونانیان آناتولی وطن‌پرست که در کنار هم با دشمن مشترک جنگیدند به تصویر کشیده شدند و هم ترک‌ها و یونانیانی که به کشورشان خیانت کردند. اما شما آن‌ها را نادیده گرفتید. به نظرم این روزها طغیان‌های قومیتی به دلیل ساختار سیاسی کشورمان در مرکز توجه قرار گرفته است.

امیر بازدید : 336 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

عصر ایران:  دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی ۵۶ از دقایقی پیش در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شده است.

سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات آزاد

رهبر انقلاب فرمودند: آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی میکنند،حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند. دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد،از اول انقلاب ۳۴انتخابات داشتیم، کدامش آزاد نبوده است؟

یکی از نقشه های دشمن برای جلوگیری از انتخابات پرشور این است که در ایام انتخابات سر مردم را به ماجرای سیاسی، اقتصادی یا امنیتی گرم کنند، اما ملت ایران هوشمندتر از این است که از دشمن فریب بخورد.

همه دنیای استکبار دست به دست هم گذاشتند تا با تحریم، ملت ایران را به ستوه بیاورند و محاسبات مسئولان عوض شود اما نتیجه این شده که ملت ایران هر روز گرایشش به مبانی اسلام و ایستادگی بیشتر میشود.

امیر بازدید : 236 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

هنرآنلاین:مهناز افشار در راستای اعلام اسامی فیلم‌ها برای شرکت در جشنواره فیلم فجر گفت: فقط یک بار سلیقه‌ای انتخاب نکنید و براساس نگاه سینمایی انتخاب کنید!

مهناز افشار امسال با فیلم ” چه خوبه برگشتی” داریوش مهرجویی در بخش سودای سیمرغ سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

مهناز افشار : فقط یک بار سلیقه‌ای انتخاب نکنید !

افشار در فیلم “تهران تا بهشت ” ابوالفضل صفاری هم ایفای نقش کرده است که این فیلم در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشده است.

مهناز افشار در ارتباط با نگاه سلیقه ای هیت انتخاب سی ویکمین جشنواره فیلم فجر متن زیر را در اختیار ما قرار داد:

یک بار نشد دوستان انتخاب در جشنواره به گونه ای رفتار کنند که بودن یا نبودن فیلمها در بخش مسابقه را به پای سلیقه شخصی نگذاریم و بگوئیم ،واقعا دلیل کاملا تخصصی داشته….یک بار شد طوری انتخاب کنید که بگوئیم طوری انتخاب کردید که مثل همیشه نیست و به واقع نگاه سینماست؟؟؟؟ ….

امیر بازدید : 795 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

تماشا: یک موسسه با بررسی تعداد دفعات خندیدن مخاطبان حین تماشای فیلم های کمدی، فهرست بهترین کمدی های ساخته شده را اعلام کرد. هر چند این موسسه یک کلوب بسیار بزرگ اجاره فیلم در لندن است و ممکن است خیلی منبع مهمی به نظر نرسد اما حداقل برای مخاطبانی که می خواهند یک دل سیر پای فیلم بخندند، راهنمای خوبی است.

این کلوب حین اجاره فیلم های کمدی به مشتریان از آنها خواسته تا تعداد دفعاتی که یک فیلم خنده دار موجب خنداندن آنها می شود را محاسبه کنند و به این کلوب ارائه دهند. هدف اصلی از جمع آوری اطلاعات توسط این کلوب، بررسی آن بود که کدام فیلم کمدی مدت زمان طولانی ترین باعث خنده مخاطب شده است.

خنده دار ترین فیلم های سینمای جهان

البته در این بررسی به نوع شخصیت افراد توجهی نشده است. بر این اساس مخاطبان تعداد دفعات خندیدن را بر مدت زمان فیلم تقسیم کرده اند و از این طریق خنده دارترین فیلم ها مشخص شدند که فهرست آنها به شرح زیر است:

۱- «خیلی بد» (Superbad) با مجموع ۹/۱ دقیقه خندیدن

۲- «برات» (Borat) با مجموع ۷/۱ دقیقه خندیدن

۳- «آنکرمن» (Anchorman) با مجموع ۶/۱ دقیقه خندیدن

۴- «شیرینی آمریکایی» (American Pie) با مجموع ۵/۱ دقیقه خندیدن

۵- «خماری ۱» (The Hangover) با مجموع ۴/۲ دقیقه خندیدن

۶- «ساقدوش های عروس» (Bridemaids) با مجموع ۴/۱ دقیقه خندیدن

۷- «اسلحه برهنه» (Naked Gun) با مجموع ۳/۲ دقیقه خندیدن

۸- «شان مرده» (Shaun of the Dead) با مجموع ۳/۱ ۳/۱ دقیقه خندیدن

۹- «هواپیما» (Airplane!) با مجموع ۳ دقیقه خندیدن

۱۰- «زندگی برایان» (Life of Brian) با مجموع ۲/۱ دقیقه خندیدن

امیر بازدید : 154 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
خداحافظی خودرو های میلیاردی با خیابان های ایران !
امیر روح‌پرور:

وداع شیرین با خودروهای میلیاردی

دیروز مسؤولان وزارت صنعت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰سی‌سی را ممنوع اعلام کردند. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد با منع واردات خودروهای لوکس، مانورمیلیاردی‌ها بزودی از خیابانهای ایران به انتها می‌رسد.

آش واردات خودروهای گران‌‌قیمت آن‌قدر شور شده بود که همین چند ماه پیش خبرگزاری فرانسه در گزارشی از وجود خودروی پورشه ۵۰۰‌تا یک‌میلیارد تومانی در خیابانهای پایتخت و برخی دیگر از شهرهای کشورمان حیرت کرده بود.
بررسی آمار رسمی نشان می‌دهد واردات خودرو سواری در ۹ماهه امسال در حالی به ۳۰‌هزار و۳۰ دستگاه به ارزش ۷۰۶‌میلیون دلار رسیده است که این شمار نسبت به مدت مشابه سال‌۹۰ از لحاظ ارزشی بیش از ۵۱/۱۳درصد افزایش نشان می‌دهد، به عبارت دیگر در چند ماهه گذشته ۷۰۰‌میلیون دلار- که می‌توانست در خدمت تولید داخلی قرار گیرد- روانه جیب شرکتهای خارجی شده است.
هرچند این روزها مردم از خودروسازان داخلی به دلیل بالا بردن چندباره قیمتها و نیز فراموشی حقوق مصرف‌کننده چندان دل خوشی ندارند، اما نباید فراموش کرد که صنعت خودرو از صنایع مادر به شمار آمده و هزاران نفر در این صنعت و صنایع وابسته مشغول کار هستند؛ از این‌رو نمی‌توان انتظار داشت که بازار پر عطش داخلی در اختیار شرکتهای خارجی گذاشته شود.
البته این موضوع به معنای ایجاد بازار انحصاری برای خودروسازان داخلی نیست، بلکه تجربه نشان داده است صنعت و تولید داخلی در فضای رقابتی رشد و توسعه می‌یابد، نه در شرایط انحصاری.
از سوی دیگر نباید فراموش کرد که محاسبه قیمت خودروهای وارداتی با قیمت فروش این خودروها در بازار از آن حکایت دارد که واردکنندگان از واردات هر دستگاه خودرو بویژه خودروهای لوکس بین ۵۰تا ۱۰۰‌میلیون تومان سود خالص به جیب می‌زنند!

امیر بازدید : 145 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
برترین ها: براد پیت اکنون در نسخه چینی توئیتر است و اولین توئیت اسرارآمیزش را فرستاد و هزاران نظر دریافت کرد.
این هنرپیشه آمریکایی با اکانتی به نام Sina Weibo امروز، دوشنبه، یک پیام در توئیتر فرستاد: «آره، درسته، دارم میام.» این پیام بیش از ۳۱ هزار بار فوروارد شد و بیش از  ۱۴ هزار نظر دریافت کرد که بسیاری از آنها حاکی از تعجب بود. او ۱۰۰ هزار طرفدار در توئیتر جذب کرد.
پیام جنجالی برد پیت برای هوادارانش در توئیتر

 

وبسایت سینمایی IMDb.com می گوید که پیت در سال ۱۹۹۷ به خاطر نقشش در فیلم “هفت سال در تبت” از ورود به چین محروم شده است.

 

امیر بازدید : 164 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

الف: در طول حدوداً یک دهه اخیر، عملکرد صدا و سیما تنها به لحاظ سخت افزاری مثبت بوده است. رشد کمی شبکه های داخلی و خارجی به موازات راه اندازی شبکه های تخصصی را باید قابل تقدیر دانست اما صدا و سیما به لحاظ تولید محتوا، جذب و اقناع مخاطب با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کند.

چند درصد از تهرانی ماهواره تماشا می کنند؟

در طول چند سال اخیر، متاسفانه باید اذعان نمود که صدا و سیما عرصه و صحنه را به برخی رسانه های برون مرزی واگذار نموده است. پژوهش هایی که در این باره انجام شده است نیز نشان دهنده ضعف تلویزیون به لحاظ جذب مخاطب می باشد و عملکرد رسانه ملی باعث شده است تا جامعه به سمت شبکه های فارسی زبان برون مرزی سوق داده شود. برخی از این آمار و پژوهش ها در ادامه آورده شده است:

امیر بازدید : 190 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده سریال «حریم سلطان» اعلام کرد با آغاز ۲۰۱۳(یعنی امروز) فیلمبرداری این سریال را متوقف کرده و فصل چهارم این سریال دیگر ساخته نخواهد شد و قسمت‌های باقیمانده از فصل سوم این سریال نیز زیاد طولانی نخواهد شد.

وی دلیل این امر را اعتراض نخست وزیر ترکیه به این سریال و همچنین شکوائیه نمایندگان مجلس ترکیه عنوان کرده و تاکید کرده است که فصل چهارم این سریال دیگر ساخته نخواهد شد و قسمت‌های باقیمانده از فصل سوم این سریال نیز زیاد طولانی نخواهد شد تا جلوی انتقادات گرفته شود.

در همین حال بازیگر نقش «سلطان سلیمان» به کسانی که از این سریال انتقاد کردند حمله کرده و گفته است: نمی‌دانم چرا سریال موفقی که این همه درآمد داشت را متوقف کرده‌اند و من از اعلام لغو ساخته ادامه این سریال ناراحتم.

ادامه ساخت سریال حریم سلطان متوقف شد و ادامه نخواهد یافت!

اردوغان یک ماه پیش در جریان دیدارش از استان «کوتاهیه» ترکیه در انتقاد از سریال «حریم سلطان» گفته بود ما چنین اجدادی که در سریال ارائه شده نداشته‌ایم و سلطان سلیمانی که در این سریال معرفی شده کسی است که ۳۰ سال از عمرش را برای فتح و جنگ روی اسب‌ها گذراند.

وی از کارگردانان چنین سریال‌ها و مسئولان شبکه‌های تلویزیونی انتقاد کرده و افزوده بود: من منتظر دستور قضایی در این باره هستم.

اما عبدالله چیلیک رئیس بخش مالکیت فکری وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه گفت که ترکیه تنها تا پایان سال ۲۰۱۰ از صادرات سریال تاکنون ۶۵ میلیون دلار درآمد داشته است و ۱۵۰ میلیون آنها را دیده‌اند.

امیر بازدید : 190 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

تماشا: مهدی مقدم امسال بعد از نزدیک ۵ سال ممنوع الکاری، توانست آلبومش را در بازار موسیقی کشور منتشر کند و با آلبوم «احتیاط» بازگشتی جدید را به عرصه موسیقی کشور داشت اما با وجود رفع ممنوع الکاری این خواننده، او همچنان نتوانسته روی سن برود و اولین کنسرت رسمی اش را برگزار کند.

عدم برگزاری کنسرت از سوی این خواننده شایعه ممنوع الکاری مجدد او را دوباره سر زبان ها انداخت ولی ظهر دیروز خبر اولین اجرای زنده این خواننده در جشنواره موسیقی فجر به خبرنگار «تماشا» رسید تا همه حرف و حدیث ها در این باره از بین برود.

خواننده ممنوع الکار بعد از 5 سال مجوز آلبوم جدید و کنسرتش را گرفت

پویا افار، مدیر برنامه های مهدی مقدم درباره اولین کنسرت این خواننده به «تماشا» گفت: «اولین اجرای رسمی مهدی مقدم که با همراهی ارکستر صدا و سیما و با رهبری عباس لطیفی همراه است، در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت تا این خواننده برای اولین بار در تهران کنسرت داشته باشد.»

او همچنین درباره فعالیت های جدید این خواننده به «تماشا» گفت: «قطعه ای به نام «کوچه های زمستان» را تولید کرده ایم که با صدای مهدی مقدم از رادیو فصلی و در قالب تیتراژ یکی از برنامه های این رادیو پخش شود. ترانه این قطعه را علی استیری سروده و ملودی و تنظیم نیز اثر سعید سام است.»

امیر بازدید : 133 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ایرانیان نت از آغاز فاز مطالعاتی اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به منازل – FTTH – خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه که اینترنتی با حداقل سرعت ۲۰مگابیت در ثانیه را برای کاربران ارائه می کند، فروردین ماه سال ۹۳ عملیاتی می‌شود.

آغاز طرح ارائه اینترنت پرسرعت 20 مگابایتی از فروردین 93

حسین شفیع با بیان اینکه فاز مطالعاتی پروژه اتصال فیبرنوری به منازل پس از دریافت مجوز فعالیت و صدور پروانه این اپراتور، آغاز شده است، گفت: این پروژه ظرف مدت کمتر از ۱۸ ماه آینده به بهره برداری نهایی می رسد.

مدیرعامل اپراتور چهارم ارتباطات کشور با بیان اینکه برابر پروانه فعالیت درنظر گرفته شده برای این اپراتور، امکان ایجاد دسترسی به اینترنت برای کاربر نهایی با حداقل سرعت ۲۰ مگابیت برثانیه و حداکثر ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه قابل اجرا است، اظهار داشت: شرکت ایرانیان نت با هدف توسعه اینترنت در کشور از حیث سرعت و دسترسی، در سال دوم فعالیت خود یک میلیون پورت پرسرعت، در سال سوم ۳ میلیون پورت و تا پایان سال هشتم تعداد ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار پورت فیبرنوری برای اتصال منازل به اینترنت پرسرعت راه اندازی می کند.

امیر بازدید : 245 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

برای دومین سال پیاپی هنرمند عرب “میریام فارس” صاحب عنوان بیشترین جستجو در اینترنت طی سال ۲۰۱۲ شد.
این آمار و ارقام از سوی گوگل منتشر شده است.
دفتر رسانه ای میریام نیز اعلام کرد: این نتیجه علاقه دوستداران میریام به اخبار و فعالیتهای او میباشد و اینکه او برای دومین سال پیاپی به این عنوان دست یافته بهترین هدیه سال نو از دوستداران او میباشد.

خواننده زن عرب بیشترین آمار جستجوی گل در میان اعراب در سال 2012 + عکس
امیر بازدید : 207 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: یک عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به دریافت حق حجاب از سوی کارکنان زن روس نیروگاه بوشهر، از عدم رعایت حجاب توسط این افراد و تاثیرگذاری منفی حضور زنان روس در بوشهر انتقاد کرد و گفت که گزارشی در این باره تهیه کرده و به کمیسیون فرهنگی ارائه خواهد کرد.

عدم رعایت حجاب از سوی زنان روس در نیروگاه اتمی بوشهر !

سیدمهدی موسوی‌نژاد اظهار کرد: در قراردادهایی که با کارکنان زن روس نیروگاه بوشهر منعقد می‌شود، آنها از طریق دریافت حق حجاب مبلغی می‌گیرند، اما متاسفانه نسبت به رعایت اصول و معیارهایی که در قرارداد ذکر شده، توجه لازم نمی‌شود.

وی اضافه کرد: حضور این افراد از نظر بی‌حجابی و بدحجابی در استان تاثیرگذار بوده و اثرات منفی داشته است. ما معتقدیم باید رعایت اصول و معیارهای فرهنگ موجود جامعه در این ملاحظات انجام شود؛ چراکه این امر جزو حقوق مردم است و نباید خدشه‌دار شود.

امیر بازدید : 331 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

خبرآنلاین: سینا بهداد، خواننده جوانی که در خارج از کشور قطعاتی را اجرا کرده، برای ادامه فعالیتش به ایران بازگشته ‌است.

بهداد که در کار‌هایش از جمله «عزیز من»، «نهان خانه دل»، «شبنم» و «فریاد» از موسیقی و ترانه‌های سنگین بهره گرفته است، بعد از بازگشت به ایران ابراز امیدواری کرده بتواند نخستین آلبوم خود را داخل کشور منتشر کند.

خواننده خارج نشین به ایران بازگشت + عکس

این خواننده در ارتباط با فضای موسیقی پاپ در ایران توضیح می‌دهد: «خوشبختانه در چند سال گذشته موسیقی داخل کشور پیشرفت‌های فراوان و چشمگیری داشته و بستر خوبی برای کار جوانان علاقه‌مند توسط مسوولان امر تدارک دیده شده است.

امیر بازدید : 138 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از آغاز بارش برف و باران و کاهش قابل توجه دما در پایتخت از اواخر سه‌شنبه خبر داد.

امشب تهران سفید پوش می شود

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: از غروب سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه در سطح استان تهران ابتدا بارش باران و سپس بارش برف و کاهش قابل توجه دما پیش بینی می شود که این شرایط در صبح چهارشنبه می تواند سبب اختلال در تردد در برخی مناطق استان شود.

 

امیر بازدید : 123 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

آخرین خبرها از تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 91/10/6

بارش برف و باران در تهران از امشب

سازمان هواشناسی کشور نسبت به کاهش شدید دما در تهران هشدار داد.

به گزارش فارس، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: از غروب سه شنبه تا ظهر چهارشنبه در سطح استان تهران ابتدا بارش باران و سپس بارش برف و کاهش قابل توجه دما پیش بینی می شود.

این شرایط در صبح چهارشنبه می تواند سبب اختلال در تردد در برخی مناطق استان شود.

با توجه به شرایط نا مساعد آب و هوایی هنوز خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۶ دی ۹۱ به دست ما نرسیده

امیر بازدید : 125 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوری ADSL در جلسه شماره ۱۵۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در تاریخ ۱۴ آبان‌ماه بررسی و بر اساس قیمت تمام شده خدمات به تصویب و جایگزین بندهای ۲-۲ تا ۲-۵ مصوبه ۴۹ سال ۸۷ کمیسیون شد.

تعرفه های جدید خدمات اینترنت پرسرعت ADSL

ارایه‌کننده خدمات می‌تواند به صورت ثابت ماهیانه حداکثر مبالغی به عنوان هزینه برقراری و نگه‌داری مطابق با جدول زیر از مشترکین خود دریافت کند.

امیر بازدید : 176 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایرنا: دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمع آوری فیلم های خارجی با زیرنویس فارسی خبر داد.

فیلم های زیرنویس فارسی جمع آوری می شوند

“سعید جابری انصاریˈ افزود: جمع آوری الواح غیر مجاز در دستور کار ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی قرار دارد و این ستاد با دست فروشانی که اقدام به فروش فیلم های خارجی با زیرنویس فارسی می کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی یادآور شد: در پی برخورد با دست فروشان الواح غیرمجاز در روزهای اخیر تعداد سه هزار مجموعه از آثار غیر مجاز که شامل موسیقی و فیلم های خارجی با زیر نویس فارسی بودند از سطح شهر تهران جمع آوری شد.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: عمده این دست فروش ها در میدان‌های هفت تیر ، ولی عصر، انقلاب و بازار بزرگ بودند و پس از جمع آوری آثار غیر مجاز به آنها تذکرات قانونی داده شد.

جابری انصاری ادامه داد: البته انتظار از همه خانواده های عزیز است که با دیدن یک لوح فشرده که خارج از استانداردهایی چون مجوز و هولوگرام وزارت ارشاد، عدم اورجینال بودن (رایتی بودن) در دست فرزندان خود، نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند.

امیر بازدید : 653 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (1)
تهیه‌کننده برنامه «ورزش از نگاه دو» با ابراز ناراحتی از مرگ نیما نهاوندیان، مجری تلویزیون اعلام کرد: آقای نهاوندیان شامگاه شنبه (دوم دی ماه) دچار عارضه خونریزی مغزی شده و فوت کرده است.

مجتبی سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: به گفته‌ی مادر آن مرحوم، ظاهرا نیما نهاوندیان شب گذشته در منزل خود بر اثر اصابت سرش به میز که منجر به زمین خوردن او شده است، دچار خونریزی مغزی شده و تا رسیدن خانواده‌اش به منزل فوت کرده است.

دلیل مرگ «نیما نهاوندیان» مجری تلویزیون چه بود

وی در پایان درباره‌ی مراسم خاکسپاری مرحوم نیما نهاوندیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای تشییع پیکر وی در حال هماهنگی هستیم تا جواز دفن وی را در قطعه‌ی هنرمندان بگیریم.

امیر بازدید : 356 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)
فیلم «هابیت» گیشه را فتح کرد
فیلم «هابیت» ها توانست با فروش ۸۴ میلیون دلار ، یکه تاز گیشه ها شود.
دومین هفته نمایش “هابیت”، تازه‌ترین فیلم پیتر جکسون با موفقیت‌ فروش در گیشه ادامه دارد.
 در دومین هفته نمایش “هابیت” این فیلم توانست ۳۲ میلیون دلار فروش داشته باشد و فروش کلی خود را به ۸۴ میلیون دلار برساند.
امیر بازدید : 305 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

اتوبوس بی.آر.تی در مسیر خیابان خاوران لحظاتی قبل واژگون شد.

جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس BRT بی آرتی خیابان خاوران

به گزارش فارس شاهدان عینی از واژگونی یک اتوبوس بی.آر.تی لحظاتی قبل در خیابان خاوران خبر دادند.

به گفته شاهدان ۲ نفر از شهروندان در زیر اتوبوس گرفتار شده‌اند.

امیر بازدید : 190 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

فارس: داشتن یک آکواریوم با ماهی‌های رنگ و وارنگ دل چسب است اما رسیدن به این لذت بی‌دردسر هم نیست و گاهی مشکلات بزرگ درست می‌کند.

استفاده از آکواریوم‌های کوچک در کافه‌ها، رستوران‌ها و… نمای زیبایی به محل می‌دهد و تماشای شنای ماهی‌های رنگارنگ در آب لذت بخش است.

این روزها خیلی از فروشگاه های بزرگ برای جلب مشتری بیشتر و ساختن یک نمای بهتر در ساختمان خود اقدام به ساخت آکواریوم‌های بزرگ می‌کنند، اما یک آکواریوم بزرگ بی دردسر هم نیست.

در زیر تصویر یک آکواریوم غول پیکر در یک فروشگاه بزرگ چینی را می‌بینید که خیلی از مردم برای تماشای کوسه های شناور در آن پشت سر هم صف می‌کشیدند اما در یک روز معمولی یک دفعه آکواریوم ترک بر می‌دارد و شیشه ۲۵ سانتی متری آن می‌شکند.

با شکست شیشه و خروج ۳۵ هزار لیتر آب از آکواریوم نزدیک به ۶۰ نفر از مردمی که مشغول تماشای شنای کوسه‌ها بودند زخمی می‌شوند و ۸ کوسه بد اقبال هم که بعد از شکسته شدن آکواریوم دیگر جای برای شنا نداشتند بیرون از آب خفه شده و جان خود را از دست می‌دهند!

تصاویری از شکستن یک آکواریم غول پیکر در چین

امیر بازدید : 214 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: سایت شبکه دو در پیام تسلیت درگذشت نیما نهاوندیان مجری جوان برنامه‌های ورزشی این شبکه، از عارضه مغزی به عنوان دلیل مرگ وی نام برده است.

«نیما نهاوندیان» مجری ورزشی شبکه 2 در گذشت

روابط عمومی شبکه دو سیما در این مطلب ضمن ابراز تأسف از اعلام این اتفاق، درگذشت این هنرمند را به خانواده و مخاطبان شبکه دو تسلیت گفته است.

امیر بازدید : 284 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

بعد از حرف و حدیث‌های بسیار و شایعات گسترده، بالاخره گران‌ترین خودروی دنیا به صورت موقتی وارد ایران شد.

سرانجام «بوگاتی وایرون» وارد ایران شد + عکس واقعی

 گروه خودرو ؛ بازار خبر- تصاویری از گمرک بندر انزلی منتشر شده که نشان می‌دهد یک دستگاه بوگاتی خوش‌رنگ وارد خاک ایران شده است.

امیر بازدید : 962 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (1)

خبرگزاری ایسنا: حاشیه‌های پیش‌آمده درزمینه‌ دوبلهٔ سریال «حریم سلطان» در ایران، در ‌‌نهایت به توقف پخش این سریال تاریخی خارجی از شبکهٔ ماهواره‌یی فارسی‌زبان منجر شد.

طی روزهای اخیر برخی خبر‌ها از دستگیری دوبلورهای سریال «حریم سلطان» پس از دستگیری گروهی از دوبلورهای انیمیشن‌ها منتشر و اعلام شد که این افراد روانهٔ زندان شده‌اند.

این در حالی است که در پی دستگیری دوبلورهای سریال «حریم سلطان»، انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ یک از دوبلورهای دستگیرشده از سوی وزارت اطلاعات عضو این انجمن نیستند.

در این بیانیه همچنین تاکید شد: «اعضای این انجمن همواره مخالفت خود را با هر گونه فعالیت زیرزمینی و غیرقانونی که لطمات جدی به فرهنگ و ادبیات کلامی این مرز و بوم وارد آورده است، اعلام داشته‌ و از آن پرهیز کرده‌اند.»

پخش سریال «حریم سلطان» متوقف شد !

این اطلاعیه درواقع مؤید آن بود که افراد دستگیر شده یا عضو دیگر انجمن‌های فعال در زمینهٔ دوبله بوده‌اند یا عضو گروه‌های زیرزمینی.

سریال «حریم سلطان» که به زندگی یکی از پادشاهان عثمانی می‌پردازد و بیش از همه به حرمسرای او توجه دارد، در این مدت با انتقادات بسیاری مواجه شده و بسیاری این مجموعه تاریخی را به تحریف تاریخ متهم کرده‌اند.

حتی رجب طیب اردوغان، نخست وزیر این کشور نیز در انتقاد از این سریال گفته است: برخی مدعی هستند که ما در تاریخ کشورمان جز جنگ و لشکرکشی و توطئه و یک حرمسرای بزرگ چیزی نداشته‌ایم. بیگانگان می‌توانند تاریخ ما را هرجور که دلشان خواست تعریف کنند، اما ما باید تاریخ و تمدن خودمان را درست بشناسیم و درست معرفی کنیم.

با این حال طبق برآورد برخی رسانه‌ها از جمله بی‌بی‌سی، این سریال در سراسر جهان بیش از ۱۵۰ میلیون تماشاگر ثابت دارد و البته با پخش از یکی از شبکه‌های ماهواره‌یی فارسی‌زبان، احتمال اضافه شدن مخاطبان ایرانی (البته افرادی که به ماهواره دسترسی دارند) نیز به این تعداد می‌رود.

امیر بازدید : 135 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: منابع اطلاع رسانی و رسانه‌های عربی اخبار ضد و نقیضی را از مرگ رئیس جمهوری عراق منتشر کردند.

شبکه خبری المیادین، امروز (سه‌شنبه) در خبری اعلام کرد: جلال طالبانی، رئیس جمهوری عراق که به خاطر سکته مغزی در بیمارستانی در بغداد بستری شده بود دچار مرگ بالینی شده است.

همچنین یک منبع پزشکی در بغداد نیز با اعلام اینکه طالبانی به کمای کامل فرو رفته خبر مرگ بالینی وی را تایید کرد.

وی گفت: طالبانی بعد از ظهر امروز به خاطر سکته مغزی حاد که تاثیر منفی را بر آگاهی وی گذاشته به مرگ بالینی دچار شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از لحاظ پزشکی طالبانی دچار مرگ بالینی شده و در حال حاضر با استفاده از دستگاه‌هایی که به وی متصل است زندگی می‌کند.

از سوی دیگر یک منبع در گروه پزشکی معالج طالبانی اعلام کرد که در حال حاضر تلاش برای بهبود وضعیت طالبانی ادامه دارد اما طالبانی از شب گذشته در کما فرو رفته است.

آخرین خبر از وضعیت جسمانی جلال طالبانی

علاوه بر این خبرگزاری صوت العراق و سومریه نیوز نیز خبر درگذشت طالبانی را منتشر کرده‌اند. این در حالی است که هنوز این خبر از سوی منابع رسمی عراق و مقامات این کشور تایید نشده است.

همچنین شبکه خبری اسکای نیوز اعلام کرد که حال جسمانی طالبانی ثابت شده است اما چندان مساعد نیست.

امیر بازدید : 541 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

دنیای اقتصاد: دوروز پیش یک مقام مسوول دولت در تشریح تحولات تازه مسکن، تثبیت یا احتمال کاهش قیمت‌ها در بازار مسکن برای ماه‌های آتی را پیش‌بینی کرد.

این مساله در حالی است که اکثر بنگاهداران مسکن در مناطق مختلف تهران براین باورند که پیش‌بینی این مقام مسوول از وضعیت آینده قیمت‌ها در بازار مسکن غیرممکن است!

فقط سیم کارت ایرانسل ارزان مانده است

یکی از مشاوران املاک فعال در محدوده خیابان میرزای شیرازی درباره پیش‌بینی رییس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تعداد روزافزون سازنده‌ها در بازار مسکن باعث شده تا اکنون ساخت و ساز به عنوان یکی از اولین‌های صنعت در مملکت شناخته شود.

وی در ادامه افزود: اکثر افرادی که در شغل شان درآمد کافی نداشتند و به نوعی ورشکسته شدند یا افراد بدون مشغله کاری به شغل ساخت و ساز روی آورده اند و همین موضوع باعث شده است تا قیمت‌های پیشنهادی فروشی از بازه وسیعی برخوردار شود که اکثر نرخ‌های اعلام شده غیرواقعی هستند.

این مشاور املاک همچنین تاکید کرد: به نظر می‌رسد گفته این مقام مسوول بدون اطلاعات دقیق از وضعیت بازار خرید و فروش مسکن باشد، زیرا بازار مسکن مدت زیادی است که افسار گسیخته شده است و هر سازنده و هر فروشنده‌ای آنطور که می‌پسندند قیمت دلخواه شان را تعیین می‌کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تنها کالایی که ارزان باقی مانده و قیمتش نه تنها با افزایش روبه‌رو نشده است بلکه برای فروش آن امتیازهای دیگری هم در نظر گرفته می‌شود، سیم کارت ایرانسل است و جزو محالات است که قیمت واحدهای مسکونی در ۲ تا ۳ ماه آخر سال بدون افزایش حتی به صورت ثابت باقی بماند.

کاهش قیمت به آرزو تبدیل شده است

امیر بازدید : 167 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

سینمای ایران: بینندگان سریال تلویزیونی «حریم سلطان» از این پس باید این سریال را با زیرنویس فارسی و یا به زبان اصلی ببینند چون دوبلورهای این سریال که در ایران اقدام به دوبله این سریال می کردند دستگیر و برای انجام مراحل قضایی راهی بازداشتگاه شده اند.

مجموعه «حریم سلطان»، یکی از مجموعه های ماهواره ای است که طی مدت نمایش توانسته مخاطبان بسیاری را در ایران جذب کند. این سریال که با دوبله فارسی در یکی از شبکه های ماهواره ای نمایش داده می شود، داستان حکومت سلطان سلیمان یکی از پادشاهان عثمانی را روایت می کند که درگیر مسائل روزمره کاخ و همسران خود است.

دوبلور های حریم سلطان بازداشت شدند

شاید یکی از دلایل جذب مخاطب ایرانی به این مجموعه، دوبله نسبتا مناسب آن در مقایسه با دیگر سریال هایی است که در شبکه های ماهواره ای پخش می شد.

امیر بازدید : 154 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

صحنه رقصیدن این خانم اخبارگو ساعت ۴:۱۵ دقیقه صبح به وقت محلی به صورت زنده از تلویزیون امریکا پخش شد. این در حالی بود که او کاملا بی خبر بود که دوربینها در حال ضبط تصاویر او هستند.

این اتفاق هنگام پخش آگهی های بازرگانی قبل از شروع خبر رخ داد . در تصاویر وی در حالی که در حال رقصیدن است دیده میشود و با صدای تهیه کننده که اعلام میکند به زودی برنامه روی آنتن میرود درجای خود می ایستند.
او در این رابطه گفته است: من نمیدانستم که دوربینها در حال ضبط هستند . فقط امیدوار بودم اشخاص زیادی این تصاویر را ندیده باشند اما وقتی متوجه شدم تنها در مدت ۸ ساعت این تصاویر بیش از ۱۰۰ هزار بیننده در یوتوب داشته است به کلی نا امید شدم.
من معتقدم که هرکس باید مقداری روحیه شادی طلبی داشته باشد تا در مواقع لزوم از آن برای انرژی دادن به سایرین استفاده کند از آنجایی که ساعت کار ما به گونه ای است که خواب آلودگی باعث کسل شدن و رخوت در همکاران میشود من سعی داشتم با این کار انرژی زیادی را به استودیو هدیه دهم.

حرکت عجیب گوینده اخبار در برنامه زنده + عکس

امیر بازدید : 123 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

تا این لحظه >>>

آخرین خبرها از تعطیلی مدارس کشور در روز دوشنبه 91/9/27

آموزش - به دلیل کاهش دما و یخ زدگی معابر شمالی تهران، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی مناطق یک تا پنج پایتخت تعطیل شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ آموزش و پرورش تهران اعلام کرد همه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی مناطق یک تا پنج تهران، همچنین جاجرود، بومهن و پردیس و بخش سولقان و روستاهای تابعه آن درهمه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه به علت بارش شدید برف و نیز یخ زدگی معابر تعطیل خواهد بود.

این درحالی است که روز یکشنبه هم مدارس ابتدایی منطقه یک و همه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی جاجرود، بومهن و پردیس در نوبت صبح و عصر و بخش سولقان و روستاهای تابعه آن درهمه مقاطع تحصیلی به علت بارش شدید برف و نیز یخ زدگی معابر تعطیل بودند.

گفتنی است سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است دمای هوای تهران تا صبح دوشنبه به زیر صفر برسد که همین می تواند موجب یخ زدگی معابر شود.

همچنین اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، مدارس نواحی یک و دو قزوین همچنین البرز و آبیک در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی ، فردا در نوبت صبح تعطیل است. تمامی مقاطع تحصیلی منطقه الموت غربی هم فردا در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

امیر بازدید : 107 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

تابناک: پس از وقوع حادثه ی تیر اندازی در مدرسه ابتدایی «سندی هوک» نیوتاون، باراک اوباما دستور داد تا پرچم ها در سراسر ایالات متحده به صورت نیمه افراشته درآید.

تیراندازی صبح دیروز در مدرسه ای ابتدایی در ایالت «کانکتیکات»  که تا کنون ۲۸ کشته به جای گذاشته ایالات متحده را در شوکی بزرگ فرو برده و مدارس ابتدایی این کشور را به تعطیلی کشانده است.

به همین منظور باراک اوباما روز گذشته و ساعاتی پس از این حادثه ضمن حضور ابراز همدردی با خانواده جانباختگان دستور داد تا پرچم های این کشور به حالت نیمه افراشته درآید.

نیمه بر افراشته شدن پرچم ها در آمریکا + تصاویر

امیر بازدید : 303 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
دستگیری 4 زورگیری که فیلمشان در اینترنت پخش شد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح عملیات دستگیری چهار زورگیر خشن پایتخت که تصاویر سرقتشان در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: پلیس حتما به عنوان اینکه گروهی باعث شدند با انتشار این فیلم مجرمان از دستشان فرار کنند، موضوع را پیگیری می‌کند.

امیر بازدید : 1459 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

دیروز فیلم اهانت آمیز مراسم رقاصی در یکی از مجتمع های دانشگاهی، از سوی یکی از فعالان دانشجویی همین واحد به دفتر رویداد ارسال گردید.

مراسم اهانت آمیز رقاصی در يکي از مجتمع هاي دانشگاهي + فیلم

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، بخش هایی از این فیلم به علت شدت جسارت برگزارکنندگان این مراسم غیر متعارف، قابل انتشار نبود. لذا تنها لینک بخش هایی از آن بر روی سایت قرار گرفته است:

امیر بازدید : 579 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

خواهر جاشوا کامیسار جوسکی با وجودی که خودش مورد سوء استفاده قرار گرفته گفت برادرش ذاتا انسان خشنی نیست. پس از بررسی کامپیوتر این شخص مشخص شد در هفته قبل از جنایت وی از چندین سایت غیراخلاقی بازدید کرده است.
شهادت دخترها نقش تعیین کننده ای در رای دادگاه دارد. مادر این مجرم گفته است که جاشوا در سن ۱۵ سالگی از منزل فرار کرده و یکی از آشنایان آنها به او تجاوز کرده است. این خانواده به دلایل مذهبی از مراجعه به روانپزشک و درمان وی سرباز زده اند. خواهر این مرد کانکتیکاتی که به قتل یک زن و دو دخترش بواسطه ی منفجر کردن خانه شان، اعتراف کرده است امروز اظهار کرد برادرش در کودکی از او سواستفاده ی جنسی می کرده است.
تعرض به خواهر پس از تماشای سایت های غیر اخلاقی !

شهادت خواهر جاشوا وضعیت تصمیم گیری را در مورد وی تغییر داد. کامیسارجوسکی متهم به قتل «جنیفر هاوک پتیت» و دخترانش در سال ۲۰۰۷ است. دخترها به دلیل استنشاق دود خفه شدند و پس از آن خانه به آتش کشیده شد. خواهر وی، که نامش در میل آنلاین فاش نشده است اعتراف کرد برادرش در سن ۱۲ سالگی از او سواستفاده ی جنسی می کرده است تا زمانیکه وی گریه کنان از اردوی خانوادگی تابستانی شان فرار کرده است.

امیر بازدید : 245 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

عاقبت کسانی که به خانم های چاق و سنگین وزن توهین کردند !!

حتما ببینید !

جوک تصویری

 خدمتکاری که چندی پیش زنان حاضر دریک رستوران را چاق خطاب کرده بود از کار اخراج شده است . این  خدمتکار روی صورتحساب میزی که سه زن بسیار درشت هیکل مشتری آن بودند نوشته بود”زنان چاق” و همین مسئله باعث اعتراض این زنان و همچنین اعتراضات گسترده مردمی منطقه شد.

امیر بازدید : 360 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش فارس، شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز آمریکا گزارش داد در حادثه تیراندازی به یک مدرسه ابتدایی در شهر «نیوتاون» آمریکا در ایالت «کانکتیکت» دست‌کم ۳۰ نفر کشته شدند که ۱۸ تا ۲۰ نفر از آنها کودک هستند.

قتل عام در حمله فرد مسلح به مدرسه ای در آمریکا + عکس و فیلم
 

این در حالی است که گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هنوز سرنوشت یکی از کلاس‌های این مدرسه مشخص نیست؛ به علاوه، حال برخی از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده و انتظار می‌رود شمار قربانیان باز هم افزایش یابد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 29,312
  • بازدید کلی : 310,526
  • کدهای اختصاصی