loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 85 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
Snap Camera
پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر
Snap Camera یک نرم افزار گالری بر پایه دوربین می باشد که در اندروید ۴٫۲ و بر روی Nexus 4 هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد .
با این برنامه می تواند عکس ها و ویدیو های خود را تنها با یک کلیک ضبط نموده و انجام این کار را به ساده ترین روش ممکن برای خود رقم بزنید . استفاده از محیط کاربری قدرتمند ، فوکوس کردن با کلیک شما ، بزرگ نمایی ، نمایش گالری با کشیدن عکس ها از جمله امکاناتی است که این برنامه در اختیارتان قرار خواهد داد .
از جمله دیگر قابلیت های منحصر به فرد این برنامه توانایی تنظیم حجم عکس ها و ویدیو ها ، شمارشگر معکوس ، تنظیم کیفیت تصاویر JPEG و افکت های مختلف می باشد که با استفاده از آنها می توانید بیشترین استفاده ممکن را از دوربین دستگاه تحت اندروید خود ببرید .
امیر بازدید : 80 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Gemini-Calendar

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

برای بسیاری از ما زمان های بسیاری پیش آمده که به دلیل زیاد بودن کارهایمان لحظات زیبای زندگی خود را از دست داده ایم یا این که به واسطه فراموشی کسی را رنجانده ایم. برنامه Gemini Calendar با بهره گیری از تکنیک های جدید و خارق العاده در تلاش است تا با صرف کمترین زمان لحظاتی زیبا زندگی را به شما تقدیم کند. این برنامه قادر خواهد با ضبظ صدای کاربر برنامه یک روز یا یک هفته را ضبط کرده و در صورت لزوم در اختیار کاربر قرار دهد.

ویژگی های کلیدی Gemini Calendar :
- امکان ثبت برنامه روزانه ، ماهانه و یا سالانه کاربر
- امکان کپی کردن و چسباندن رویداد ها
- امکان استفاده به عنوان میانبریا ابزارک
- نمایش حوادث روزانه برای کاربرفقط با دو کلیک
- استفاده از روش های جدید برای وارد کردن رویداد ها

امیر بازدید : 260 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

شیعه آنلاین: نشریه “وال استریت ژورنال” در شماره اخیر خود که در هفته پایانی سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده، “عکس سال” خود را معرفی کرد.

“عکس سال” این نشریه، تصویر یک دختر جوان بحرینی است که در حال اشک ریختن است.

این عکس در مراسم تشیع شهید “صلاح عباس”، از شهدای انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گرفته شده است.

اشک ریختن این دختر عکس سال 2012 شد + عکس
امیر بازدید : 141 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

روزنامه تهران امروز: سرهنگ هادی مصطفایی، معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی ناجا دیروز از کاهش ۱۰ درصدی وقوع قتل در کشور طی ۹ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: نزاع در صدر مهمترین انگیزه های قتل قرار دارد.

اصلی ترین انگیزه قتل در ایرانیان چیست ؟!

به گفته وی، نرخ وقوع قتل در کشور از هر ۱۰۰ هزار نفر، ۲٫۹ نفر است که حدود ۲۴ درصد از قربانیان سال جاری زن بوده‌اند که این افراد بیشتر از سوی اطرافیان خود قربانی شده اند.

به گفته مصطفایی، ۱۲٫۸ درصد از نزاع ها را نزاع های خیابانی تشکیل داده که بقیه آنها مربوط به اختلافات ریشه ای بوده است. از این میان مسائل منکراتی و اخلاقی انگیزه ۱۸ درصد قتل ها و اختلافات خانوادگی ۱۵ درصد قتل ها را شامل می شود و انگیزه ۲۲ درصد از قتل‌ها هنوز مشخص نشده است و منوط به انجام تحقیقات بیشتر است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا درباره بحث نسبت‌های خانوادگی بین متهم و قربانی گفت: در ۹ ماهه امسال در ۳۱ درصد از قتل‌ها مابین قربانی و متهم نسبت فامیلی وجود داشته است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی نشان می‌دهد چون در ۹ ماهه سال قبل در ۳۴ درصد از قتل‌ها فی مابین قربانی و متهم رابطه خانوادگی وجود داشت.

قتل ۱۱۰۰ نفر در سال با سلاح سرد

سلاح سرد یکی از لوازم قتاله در کشور ما محسوب می شود و سالانه ۱۱۰۰ نفر با چاقو، قمه، شمشیر و پنجه بوکس جان خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که تعداد زیادی از افرادی که به اتهام قتل در زندان‌ها دوران حبس خود را سپری می کنند هیچ گونه سابقه کیفری ندارند و برای نخستین‌بار و به اتهام قتل راهی زندان ها شده اند.

به گفته دکتر شهیدی،روان‌شناس و استاد دانشگاه مسائل اقتصادی می‌تواند تاثیر زیادی بر وقوع قتل داشته باشد. او به تهران‌امروز می‌گوید:«زمانی که مشکلات اقتصادی راه را بر مردم سد می‌کند هم زمینه بزهکاری در جامعه زیاد می شود و هم آستانه تحمل شهروندان پایین می آید و در مواجهه با کوچک‌ترین مسئله‌ای بر افروخته شده و کنترل خود را از دست می دهند.»

در دسترس بودن انواع سلاح های سرد و قیمت پایین آنها موضوع دیگری است که می توانددر افزایش قتل با سلاح سرد موثر باشد.شهیدی در این باره می‌گوید:« عملکرد نامناسب نیروهای نظامی نیزمی‌تواند علت دیگری بر وقوع قتل با سلاح سرد باشد؛ از سوی دیگر تمهیداتی نیز برای کاهش آسیب پذیری افراد در قبال مشکلات اجتماعی و اقتصادی آنها اندیشیده نمی شود و برخوردهای فیزیکی ناشی از این مشکلات سبب بروز مشکلات جدی تری می شود که قتل یکی از آنهاست. »

به گفته این استاد دانشگاه، در برخی مواقع افراد در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که نمی‌توانند خشم و عصبانیت خود را کنترل کنند و این عصبانیت به جرح و قتل طرف مقابل منتهی می شود، این در حالی است که اگر چه به فرد عنوان قاتل اطلاق می شود اما این رفتار وی به علت حس خونخواری یا تربیت نادرست وی نیست،بلکه این فرد به این علت که هوش هیجانی پایینی دارد قادر به شناسایی و کنترل هیجانات خود نیست و ناخودآگاه منجر به کشته شدن فرد دیگری می‌شود.»

ابوالفضل ابوترابی، عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس نیز با یادآوری این نکته که پنجه بوکس، قمه، زنجیر، شمشیر و چاقوهای ضامن‌دار از مصادیق سلاح سرد است،‌می گوید:«تصویب و اجرای ممنوعیت حمل‌، نگهداری و فروش سلاح سرد در صورتی که به تصویب برسد می‌تواند عامل موثری در کاهش قتل با این سلاح‌ها باشد همانطور که ممنوعیت سلاح گرم در جامعه باعث کاهش وقوع جرایم با این سلاح شد.»

به گفته وی، ۹۰ درصد قتل با سلاح سرد در نزاع های خیابانی روی می‌دهد که معمولا نیز طرف‌های درگیر را جوانان تشکیل می‌دهند و اکنون علاوه‌بر قتل د‌رجرایم دیگری مانند سرقت به عنف، زورگیری و تجاوز به عنف از سلاح سرد استفاده می شود.

امیر بازدید : 188 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده سریال «حریم سلطان» اعلام کرد با آغاز ۲۰۱۳(یعنی امروز) فیلمبرداری این سریال را متوقف کرده و فصل چهارم این سریال دیگر ساخته نخواهد شد و قسمت‌های باقیمانده از فصل سوم این سریال نیز زیاد طولانی نخواهد شد.

وی دلیل این امر را اعتراض نخست وزیر ترکیه به این سریال و همچنین شکوائیه نمایندگان مجلس ترکیه عنوان کرده و تاکید کرده است که فصل چهارم این سریال دیگر ساخته نخواهد شد و قسمت‌های باقیمانده از فصل سوم این سریال نیز زیاد طولانی نخواهد شد تا جلوی انتقادات گرفته شود.

در همین حال بازیگر نقش «سلطان سلیمان» به کسانی که از این سریال انتقاد کردند حمله کرده و گفته است: نمی‌دانم چرا سریال موفقی که این همه درآمد داشت را متوقف کرده‌اند و من از اعلام لغو ساخته ادامه این سریال ناراحتم.

ادامه ساخت سریال حریم سلطان متوقف شد و ادامه نخواهد یافت!

اردوغان یک ماه پیش در جریان دیدارش از استان «کوتاهیه» ترکیه در انتقاد از سریال «حریم سلطان» گفته بود ما چنین اجدادی که در سریال ارائه شده نداشته‌ایم و سلطان سلیمانی که در این سریال معرفی شده کسی است که ۳۰ سال از عمرش را برای فتح و جنگ روی اسب‌ها گذراند.

وی از کارگردانان چنین سریال‌ها و مسئولان شبکه‌های تلویزیونی انتقاد کرده و افزوده بود: من منتظر دستور قضایی در این باره هستم.

اما عبدالله چیلیک رئیس بخش مالکیت فکری وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه گفت که ترکیه تنها تا پایان سال ۲۰۱۰ از صادرات سریال تاکنون ۶۵ میلیون دلار درآمد داشته است و ۱۵۰ میلیون آنها را دیده‌اند.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 1,566
  • بازدید سال : 25,561
  • بازدید کلی : 306,775
  • کدهای اختصاصی