loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 111 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید حامی با نام برف ، با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید حامی با نام برف ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . ترانه این قطعه کاری از ایرج قنبری و موسیقی نیز کاری از فرهاد برنجان می باشد .

 

امیر بازدید : 104 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

روش تهیه نوشیدنی انار ویژه شب یلدا

طرز تهیه نوشیدنی با انار و شیر نارگیل    مواد لازم: شیر نارگیل۱/۴ پیمانه ( آب نارگیل نه ها )!

 

ماست کم چرب یا بدون چربی ۱ پیمانه

انار ۱/۲ پیمانه دونه

پودر زنجبیل کمی

عسل برای شیرینی کمی

یخ تعدادی

آب کمی

قهوه (یا اگه بتونید خود قهوه رو هم بو بدید و درشت و تازه استفاده کنید) کمی آب انار هم بدلخواه میشه اضافه کرد.

امیر بازدید : 262 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

مقامات شهری نوادا به یک زن کالیفرنیایی اعلام کردند که او صاحب ارثیه ای ۷٫۴ میلیون دلاری از یکی از عموزاده های خود شده است.
خانم “ایرنه ماندازی” تنها وارث زنده آقای “والتر ساماسکو” شناخته شده و این ارثیه میلیونی را صاحب شد. این خانم یک کمک آموزگار است که زندگی معمولی داشته و از شنیدن میلیونر شدنش حسابی شوکه شد.

گفته میشود آقای والتر هنگام مرگ در حساب پس اندازش تنها ۲۰۰ دلار پول نقد داشت اما بیشتر دارایی اش را به صورت سکه های طلا در گاراژ خانه اش نگهداری میکرد که بعد از مرگش توسط مقامات دولتی پیدا شده و به این خانم تحویل داده شد.
این پیر مرد بد اخلاق که هیچ وارث و یا قوم و خویش دیگری نداشته است به قدری بد اخلاق و اخمو بود که با هیچ کس رابطه نداشت ، حتی این خانم که اکنون ثروتمند شده است مدت یک سال از این عموزاده خود کاملا بی خبر بود. این مرد ۶۹ ساله در خانه اش جان سپرده بود و همسایگان یک ماه بعد از مرگ وی به دلیل بوی تعفن شدیدی که از منزل وی به مشام میرسید با پلیس تماس گرفتند  و آن هنگام بود که متوجه مرگ وی شدند.

زنی که یک شبه به ارث میلیاردی رسید + عکس

 

او هیچ وصیت نامه ای از خود به جا نگذاشته بود و هیچ فامیل شناخته شده ای نداشت بنابراین این خانم تنها وارث قانونی وی محسوب شده و بعد از کسر ۸۰۰ هزار دلار به عنوان مالیات از این ارثیه میلیونی باقی این پول به وی تحویل داده شد.

امیر بازدید : 799 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

عصر ایران:  به پایین نگاه نکنید! راه رفتن در این ارتفاع حتما باعث سرگیجه شما می شود.

این پل ۱۵۰۰ فوت بالای یخچال های طبیعی رشته کوه های آلپ در سوییس قرار دارد. ارتفاع آن از سطح دریا نیز ۱۰ هزار فوت است.

مهندسان طی ۵ ماه توانستند این پل معلق را بسازند و ساخت این پل ۱ میلیون پوند هزینه در بر داشت. طول این پل ۳۳۰ فوت و عرض آن ۳ فوت اعلام شده است.

یک پل زیبا اما ترسناک در میان ابرها + تصاویر

یک پل زیبا اما ترسناک در میان ابرها + تصاویر

امیر بازدید : 961 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (1)

خبرگزاری ایسنا: حاشیه‌های پیش‌آمده درزمینه‌ دوبلهٔ سریال «حریم سلطان» در ایران، در ‌‌نهایت به توقف پخش این سریال تاریخی خارجی از شبکهٔ ماهواره‌یی فارسی‌زبان منجر شد.

طی روزهای اخیر برخی خبر‌ها از دستگیری دوبلورهای سریال «حریم سلطان» پس از دستگیری گروهی از دوبلورهای انیمیشن‌ها منتشر و اعلام شد که این افراد روانهٔ زندان شده‌اند.

این در حالی است که در پی دستگیری دوبلورهای سریال «حریم سلطان»، انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ یک از دوبلورهای دستگیرشده از سوی وزارت اطلاعات عضو این انجمن نیستند.

در این بیانیه همچنین تاکید شد: «اعضای این انجمن همواره مخالفت خود را با هر گونه فعالیت زیرزمینی و غیرقانونی که لطمات جدی به فرهنگ و ادبیات کلامی این مرز و بوم وارد آورده است، اعلام داشته‌ و از آن پرهیز کرده‌اند.»

پخش سریال «حریم سلطان» متوقف شد !

این اطلاعیه درواقع مؤید آن بود که افراد دستگیر شده یا عضو دیگر انجمن‌های فعال در زمینهٔ دوبله بوده‌اند یا عضو گروه‌های زیرزمینی.

سریال «حریم سلطان» که به زندگی یکی از پادشاهان عثمانی می‌پردازد و بیش از همه به حرمسرای او توجه دارد، در این مدت با انتقادات بسیاری مواجه شده و بسیاری این مجموعه تاریخی را به تحریف تاریخ متهم کرده‌اند.

حتی رجب طیب اردوغان، نخست وزیر این کشور نیز در انتقاد از این سریال گفته است: برخی مدعی هستند که ما در تاریخ کشورمان جز جنگ و لشکرکشی و توطئه و یک حرمسرای بزرگ چیزی نداشته‌ایم. بیگانگان می‌توانند تاریخ ما را هرجور که دلشان خواست تعریف کنند، اما ما باید تاریخ و تمدن خودمان را درست بشناسیم و درست معرفی کنیم.

با این حال طبق برآورد برخی رسانه‌ها از جمله بی‌بی‌سی، این سریال در سراسر جهان بیش از ۱۵۰ میلیون تماشاگر ثابت دارد و البته با پخش از یکی از شبکه‌های ماهواره‌یی فارسی‌زبان، احتمال اضافه شدن مخاطبان ایرانی (البته افرادی که به ماهواره دسترسی دارند) نیز به این تعداد می‌رود.

امیر بازدید : 133 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: منابع اطلاع رسانی و رسانه‌های عربی اخبار ضد و نقیضی را از مرگ رئیس جمهوری عراق منتشر کردند.

شبکه خبری المیادین، امروز (سه‌شنبه) در خبری اعلام کرد: جلال طالبانی، رئیس جمهوری عراق که به خاطر سکته مغزی در بیمارستانی در بغداد بستری شده بود دچار مرگ بالینی شده است.

همچنین یک منبع پزشکی در بغداد نیز با اعلام اینکه طالبانی به کمای کامل فرو رفته خبر مرگ بالینی وی را تایید کرد.

وی گفت: طالبانی بعد از ظهر امروز به خاطر سکته مغزی حاد که تاثیر منفی را بر آگاهی وی گذاشته به مرگ بالینی دچار شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از لحاظ پزشکی طالبانی دچار مرگ بالینی شده و در حال حاضر با استفاده از دستگاه‌هایی که به وی متصل است زندگی می‌کند.

از سوی دیگر یک منبع در گروه پزشکی معالج طالبانی اعلام کرد که در حال حاضر تلاش برای بهبود وضعیت طالبانی ادامه دارد اما طالبانی از شب گذشته در کما فرو رفته است.

آخرین خبر از وضعیت جسمانی جلال طالبانی

علاوه بر این خبرگزاری صوت العراق و سومریه نیوز نیز خبر درگذشت طالبانی را منتشر کرده‌اند. این در حالی است که هنوز این خبر از سوی منابع رسمی عراق و مقامات این کشور تایید نشده است.

همچنین شبکه خبری اسکای نیوز اعلام کرد که حال جسمانی طالبانی ثابت شده است اما چندان مساعد نیست.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 1,529
  • بازدید سال : 25,524
  • بازدید کلی : 306,738
  • کدهای اختصاصی