loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 1068 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

رنگ سال 2013

رنگ سال ۲۰۱۳ 

This emerald green color swatch released by Pantone is
Pantone LLC’s Color of the Year for 2013, beating out all the other shades of the rainbow.AP
مؤسسه رنگ «پنتون»، رنگ سال ۲۰۱۳ را تعیین و معرفی کرد.منبع مقاله فوق از واشنگتن پست است و همچنین خبر سال ۲۰۱۲ . مؤسسه رنگ «پنتون» بر پایه تحلیل روانشناسان، خود رنگ سبز ( زمرد) را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۳ برگزیده است. تعریف پنتون از این رنگ که سیمبل رشد است سرزنده بودن درخشندگی. با شکوه بودن… است .همچنین این رنگ از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است که باعث افزایش احساس خوب بودن، تعادل و هماهنگی است.پر جنب و جوش و درخشنده: درست مثل طبیعت، سبز نگاهی خوب با رنگ روشن است. ست رنگی آن با زرد مملو از انرژی است.

امیر بازدید : 1239 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

عجیب‌ترین رکوردهای گینسی +عکس
رکوردهای زیادی روزانه در نقاط مختلف دنیا جابجا می شود که برخی از آن ها واقعا عجیب و غیر قابل باور هستند. این رکوردها به نوعی است که تنها یک نفر شاید در دنیا بتواند آن ها را بدست آورد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، رکوردهای باورنکردنی تعداد زیادی ندارند چرا که این کار از دست هر کسی بر نمی آید. تقریبا می تواند گفت هیچکدام از این رکوردها ساده نیستند و تنها افراد خاص قادر به انجام آن هستند چرا که نیاز به استعدادهای خیلی خاص دارند. اما این چند موردی که ما برای شما انتخاب کرده ایم کمی با آنچه تا بحال از رکورد زنی شنیده اید تفاوت دارد.
بیشترین تعداد مار در دهان

عجیب ترین رکورد های گینس + عکس

این رکورد بسیار عجیب در دست یک جوان به نام “جک بیبی” است که در سال ۲۰۰۹ به آن دست یافت. او توانست به مدت ۱۰ ثانیه ۱۱ مار مرگبار را در دهانش جای دهد و در این مدت هیچکدام او را نیش نزدند. این رکورد در کنار اینکه بسیار خطرناک است میزان زیادی نیز ریسک ابتلا به بیماری های مختلف در آن وجود دارد.

امیر بازدید : 152 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

صحنه رقصیدن این خانم اخبارگو ساعت ۴:۱۵ دقیقه صبح به وقت محلی به صورت زنده از تلویزیون امریکا پخش شد. این در حالی بود که او کاملا بی خبر بود که دوربینها در حال ضبط تصاویر او هستند.

این اتفاق هنگام پخش آگهی های بازرگانی قبل از شروع خبر رخ داد . در تصاویر وی در حالی که در حال رقصیدن است دیده میشود و با صدای تهیه کننده که اعلام میکند به زودی برنامه روی آنتن میرود درجای خود می ایستند.
او در این رابطه گفته است: من نمیدانستم که دوربینها در حال ضبط هستند . فقط امیدوار بودم اشخاص زیادی این تصاویر را ندیده باشند اما وقتی متوجه شدم تنها در مدت ۸ ساعت این تصاویر بیش از ۱۰۰ هزار بیننده در یوتوب داشته است به کلی نا امید شدم.
من معتقدم که هرکس باید مقداری روحیه شادی طلبی داشته باشد تا در مواقع لزوم از آن برای انرژی دادن به سایرین استفاده کند از آنجایی که ساعت کار ما به گونه ای است که خواب آلودگی باعث کسل شدن و رخوت در همکاران میشود من سعی داشتم با این کار انرژی زیادی را به استودیو هدیه دهم.

حرکت عجیب گوینده اخبار در برنامه زنده + عکس

امیر بازدید : 193 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

این زن ۷۲ ساله که “ژاکلین دایلدنستن” نام دارد تمام تلاش خود را کرده است تا آثار پیری را از چهره خو بزداید و خود را از شر هرگونه چین و چروک خلاص کند.

نتیجه جراحی های زیبایی بیش از اندازه برای این خانم+ عکس

اعمال جراحی زیبایی بیش از اندازه روی صورت این زن به جای اینکه چهره او را زیباتر کند چهره او را شبیه یک گربه وحشی کرده است.
او در طی سالها بیش از ۴ میلیون دلار هزینه اعمال جراحی مختلف کرده است.

امیر بازدید : 163 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

مهندسین اعتقاد دارند که خودروهای آینده شاید به مانند این روزها باشند اما طراحان بلند پرواز این نظر را ندارند و فکر می کنند که در آینده خودروها ظاهری عجیب دارند.
“Enrico Vettorato” یک طراح ایتالیایی است که البته در دنیا به خاطر طرح های عجیب و آینده نگرانه اش معروف شده است.

خودروی دل “لرزه” آخرین کاری است که او برای شرکت KTM انجام داده است  و این روزها مشغول کار بر روی طرح های دیگر است. “لرزه” خودرویی است که از نظر فنی و ظاهری با بسیاری از خودروهای آینده تفاوت دارد.

خودروی «لرزه» محصول سال 2020+تصاویر

این خودرو دارای یک سیستم عجیب در قسمت موتور و نیرو محرکه خود است. موتور آن قرار است به صورت برقی و با سیستم پیزوالکتریک کار کند. پیزو الکتریک سیستمی است که از فشرده سازی سرامیک های خاص یا کریستال های کوارتی برق تولید می کند.

امیر بازدید : 127 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

حتما در انیمیشن های مختلف دیده اید که شخصیت ها به جای تلفن اتو را به صورتشان می چسبانند و شاید باورتان نشود این اتفاق در واقعیت نیز رخ داده است.

“توماسز پاکوسکی” ۳۲ ساله از اهالی لهستان کسی است که به اشتباه اتو را به جای تلفن روی صورتش چسباند و باعث شد تا نیمی  از صورتش دچار سوختگی نسبتا شدید شود.

وقتی اتو را بجای گوشی تلفن به صورت خود بچسبانید! + عکس

او میگوید یک روز قبل از رفتن به محل کار به خاطر اینکه کمکی به همسرم کرده باشم تصمیم گرفتم به سراغ لباس ها بروم او را در اتو کردن کمک کنم. همه چیز خوب پیش رفت تا اینکه تلفن زنگ خورد.

او می گوید بعد از اینکه تلفن زنگ خورد در حال خوابالودگی به نظر تلفن را برداشتم آن را به صورت چسباندم اما به اشتباه اتو را جواب داده بودم و این باعث شد بخشی از صورتم بسوزد.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 24,500
  • بازدید کلی : 305,714
  • کدهای اختصاصی