loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 174 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

تماشا: کی روش که در تعطیلات کریسمس در لندن است با شبکه بی بی سی گفت و گو کرد. گفت و گویی که بیش از آنکه به متن آن توجه شود حاشیه به همراه داشته است. رویانیان مدیر پرسپولیس، کی روش را به شکایت تهدید کرده و حسن زاده گفته که با او برخورد می کنیم.

کی روش از شرایط ایران در مقدماتی جام جهانی و راه های رشد فوتبال پایه در ایران تا زندگی اش در ایران سخن گفته و از هدفش برای حضور در جام جهانی برزیل، به نظر می رسد کی روش بیش از هر کس دیگری تشنه حضور در جام جهانی است.

متن کامل مصاحبه کی روش با بی بی سی فارسی

اگر بخواهید واقع گرایانه قضاوت کنید شانس ایران برای رسیدن به جام جهانی چقدر است؟

- شانس بالایی داریم. نکته مهم این است که خود را باور داشته باشیم و قدرتمان را حفظ کنیم چون راهیابی به جام جهانی کار ساده ای نیست. بیش از ۲۰۰ کشور می خواهند به برزیل برند و فقط برای ۳۱ تیم جا هست. به خصوص در آسیا که رقابت ها در حال حاضر خیلی نزدیک است. مرحله آخر خیلی رقابتی است و هنوز هیچ چیز قطعی نیست و هر تیمی می تواند صعود کند یا حذف شود. من باور دارم و خیلی مطمئن هستم که اگر ایران خیلی سازمان یافته و با روحیه و آمادگی بالا حضور پیدا کند، شانس زیادی برای راهیابی داریم.

امیر بازدید : 286 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: شهروندان یونانی ساکن ترکیه به پخش سریال تلویزیونی «اسطوره کمال» اعتراض کردند.

درد سر ساز شدن یک سریال ترکیه ای دیگر
نمایش شخصیت‌های شرور از یونانیان ساکن آناتولی در سریال کمدی تاریخی تلویزیون ترکیه، موجب اعتراض رسمی اقلیت یونانی این کشور شد.

سریال «اسطوره کمال» که پخش آن به دلیل کمبود مخاطب متوقف شد، یونانیان را در نقش‌های پستی چون خائن و جاسوس نمایش می‌داد.

انجمن یونانیان ترکیه با اعتراض به تلویزیون دولتی ترکیه تلاش کرد از پخش سریال‌هایی با دیدگاه توهین‌آمیز تبعیض‌نژادی جلوگیری کند.

یکی از روسای این انجمن در این‌باره گفت: این سریال به شدت ما را ناراحت کرد. انجمن یونانیان به طور کامل با جامعه‌ی ترکیه‌ای یکپارچه نشده است. به ما به عنوان نگهبانانی نگاه می‌شود که بار تاریخ را بر دوش داریم. در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی ما یک سیاست فردی نداریم، اما وجودمان موجب آزار برخی حلقه‌ها می‌شود.

وی در ادامه افزود: «اسطوره کمال» آخرین نمونه تبعیض‌نژادی نسبت به انجمن یونانی‌هاست. برخی از شخصیت‌هایی که در این برنامه نمایش داده شدند، اعضای این انجمن را که شهروندان کشور ترکیه هستند، به شدت آزرد. همه شخصیت‌ها از جمله خائنین و جاسوسان که به شکل یوناینان آن زمان ترسیم شده بودند.

این در حالی است که «اوکتای کانیارکا»، بازیگر نقش اصلی کمال در این طنز تاریخی به اظهارات انجمن یونانیان اعتراض کرد و گفت، فیلمنامه‌ی سریال هدفی نژادپرستانه نداشته و این انتقادات غیرمنصفانه است.

این هنرپیشه در این باره گفت: در این سریال هم ترک‌ها و یونانیان آناتولی وطن‌پرست که در کنار هم با دشمن مشترک جنگیدند به تصویر کشیده شدند و هم ترک‌ها و یونانیانی که به کشورشان خیانت کردند. اما شما آن‌ها را نادیده گرفتید. به نظرم این روزها طغیان‌های قومیتی به دلیل ساختار سیاسی کشورمان در مرکز توجه قرار گرفته است.

امیر بازدید : 335 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

عصر ایران:  دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی ۵۶ از دقایقی پیش در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شده است.

سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات آزاد

رهبر انقلاب فرمودند: آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی میکنند،حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند. دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد،از اول انقلاب ۳۴انتخابات داشتیم، کدامش آزاد نبوده است؟

یکی از نقشه های دشمن برای جلوگیری از انتخابات پرشور این است که در ایام انتخابات سر مردم را به ماجرای سیاسی، اقتصادی یا امنیتی گرم کنند، اما ملت ایران هوشمندتر از این است که از دشمن فریب بخورد.

همه دنیای استکبار دست به دست هم گذاشتند تا با تحریم، ملت ایران را به ستوه بیاورند و محاسبات مسئولان عوض شود اما نتیجه این شده که ملت ایران هر روز گرایشش به مبانی اسلام و ایستادگی بیشتر میشود.

امیر بازدید : 169 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا:  قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی هم‌چنان در روندی آهسته و پیوسته در حال افزایش است.

در حال حاضر در محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا ۱۱۱ به قیمت حدود ۱۴ میلیون تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

خود رو هایی ارزان که خیلی گران شدند

سایپا SL 131 نیز به قیمت حدود ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و SX 131 نیز به قیمت حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت رسمی SL 131 معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و SX 131 نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت تیبا نیز به حدود ۱۷ میلیون تومان رسیده است. البته قیمت رسمی این خودرو نیز ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

تندر ۹۰ مدل E2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. البته قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

مگان ۲۰۰۰ با دنده اتوماتیک نیز به قیمت حدود ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان است. ماکسیما نیز به قیمت حدود ۹۴ میلیون تومان عرضه می‌شود. البته قیمت رسمی این خودرو ۸۵ میلیون تومان تعیین شده است.

در گروه محصولات ایران خودرو نیز خودروی پژو ۲۰۶ در نمایندگی‌های فروش موجود نیست. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل V9 آن به قیمت حدود ۴۵ میلیون تومان و مدل V8 نیز حدود ۳۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت رسمی مدل V9 حدود ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V8 نیز ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.

قیمت تندر ۹۰ ایران خودرو نیز افزایش یافته و در مدل E1 آن به حدود ۲۵ میلیون تومان و مدل E2 نیز ۲۸ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت رسمی تندر ۹۰ E1 ایران خودرو معادل ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.

پژو ۴۰۵ نیز به قیمت حدود ۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است. قیمت پژو پارس سال نیز به حدود ۲۷ میلیون تومان رسیده است. قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۳ میلیون تومان تعیین شده است.

امیر بازدید : 234 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

هنرآنلاین:مهناز افشار در راستای اعلام اسامی فیلم‌ها برای شرکت در جشنواره فیلم فجر گفت: فقط یک بار سلیقه‌ای انتخاب نکنید و براساس نگاه سینمایی انتخاب کنید!

مهناز افشار امسال با فیلم ” چه خوبه برگشتی” داریوش مهرجویی در بخش سودای سیمرغ سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

مهناز افشار : فقط یک بار سلیقه‌ای انتخاب نکنید !

افشار در فیلم “تهران تا بهشت ” ابوالفضل صفاری هم ایفای نقش کرده است که این فیلم در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشده است.

مهناز افشار در ارتباط با نگاه سلیقه ای هیت انتخاب سی ویکمین جشنواره فیلم فجر متن زیر را در اختیار ما قرار داد:

یک بار نشد دوستان انتخاب در جشنواره به گونه ای رفتار کنند که بودن یا نبودن فیلمها در بخش مسابقه را به پای سلیقه شخصی نگذاریم و بگوئیم ،واقعا دلیل کاملا تخصصی داشته….یک بار شد طوری انتخاب کنید که بگوئیم طوری انتخاب کردید که مثل همیشه نیست و به واقع نگاه سینماست؟؟؟؟ ….

امیر بازدید : 792 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

تماشا: یک موسسه با بررسی تعداد دفعات خندیدن مخاطبان حین تماشای فیلم های کمدی، فهرست بهترین کمدی های ساخته شده را اعلام کرد. هر چند این موسسه یک کلوب بسیار بزرگ اجاره فیلم در لندن است و ممکن است خیلی منبع مهمی به نظر نرسد اما حداقل برای مخاطبانی که می خواهند یک دل سیر پای فیلم بخندند، راهنمای خوبی است.

این کلوب حین اجاره فیلم های کمدی به مشتریان از آنها خواسته تا تعداد دفعاتی که یک فیلم خنده دار موجب خنداندن آنها می شود را محاسبه کنند و به این کلوب ارائه دهند. هدف اصلی از جمع آوری اطلاعات توسط این کلوب، بررسی آن بود که کدام فیلم کمدی مدت زمان طولانی ترین باعث خنده مخاطب شده است.

خنده دار ترین فیلم های سینمای جهان

البته در این بررسی به نوع شخصیت افراد توجهی نشده است. بر این اساس مخاطبان تعداد دفعات خندیدن را بر مدت زمان فیلم تقسیم کرده اند و از این طریق خنده دارترین فیلم ها مشخص شدند که فهرست آنها به شرح زیر است:

۱- «خیلی بد» (Superbad) با مجموع ۹/۱ دقیقه خندیدن

۲- «برات» (Borat) با مجموع ۷/۱ دقیقه خندیدن

۳- «آنکرمن» (Anchorman) با مجموع ۶/۱ دقیقه خندیدن

۴- «شیرینی آمریکایی» (American Pie) با مجموع ۵/۱ دقیقه خندیدن

۵- «خماری ۱» (The Hangover) با مجموع ۴/۲ دقیقه خندیدن

۶- «ساقدوش های عروس» (Bridemaids) با مجموع ۴/۱ دقیقه خندیدن

۷- «اسلحه برهنه» (Naked Gun) با مجموع ۳/۲ دقیقه خندیدن

۸- «شان مرده» (Shaun of the Dead) با مجموع ۳/۱ ۳/۱ دقیقه خندیدن

۹- «هواپیما» (Airplane!) با مجموع ۳ دقیقه خندیدن

۱۰- «زندگی برایان» (Life of Brian) با مجموع ۲/۱ دقیقه خندیدن

امیر بازدید : 152 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
خداحافظی خودرو های میلیاردی با خیابان های ایران !
امیر روح‌پرور:

وداع شیرین با خودروهای میلیاردی

دیروز مسؤولان وزارت صنعت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰سی‌سی را ممنوع اعلام کردند. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد با منع واردات خودروهای لوکس، مانورمیلیاردی‌ها بزودی از خیابانهای ایران به انتها می‌رسد.

آش واردات خودروهای گران‌‌قیمت آن‌قدر شور شده بود که همین چند ماه پیش خبرگزاری فرانسه در گزارشی از وجود خودروی پورشه ۵۰۰‌تا یک‌میلیارد تومانی در خیابانهای پایتخت و برخی دیگر از شهرهای کشورمان حیرت کرده بود.
بررسی آمار رسمی نشان می‌دهد واردات خودرو سواری در ۹ماهه امسال در حالی به ۳۰‌هزار و۳۰ دستگاه به ارزش ۷۰۶‌میلیون دلار رسیده است که این شمار نسبت به مدت مشابه سال‌۹۰ از لحاظ ارزشی بیش از ۵۱/۱۳درصد افزایش نشان می‌دهد، به عبارت دیگر در چند ماهه گذشته ۷۰۰‌میلیون دلار- که می‌توانست در خدمت تولید داخلی قرار گیرد- روانه جیب شرکتهای خارجی شده است.
هرچند این روزها مردم از خودروسازان داخلی به دلیل بالا بردن چندباره قیمتها و نیز فراموشی حقوق مصرف‌کننده چندان دل خوشی ندارند، اما نباید فراموش کرد که صنعت خودرو از صنایع مادر به شمار آمده و هزاران نفر در این صنعت و صنایع وابسته مشغول کار هستند؛ از این‌رو نمی‌توان انتظار داشت که بازار پر عطش داخلی در اختیار شرکتهای خارجی گذاشته شود.
البته این موضوع به معنای ایجاد بازار انحصاری برای خودروسازان داخلی نیست، بلکه تجربه نشان داده است صنعت و تولید داخلی در فضای رقابتی رشد و توسعه می‌یابد، نه در شرایط انحصاری.
از سوی دیگر نباید فراموش کرد که محاسبه قیمت خودروهای وارداتی با قیمت فروش این خودروها در بازار از آن حکایت دارد که واردکنندگان از واردات هر دستگاه خودرو بویژه خودروهای لوکس بین ۵۰تا ۱۰۰‌میلیون تومان سود خالص به جیب می‌زنند!

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 1,521
  • بازدید سال : 25,516
  • بازدید کلی : 306,730
  • کدهای اختصاصی