loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 328 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

2

شاید گروه اندکی از ما با خواص و کاربردهای این نوشیدنی خوش طعم و دانه‌های خوش عطر آن در زندگی روزمره آشنا باشیم.

۱٫ برای دور کردن مورچه‌ها از آپارتمان یا حیاط خانه‌تان نیز از قهوه استفاده کنید؛ برای این کار کافی است مقداری پودر قهوه را مقابل خانه آنها بریزید. به این ترتیب آنها را از خانه خود فراری می‌دهید.
۲٫ اگر یخچال شما مدتی است بوی مواد غذایی مختلف را به خود گرفته بهترین راه آن است که یک کیسه پارچه‌ای پر از قهوه را درون طبقات یخچال قرار دهید تا تمام بوها را به خود جذب کند.
۳٫ اگر در خانه گلدانی دارید که کود موجود در خاک آن موجب بدبویی اتاقتان می‌شود می‌توانید مقداری قهوه روی خاک گلدان بریزید و به این ترتیب از ایجاد بوی نامطبوع در خانه پیشگیری کنید.
۴٫ بعد از پاک کردن ماهی یا پوست کندن پیاز بهترین راه برای از بین بردن بوی بد دست‌ها این است که دست‌هایتان را با پودر قهوه خوب آغشته کنید و بعد آن را بشویید.
۵٫ در صورتی که گربه‌ها زیاد به باغچه خانه‌تان می‌آیند و فضولات خود را در آنجا خاک می‌کنند، با ریختن قهوه درون باغچه می‌توانید آنها را از این محل دور کنید. زیرا گربه‌ها از بو کردن قهوه گریزانند.
۶٫ اگر تصمیم دارید یک جاسوزنی پارچه‌ای در منزل تهیه کنید، بهتر است درون آن را با دانه‌های قهوه پرکنید. چراکه قهوه موجب حفظ قابلیت سوزن و مانع از زنگ زدن آن می‌شود.
۷٫ با پرکردن دانه های قهوه در گلدان یا لیوان بلوری که در آن لوازم‌التحریر خود را قرار می‌دهید، می‌توانید هم فضای میز کارتان را زیبا کنید و هم موجب خوشبو شدن فضای خانه و اتاقتان شوید.
۸٫اگر روی مبلمانتان خراش و زدگی ایجاد شده می‌توانید با کمک خمیری که از مخلوط آب و قهوه تهیه می‌کنید این خراشیدگی را از بین ببرید. کافی است خمیر را روی خراشیدگی مبل بکشید و به این ترتیب آسیب سطحی وارد آمده به مبلمانتان را ترمیم کنید.

امیر بازدید : 1082 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

پیری، خستگی و تیرگی پوست با روش های جوان سازی آن از بین می روند. این روش ها، مشکلات پوستی را حل کرده و پوستی صاف و درخشان ایجاد می کنند.

اگر متوجه شدید که پوستتان خشک، تیره و چروک شده است، زمان خوبی است که به فکر جوان سازی آن باشید.
پوست سالم، به خودی خود هر 14 تا 30 روز یک بار، تجدید می گردد.
 
1 - درست استحمام کنید
مدت زمان استحمام را کوتاه کنید ( یعنی طول ندهید ) و با آب ولرم ( نه داغ ) دوش بگیرید، گرمای حمام باعث می شود رطوبت پوست از بین برود. با این روش از پوست خود محافظت کرده اید.
روش دیگر برای حفظ شادابی پوست، عدم استفاده از صابون می باشد.
صابون با بوی تند می تواند رطوبت پوست را از بین ببرد و موجب خارش و پوسته پوسته شدن پوست گردد. شامپوهای بدن اغلب کمتر از صابون ها ایجاد حساسیت پوستی می کنند.
شامپوی بدنی را بخرید که دارای مرطوب کننده هایی مانند روغن های طبیعی و یا سرامیدها است.

امیر بازدید : 229 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

رژیم کاهش وزن از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. مهمترین چیزی که در رژیم های نادرست وجود دارد تبلیغات فریبکارانه ای است که فرد را متقاعد می کند در مدت کوتاهی کاهش وزن زیادی داشته باشد و در واقع آن را ضمانت می کند.

همه رژیم های کاهش وزن صحیح نیستند
روش های مختلفی برای کاهش وزن بصورت حتی مستند وجود دارد که گه گاهی توسط افراد خاص یا گروه های خاصی ارائه می شود ولی این دلیل بر این نمی شود که حتما تمام این رژیم ها صحیح باشد چرا که این روش ها به طور مداوم در بین مقالات موجود و حتی سایت های موجود مورد گفت و گو و بحث و مقابله قرار می گیرند.

امیر بازدید : 144 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
هنگامی که از درد گلو، نیش زنبور یا گرفتگی عضلات به دلیل ورزش کردن رنج می برید، نمی توانید به سرعت درد خود را تسکین دهید. اما نیازی نیست که سریع به دکتر یا داروخانه مراجعه کنید. ممکن است با داروی درد خود فاصله زیادی نداشته باشی، گاهی درمان درد شما در کابینت آشپزخانه شما یافت می شود. با مطالعه این 26 روش بسیار ساده ممکن است درمان دردهایتان را پیدا کنید.

گیلاس برای پروازهای طولانی
اگر بعد از یک پرواز طولانی دائما خمیازه می کشید، یک مشت گیلاس بخورید. این میوه آبدار باعث ترشح هورمون ملاتونین می شود. این هورمون که در بدن نیز ترشح می شود الگوی خواب را تنظیم می کند. پس اگر در هنگام انجام کاری احساس خواب آلودگی کردید می توانید با خوردن این میوه سرحال شوید و به کار خود ادامه دهید.
امیر بازدید : 195 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

با وجود اینكه در حال حاضر به دلیل مراجعه بانوان در مراحل اولیه (كه توده كوچك است و این اجازه را به پزشكان می دهد كه بدون برداشتن كامل  سینه، سرطان این عضو را درمان كنند)، كمتر مجبور به برداشتن سینه برای درمان سرطان سینه می شویم، اما گاهی مواقع به دلیل بزرگ بودن توده یا خصوصیات و نحوه‌ی رشد آن نمی توان سینه را نگه داشت و برداشتن كامل سینه لازم می شود.

در این مواقع  می توان در صورت تمایل بیمار اقدام به باز سازی سینه كرد. در اینجا به سؤالاتی که معمولاً در ابن مورد پرسیده می شود اشاره می کنیم.

بهترین موقع برای باز سازی سینه پس از درمان چه موقعی است؟
بازسازی، گاهی بلا فاصله پس از عمل جراحی  و یا همزمان با عمل جراحی برداشتن سینه قابل انجام
است اما  اگرپس از عمل نیاز به انجام شیمی درمانی یا رادیوتراپی ( اصطلاحاً برق گذاشتن) باشد بهتر است كه باز سازی تا 6 ماه پس ازاتمام كلیه‌ی درمان ها به تعویق بیفتد.

اگر خانمی پس از گذشت چند سال از عمل جراحی به فكر بازسازی بیفتد نیز این كار قابل انجام است و گذشت زمان مشكلی برای بازسازی ایجاد نمی كند.

نحوه‌ی انجام بازسازی چگونه است؟


بازسازی سینه را می توان با استفاده از نسج  خود بیمار یا با استفاده از پروتزهای مصنوعی انجام داد. این پروتزها كه از مواد مخصوص و سازگار با نسج بدن ساخته شده اند زیر پوست یا عضله گذاشته می شوند. بعضی مواقع برای اینكه پوست به اصطلاح جا باز كند و برای جای گیری پروتز مناسب باشد ابتدا پوست با استفاده از متسع كننده‌ها  به مرور زمان متسع می شود و سپس پروتز دائمی زیر آن قرار داده می شود.

این متسع كننده ها مانند یك بادكنك خالی هستند كه هر هفته مقداری مایع داخل آنها تزریق می شود و بدون ایجاد مشكلی به تدریج باعث جا باز كردن پوست می شوند.

امیر بازدید : 278 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانیم قدرت جنسی مردها ، با افزایش سن ، کاهش می یابد . همچنان که سطوح هورمون تستو سترون پایین می آید ، توانایی جنسی رو به افول می نهد  ، یعنی نعوظ و حفظ آن دشوارتر می گردد . افزایش سن علاوه بر آن ، بر مقدار و کیفیت تولید اسپرم نیز تاثیر می گذارد . در کل توانایی جنسی مردان بین 40 تا 70 سالگی ، از 60%  اولیه به 30% میزان دوره جوانی افت می کند.
از سویی افزایش سن بر نحوه ادرار مردان نیز تاثیر منفی می گذارد طوریکه به دلیل ضعف عضلات مثانه یا بزرگی پروستات و سایر دلایل ، خروج ادرار . . . .

 

امیر بازدید : 449 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

با خوردن ریشه این گیاه لاغر شوید

یک گیاه خوردنی مناسب برای لاغری
بنابراین گنجاندن این گیاه دارویی در برنامه غذایی به انسان کمک می‌کند تا به تعدیل و کنترل میزان چربی دریافتی در بدن بپردازد و از جذب چربی‌های اضافی درون اندام‌ها و بافت‌ها نیز پیشگیری کند.
مکاتب درمانی در جهان برای لاغری شیوه‌های مختلفی را پیشنهاد می‌کنند که بهترین و کارآمدترین آنها شیوه‌ای است که با تمرکز بر رژیم غذایی و اصلاح برنامه غذایی، به افراد توصیه می‌کنند با انجام حرکات ورزشی در مدت زمان مشخصی به کاهش وزن خود کمک کنند. این شیوه که توسط بسیاری از مکاتب درمانی به مراجعان توصیه می‌شود، مصرف گیاهان دارویی، سبزی‌ها و خوراکی‌های طبیعی را در رژیم غذایی سه‌گانه مهم‌ترین عامل برای کنترل وزن و پیشگیری از ابتلا به اضافه وزن می‌دانند.
امیر بازدید : 348 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)
یکی از مشکلاتی که به دنبال زایمان ایجاد می شود غمگینی و افسردگی بعد از زایمان است و حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد مادران این حالت غمگینی را تجربه می کنند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، یک متخصص روانپزشکی با بیان این که زایمان طبیعی احتمال ابتلا به افسردگی پس از زایمان را کاهش می دهد، گفت: زایمان های سخت که با عوارض همراه است و یا زایمان به طریق سزارین می تواند باعث آشکار شدن بسیاری از اختلالات روانی شود.
بهترین نوع زایمان چه زایمانی است
دکتر صمیمی اردکانی افزود: از دیدگاه علم روانپزشکی زایمان طبیعی، مادر را در برابر افسردگی بعد از زایمان محافظت می کند و به همین جهت توصیه می شود در صورت امکان زایمان به صورت طبیعی انجام شود.
امیر بازدید : 536 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

ک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

عوارض استمناء

بقیه در ادامه ی مطلب . . .

امیر بازدید : 159 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

1x1.trans لبو دوست سفره شب یلدا

لبو یکی از میوه های مخصوص فصل سرد است که خوردن آن در شب یلدا به صورت های مختلف جزء سنت های ایران است.چغندر از گیاهان با ارزش تغذیه‌ای بالا و از سبزیجات ریشه‌ای مفید برای سلامت قلب و عروق است. رنگدانه‌های بی‌همتا و خاص آنتی‌اکسیدانی حاضر در این گیاه از بدن در برابر بیماری‌های عروق کرونر و آنفارکتوس محافظت می‌کنند و سطح کلسترول خون را پایین می‌آورند و خاصیت ضدپیری دارند. از ریشه و برگ‌های چغندر برای مصارف مختلف استفاده می‌گردد.

امیر بازدید : 195 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

مردمان: بعد از گذشت یک تا دو ماه از ورود HIV به بدن، ۴۰ تا ۹۰ درصد از افراد علائم شبه آنفولانزایی را  تجربه می‌کنند که سندرم حاد ویروسی (ARS) نامیده می‌شود.

اما گاهی اوقات علائم HIV سالها پدیدار نمی‌شوند–گاهی حتی یک دهه.

در مراحل اولیه عفونت HIV، هیچ نشانه متداولی وجود ندارد و ممکن است فرد مبتلا اصلاً از وجود بیماری در خود مطلع نباشد. به همین دلیل خیلی مهم است که در مواقع خاص مخصوصاً رابطه‌جنسی محافظت‌نشده یا استفاده از داروهای درون‌وریدی حتماً آزمایش بدهید.

علائم مبتلا شدن به بیماری «ایدز HIV»

در زیر به برخی از علائم وجود HIV در بدنتان اشاره می‌کنیم:

امیر بازدید : 111 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران گفت: براساس تحقیق مشترکی که با همکاری دانشگاه جان هاپکینز آمریکا انجام دادیم میزان جراحی‌های پلاستیک بینی در ایران به نسبت جمعیت، هفت برابر و تعداد جراحی‌های زیبایی صورت، دو برابر آمریکا است که آماری نگران‌کننده و تامل برانگیز است.

جراحی بینی در ایران 7 برابر آمریکا !

دکتر محسن نراقی گفت: متأسفانه آمار دقیقی از عوارض جسمی، روانی، اقتصادی و اجتماعی جراحی‌های بینی در کشور وجود ندارد ولی آنچه مسلم است این قبیل جراحی‌ها که در بسیاری موارد بی‌مورد صورت می‌گیرند هزینه‌های مالی و معنوی سنگینی را به جامعه تحمیل می‌کنند.

امیر بازدید : 107 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)
 
فشار روحی و روانی، چه در محیط کاری و چه در محیط خانوادگی، می تواند سیستم ایمنی بدن را ضعیف کند و راحت تر به سرماخوردگی دچار شویم.
 با نزدیک شدن به فصل سرما، ابتلا به بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا زیاد می شود و اگر سیستم ایمنی بدن ضعیف باشد، میزان این بیماری های نیز افزایش می یابد.
 سیستم ایمنی بدن در تمامی اوقات فعال است، اما با داشتن عادات ناسالم در زندگی، سیستم ایمنی تضعیف شده و توانایی بدن برای مبارزه با بیماری ها کاهش می یابد. در این مقاله ۹ عادت بد را نام می بریم:
امیر بازدید : 139 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

 

متخصصان تغذیه، موز را بعنوان یک منبع غذایی مقوی و ضروری معرفی می‌کنند که سرشار از عنصر مفید پتاسیم است و به همین دلیل تعادل الکترولیتی در سلولهای بدن را حفظ می‌کند.

امیر بازدید : 182 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

 

عجب زندگی مرفه و بی‌دغدغه‌ای! صبحانه که بی‌خیال، ناهار را انواع و اقسام غذاهایی چون سوسیس، کالباس، همبرگر، کباب لقمه و پیتزا می‌خوریم و شام را هم چون رژیم داریم، فقط چند عدد سمبوسه یا ناگت فسقلی را درون روغن غوطه‌ور کرده و همراه خانواده نوش جان می‌کنیم.
انگار خستگی پخت و پز ما را از پای درآورده است! پس به سوی رختخواب می‌رویم تا با خیالی آسوده شب را به صبح برسانیم، اما تلاش ما برای خفتن به نتیجه‌ای نمی‌رسد. نیم ساعت که می‌گذرد اتاق دور سرمان می‌چرخد. نبض‌های دردناکی در عروق سر احساس می‌شود و سوزشی در ناحیه معده ‌‌مان ‌ما را می‌برد. حال چرا می‌گوییم غذاهای آماده یا نیمه‌آماده صنعتی تهدید‌کننده سلامت ما هستند؟
امیر بازدید : 188 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.xfun.ir/wp-content/uploads/2012/12/b_150_150_16777215_0_stories_news_2011_00e54f0ffd4e8833-800wi.jpg

متخصصان چشم پزشکی در دانمارک دریافته‌اند که زرد شدن عدسی چشم که وظیفه جذب نور آبی را از طیف نور سفید برعهده دارد می‌تواند موجب بروز اختلالات خواب در سالمندان شود.

به گزارش سلامتستان به نقل از نیویورک تایمز، رنگ آبی بخشی از طیف نور مرئی است که با تحریک آزادسازی ملاتونین در مغز روی چرخه خواب طبیعی تاثیر می‌گذارد. ملاتونین در سیگنال‌ دهی در زمان خواب یا هوشیاری تاثیر می‌گذارد.

امیر بازدید : 3841 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیز است. کلیه کسانی که این شب رو تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. منظور ما در این مقاله شب اول عروسی نیست . چون بسیاری از افراد ، قبل از عروسی ( که در عرف معمول است.

 

 

شب زفاف٬ زفاف٬ رابطه جنسی

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 29,322
  • بازدید کلی : 310,536
  • کدهای اختصاصی