loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 188 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

تماشا: مهدی مقدم امسال بعد از نزدیک ۵ سال ممنوع الکاری، توانست آلبومش را در بازار موسیقی کشور منتشر کند و با آلبوم «احتیاط» بازگشتی جدید را به عرصه موسیقی کشور داشت اما با وجود رفع ممنوع الکاری این خواننده، او همچنان نتوانسته روی سن برود و اولین کنسرت رسمی اش را برگزار کند.

عدم برگزاری کنسرت از سوی این خواننده شایعه ممنوع الکاری مجدد او را دوباره سر زبان ها انداخت ولی ظهر دیروز خبر اولین اجرای زنده این خواننده در جشنواره موسیقی فجر به خبرنگار «تماشا» رسید تا همه حرف و حدیث ها در این باره از بین برود.

خواننده ممنوع الکار بعد از 5 سال مجوز آلبوم جدید و کنسرتش را گرفت

پویا افار، مدیر برنامه های مهدی مقدم درباره اولین کنسرت این خواننده به «تماشا» گفت: «اولین اجرای رسمی مهدی مقدم که با همراهی ارکستر صدا و سیما و با رهبری عباس لطیفی همراه است، در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت تا این خواننده برای اولین بار در تهران کنسرت داشته باشد.»

او همچنین درباره فعالیت های جدید این خواننده به «تماشا» گفت: «قطعه ای به نام «کوچه های زمستان» را تولید کرده ایم که با صدای مهدی مقدم از رادیو فصلی و در قالب تیتراژ یکی از برنامه های این رادیو پخش شود. ترانه این قطعه را علی استیری سروده و ملودی و تنظیم نیز اثر سعید سام است.»

امیر بازدید : 136 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

تابناک: برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، مثل روال گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه ۳ پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته نوزدهم لیگ بر‌تر پرداخت.

در بخش نخست برنامه ۹۰ صحنه های کوتاهی از بازیهای تیم ملی و گلهای آن در سالهای مشخص شده برنامه ۹۰ به تصویر کشیده شد .

وحید هاشمیان هلیکوپتر سابق و سرمربی فعلی هالستنبک، و محمد فنایی کار‌شناس داوری مهمانان حضوری برنامه ۹۰ بودند. مرادی بر این باور بود، در بازی تیم‌های پرسپولیس و فجر داور یک پنالتی به سود سرخپوشان را نادیده گرفت . در ضمن در بازی استقلال و سایپا یک پنالتی بسود سایپا گرفته نشد و در ضمن بازیکن سایپا بخاطر خطا روی برهانی باید اخراج می شد .

وحید هاشمیان درباره مسائل مختلفی صحبت کرد، از حضورش به عنوان مربی در لیگ دسته پنج آلمان در تیمهالستنبک، اهداف خود در دنیای مربی‌گری، علت افت فوتبال ایران و مشکلاتش گفت .

وی در ادامه در مورد سوال عادل فردوسی پور که در باره این باشگاه بود گفت: تیم من در دسته ۵ آلمان قرار دارد.در آنجا سه تا لیگ حرفه ای وجود دارد. بعد از آن لیگ دسته ۴ مخصوص تیم های شمالی،جنوبی،شرقی و غربی کشور است و لیگ پنج هم اختصاص به تیم های استانی دارد.

برنامه 90 دوشنبه 91/10/11

وی در پاسخ به این سوال که برای موفقیت از روابط استفاده می کند، گفت: در دوران بازیگری ام نیز از روابط استفاده نکردم و البته به ضرر من تمام شد. با این حال در مربیگری نیز قصد ندارم از رابطه استفاده کنم و اگر موفق نشوم کار دیگری خواهم کرد.

مهاجم سابق تیم ملی در خصوص امکانات باشگاه ها و امکان انتقال تیم ها از شهری به شهر دیگر در آلمان تایید کرد: امکانات تیم دسته پنجمی ما به پرسپولیس برابری می کند. در آلمان اینگونه نیست که اول مجوز تیم داری بدهند و بعد باشگاه به دنبال امکانات برود. هرگز هم تیمی به شهر دیگر منتقل نمی شود و بسیاری از تیم های مطرح مثل هوفن هایم نیز از رده های پایین پله پله بالا آمده اند.

وی با اشاره به انتقال پاس به همدان گفت: من در ایران در سه تیم فتح، پاس و پرسپولیس بازی کرده ام که دو تیم اولی نابود شدند و امیدارم این اتفاق برای پرسپولیس رخ ندهد!

اما حرف های پایانی بازیکن سابق تیم ملی.هاشمیان گفته بود که اگر در سال ۲۰۰۵ من گلزنی نمی کردم تیم ملی به جام حهانی نمی رفت. وحید اما این سوال مجری برنامه نود را هم این طور جواب داد: وقای یک تیم نتیجه می گیرد هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید که به خاطر گلی که من زدم تیم موفق شده است.فوتبال بازی گروهی است و در پیروزی ها و شکست های آن هم بازیکنان سهیم هستند.

درگیری لفظی رویانیان و فردوسی پور در برنامه نود

در برنامه این هفته ۹۰ عادل به بحث مبلغ پرداختی پرسپولیس به فجر برای جذب علیرضا حقیقی اشاره شد و سرهنگ عاری سرپرست فجر تایید کرد که پرسپولیس ۶۰۰ میلیون تومان بابت رضایت نامه این بازیکن پرداخت کرده و شنیده شده که ۵۵۰ میلیون نیز به این بازیکن داده است.

در ادامه رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه آمد و با عصبانیت به فردوسی پور گفت : شما حق ندارید چنین کاری کنید.  آقای عاری بی خود کرده است که درباره رقم قرارداد حقیقی و پرسپولیس صحبت می کند. چرا مغلطه می کنید .

وی که یکی از مهمانان تلفنی برنامه نود بود، رقم اعلام شده درباره قرارداد حقیقی را کذب محض خواند.

وی درادامه افزود: ۶۰۰میلیون تومان با افتخار به تیم فجر دادم و اگر پول داشته باشم بازهم به این گونه تیم ها کمک می کنم. من برای شما و برنامه شما متاسفم.

رویانیان که به شدت عصبانی شده بود گفت: فاتحه فوتبال را باید بخوانیم؛ الان ۱۳ سال است که شما دارید برنامه اجرا می کنید و فوتبال ما اینگونه است. صدا و سیما فرهنگ ساز است، برنامه شما هم باید فرهنگ ساز باشد.

مدیر عامل پرسپولیس خطاب به فردوسی پور گفت: آقای فردوسی پور، شما سفسطه کردید. شما اگر نصیحتی داری به هم سن و سالان خودت بکن. نیازی نیست من را نصیحت کنی.

امیر بازدید : 147 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: کارت بازی فرهاد مجیدی توسط سازمان لیگ صادر شد.

کارت بازی فرهاد مجیدی صادر شد!

مجیدی که حدود ۲ هفته پیش با عقد قراردادی یکساله و نیمه به استقلال پیوسته بود، پس از ثبت قرارداد مشروط در هیئت فوتبال در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کرد.

این بازیکن پس از فسخ قرارداد لیام ردی رسما استقلالی شد و کارت بازی این بازیکن نیز صادر شد تا او بتواند بدون مشکل برای استقلالی‌ها به میدان برود.

در جلسه ای که با حضور علی کاظمی دبیر سازمان لیگ، مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالات و علی امیری معاون ورزشی استقلال برگزار شد پس از بررسی مفاد آیین نامه نقل و انتقالات کارت مجیدی صادر شد.

علی امیری به هنگام ترک جلسه این خبر را تایید کرد و گفت: مجیدی برای بازی در استقلال مشکلی ندارد.

در صورتی که مجیدی از لحاظ فنی و بدنی در شرایط ایده‌‌آل باشد کادر فنی تیم استقلال می‌تواند در دیدار مقابل ذوب آهن از این بازیکن استفاده کند.

امیر بازدید : 132 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ایرانیان نت از آغاز فاز مطالعاتی اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به منازل – FTTH – خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه که اینترنتی با حداقل سرعت ۲۰مگابیت در ثانیه را برای کاربران ارائه می کند، فروردین ماه سال ۹۳ عملیاتی می‌شود.

آغاز طرح ارائه اینترنت پرسرعت 20 مگابایتی از فروردین 93

حسین شفیع با بیان اینکه فاز مطالعاتی پروژه اتصال فیبرنوری به منازل پس از دریافت مجوز فعالیت و صدور پروانه این اپراتور، آغاز شده است، گفت: این پروژه ظرف مدت کمتر از ۱۸ ماه آینده به بهره برداری نهایی می رسد.

مدیرعامل اپراتور چهارم ارتباطات کشور با بیان اینکه برابر پروانه فعالیت درنظر گرفته شده برای این اپراتور، امکان ایجاد دسترسی به اینترنت برای کاربر نهایی با حداقل سرعت ۲۰ مگابیت برثانیه و حداکثر ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه قابل اجرا است، اظهار داشت: شرکت ایرانیان نت با هدف توسعه اینترنت در کشور از حیث سرعت و دسترسی، در سال دوم فعالیت خود یک میلیون پورت پرسرعت، در سال سوم ۳ میلیون پورت و تا پایان سال هشتم تعداد ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار پورت فیبرنوری برای اتصال منازل به اینترنت پرسرعت راه اندازی می کند.

امیر بازدید : 185 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (1)
هفت صبح: سوال اصلی که می خواهیم به آن بپردازیم تفاوت LCD، LED و Plasma است. اینکه کدوم یکی بهتره، قیمت هاشون و اینکه چه برندهایی وجود داره. پنجشنبه شب دقیق زنگ زد (به گفته بچه ها زنگید) به راحت تا یه جایی قرار بذارن، البته همینجوری هم می شد گفت کجا، جمهوری یا شریعتی.

راحت که داشت فیلم مورد علاقه خودشو نگاه می کرد گفت جمهوری تقاطع حافظ، دقیق هم قبول کرد و همین. جمعه صبح ساعت ۱۰، دقیق و راحت به هم رسیدن و داستان شروع شد.

همین که یه نگاهی به اطراف کردیم برندهایی که می خواستیم رو پیدا کردیم. ال جی، پاناسونیک، سامسونگ و سونی (که البته به ترتیب حروف الفبا نوشتیم، بازم البته که زمان نوشتن راحت می گفت حالا چه فرقی می کنه).

یه چیزی هم بگم که تو این گزارش اصلا برامون مهم نبود تلویزیون سه بعدی باشه، صدامونو بشنوه، حرف هامون را بفهمه، انتگرال حل کنه، مقاله بنویسه و یا از این دست امکانات.

برخلاف اینکه مردم زیادی اونجا بودن ولی فروشگاه ها خیلی شلوغ نبودن و فروشنده ها هم راحت جواب همه سوال ها رو در حدی که میدونستن می دادند. راحت همیشه محو این کارتون ها و فیلم هایی که روی صفحات پخش می کنن میشه.

مشاوره و راهنمایی در مورد خرید «LED , LCD , Plasma»

اونقدر کیفیت و شفافیت تصاویر بالاست که کسی نمی تونه بی تفاوت از کنارشون رد بشه مگر اینکه به گفته دقیق بدونین که این کیفیت با هزار و یک ترفند به وجود اومده و تو خونه به سختی می تونین همچین کیفیتی داشته باشین.

خلاصه رفتیم سراغ فروشنده. یه پسر جوون هم سن و سال خودمون. پرسیدیم که بین این سه تا کدوم یکی رو پیشنهاد می دی؟ فروشنده گفت: Plasma دارای دو صفحه شیشه ایه و یه سری حرف های پیچیده که بخاطر همین رنگ مشکی رو خیلی بهتر و دقیق تر نمایش می ده ولی LED و LCD دوتا طلق دارن و یه سری حرف های پیچیده تر که به همین دلیل نورش بیشتره و احساس می کنین کیفیت بهتری ارائه میده. مغازه بعدی.

این یکی Plasma نداشت و وقتی ازش پرسیدیم که کدوم بهتره برگشت گفت: Plasma که یه تکنولوژی قدیمیه و ا زدور خارج شده و الان اگه می خوای چیزی بگیری بهتره که LED بخری.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 1,527
  • بازدید سال : 25,522
  • بازدید کلی : 306,736
  • کدهای اختصاصی