loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 87 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

تماشا: منابع خبری مختلف از حضور رونالدو در یونایتد برای فصل بعد خبر داده اند، آن هم با مبلغی بسیار پایین تر از چیزی که این روزها به گوش می رسد

خبر به خودی خود کمی شوکه کننده است؛ رونالدو و سر الکس فرگوسن با هم به توافق رسیده اند! این خبری است که ژائو رویی رودریگس سردبیر روزنامه ورزشی و پرتغالی «رکورد» آن را در وبلاگ شخصی اش نوشته. به عقیده او معاهده ای بین این دو نفر در گذشته وجود داشته که حالا رونالدو راحت تر می تواند به منچستریونایتد برگردد اما این بند چیست؟ اینکه رونالدو می تواند در فاصله یک یا دو سال مانده به پایان قراردادش (۲۰۱۵) به منچستریونایتد برگردد بدون اینکه متحمل ضرر و زیان شود.

این اخبار در حالی بوی واقعیت به خودش می گیرد که رونالدو از تمدید قراردادش به بهانه اینکه دستمزدش باید به اندازه مسی شود سر باز زده است. البته روز گذشته هم روزنامه «سان» در خبری اعلام کرد که رونالدو بسته به شرایطی حتی می تواند با رقمی کمتر یعنی ۶۰ میلیون پوند (معادل ۷۴ میلیون یورو) رئال مادرید را ترک کند.

این در حالی است که سردبیر روزنامه «رکورد» گفته اگر قرار باشد فرگوسن طبق همان بند قبلی رونالدو را به خدمت بگیرد باید همان ۹۴ میلیون یورو را بپردازد.

کریستیانو رونالدو با مبلغ 60 میلیون دلار به منچستر می رود

اما چرا حالا مادریدی ها حاضر می شوند رونالدو را با ۷۴ میلیون یورو به منچستر بدهند. سان در این مورد توضیح می دهد؛ اگر ستاره پرتغالی رئال مادرید بخواهد این تیم را به مقصد منچستریونایتد ترک کند مبلغ درخواستی رئال کاهش پیدا می کند و دو باشگاه در این انتقال چند بازیکن دیگر را هم با یکدیگر معاوضه خواهند کرد.

اگر داوید ویا دخئا و نانی از یونایتد به رئال بروند رقم درخواستی باشگاه اسپانیایی برای فروش رونالدو به ۶۰ میلیون پوند کاهش پیدا می کند. به نوشته روزنامه «سان» رونالدو چندی پیش به دوستان خود در منچستریونایتد گفته دوست دارد بار دیگر به این تیم بازگردد.

رونالدو که دو سال دیگر با رئال قرارداد دارد احتمالا در تابستان، سران رئال را مجبور می کند او را بفروشند. چهارشنبه گذشته روزنامه AS فاش کرد رونالدو قراردادش را با رئال تمدید نخواهد کرد، که این مطلب را یکی از دوستان نزدیک رونالدو هم تایید کرده بود.

امیر بازدید : 350 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

میریام فارس (زاده: ۳ مه ۱۹۸۳ در لبنان)   یکی از خوانندگان موفق لبنانی، عرب است .

فعالیت هنری خود را از رقص باله در سن پنج سالگی آغاز کرد .در نوجوانی به مدت چهار سال در هنرستان ملی موسیقی آموزش دید.

میریام فارس ۳ مه ۱۹۸۳ در جنوب لبنان متولد شد اما همکنون در منطقه نیو روضة در بیروت ساکن است . او در یک خانواده پنج نفره متولد شد و دو خواهر به نام رولا و جیحان و خودش فرزند دوم خانواده است . رولا، خواهرش مدیر برنامه های اوست . پدر میریام یکی از ماهرترین خلبانان لبنانی و دارای شهرت است . علت شهرت وی آواز خواندن برای مسافران در تمام طول پرواز از طریق بلندگو می باشد. میریام در نوجوانی به مدت چهار سال در هنرستان ملی موسیقی آموزش دید.

میریام فارس اولین آلبوم خود را در ۲۰ سالگی با عنوان “أنا والشوق” (من و دلتنگی) منتشر کرد . این آلبوم شامل هشت آهنگ بود که برای دو آهنگ “أنا والشوق” (من و دلتنگی) و “لاتسألنی” ( از من نپرس ) ویدیو کلیپ ساخته شد.اولین ویدئو کلیپ میریام به اسم “انا و الشوق” که کار متفاوتی بشمار میرفت توانست یکی از پرطرفدارترین کلیپها در بین شبکه های عربی بشود .

بیوگرافی میریام فارِس

امیر بازدید : 244 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

برای دومین سال پیاپی هنرمند عرب “میریام فارس” صاحب عنوان بیشترین جستجو در اینترنت طی سال ۲۰۱۲ شد.
این آمار و ارقام از سوی گوگل منتشر شده است.
دفتر رسانه ای میریام نیز اعلام کرد: این نتیجه علاقه دوستداران میریام به اخبار و فعالیتهای او میباشد و اینکه او برای دومین سال پیاپی به این عنوان دست یافته بهترین هدیه سال نو از دوستداران او میباشد.

خواننده زن عرب بیشترین آمار جستجوی گل در میان اعراب در سال 2012 + عکس
امیر بازدید : 447 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

با خوردن ریشه این گیاه لاغر شوید

یک گیاه خوردنی مناسب برای لاغری
بنابراین گنجاندن این گیاه دارویی در برنامه غذایی به انسان کمک می‌کند تا به تعدیل و کنترل میزان چربی دریافتی در بدن بپردازد و از جذب چربی‌های اضافی درون اندام‌ها و بافت‌ها نیز پیشگیری کند.
مکاتب درمانی در جهان برای لاغری شیوه‌های مختلفی را پیشنهاد می‌کنند که بهترین و کارآمدترین آنها شیوه‌ای است که با تمرکز بر رژیم غذایی و اصلاح برنامه غذایی، به افراد توصیه می‌کنند با انجام حرکات ورزشی در مدت زمان مشخصی به کاهش وزن خود کمک کنند. این شیوه که توسط بسیاری از مکاتب درمانی به مراجعان توصیه می‌شود، مصرف گیاهان دارویی، سبزی‌ها و خوراکی‌های طبیعی را در رژیم غذایی سه‌گانه مهم‌ترین عامل برای کنترل وزن و پیشگیری از ابتلا به اضافه وزن می‌دانند.
امیر بازدید : 206 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: یک عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به دریافت حق حجاب از سوی کارکنان زن روس نیروگاه بوشهر، از عدم رعایت حجاب توسط این افراد و تاثیرگذاری منفی حضور زنان روس در بوشهر انتقاد کرد و گفت که گزارشی در این باره تهیه کرده و به کمیسیون فرهنگی ارائه خواهد کرد.

عدم رعایت حجاب از سوی زنان روس در نیروگاه اتمی بوشهر !

سیدمهدی موسوی‌نژاد اظهار کرد: در قراردادهایی که با کارکنان زن روس نیروگاه بوشهر منعقد می‌شود، آنها از طریق دریافت حق حجاب مبلغی می‌گیرند، اما متاسفانه نسبت به رعایت اصول و معیارهایی که در قرارداد ذکر شده، توجه لازم نمی‌شود.

وی اضافه کرد: حضور این افراد از نظر بی‌حجابی و بدحجابی در استان تاثیرگذار بوده و اثرات منفی داشته است. ما معتقدیم باید رعایت اصول و معیارهای فرهنگ موجود جامعه در این ملاحظات انجام شود؛ چراکه این امر جزو حقوق مردم است و نباید خدشه‌دار شود.

امیر بازدید : 330 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

خبرآنلاین: سینا بهداد، خواننده جوانی که در خارج از کشور قطعاتی را اجرا کرده، برای ادامه فعالیتش به ایران بازگشته ‌است.

بهداد که در کار‌هایش از جمله «عزیز من»، «نهان خانه دل»، «شبنم» و «فریاد» از موسیقی و ترانه‌های سنگین بهره گرفته است، بعد از بازگشت به ایران ابراز امیدواری کرده بتواند نخستین آلبوم خود را داخل کشور منتشر کند.

خواننده خارج نشین به ایران بازگشت + عکس

این خواننده در ارتباط با فضای موسیقی پاپ در ایران توضیح می‌دهد: «خوشبختانه در چند سال گذشته موسیقی داخل کشور پیشرفت‌های فراوان و چشمگیری داشته و بستر خوبی برای کار جوانان علاقه‌مند توسط مسوولان امر تدارک دیده شده است.

امیر بازدید : 319 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: با وجود گرانی مسکن، بازار پیش فروش آپارتمان در شمال تهران داغ است به طوری‌که یک واحد آپارتمان با قیمت هر مترمربع ۲۴ میلیون تومان در این منطقه پیش فروش شده است.

گران قیمت ترین آپارتمان تهران

در سال‌های اخیر بازار پیش فروش مسکن به خصوص در مناطق شمالی شهر تهران با رونق زیاد همراه بوده است و مالکان ترجیح می دهند که تا پیش از پایان یافتن کار ساخت و ساز آپارتمان‌های خود را به فروش برسانند.

برخی از مالکان هم برای اینکه در ادامه ساخت و ساز با مشکل مالی مواجه نشوند، ترجیح می دهند که زودتر از موعد آپارتمان های خود را با قیمت مناسب به فروش برسانند اما دسته سومی از پیش فروش هم وجود دارد که متقاضیان به دلیل سازنده به نام و طراحی آن سعی می کنند که آن را خریداری کنند.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 1,532
  • بازدید سال : 25,527
  • بازدید کلی : 306,741
  • کدهای اختصاصی