loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 103 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

یکی از روزنامه های سوییس خبر جالبی در خصوص ادعای عجیب برخی سوییسی ها منتشر کرده است که بر اساس آن ˈدنیا یک ماه دیگر به پایان می رسد.

به نقل ازایرنا، روزنامه سوییسی ˈ20 مینوتنˈ نوشت: بر اساس تقویم قوم مایا در سوییس، یک ماه دیگر دنیا به پایان می رسد. آنگونه که ˈگئورک اتو اشمیدˈ کارشناس امور فرقه ها در سوییس گفته است ، پیروان این فرقه در سوییس بطور جدی خود را برای این روز آماده می کنند. وی افزوده که پیروان این فرقه در سوییس از چندی پیش گوشه انزوا را برگزیده و حتی عده ای از آنها در هفته گذشته از شغل های خود استعفا داده اند.

امیر بازدید : 305 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

باورمندان به پایان جهان در 21 دسامبر 2012 که از تقویم قوم مایا (یکی از اقوام بومی آمریکای لاتین ) گرفته شده است ، در دو روستا در ترکیه و فرانسه تجمع می کنند.

به گزارش عصر ایران باورمندان به حادثه بزرگ در 21 دسامبر(9 روز دیگر) معتقدند که یک روستا در ازمیر ترکیه و یک روستا در جنوب فرانسه آسیب کمتری از حادثه بزرگ روز 21 دسامبر خواهند دید.

روستای " شیرینجه " در ازمیر ترکیه و دهکده " بوگاراش" در جنوب فرانسه از نظر باورمندان به پایان جهان امن ترین مکان ها هستند از این رو تقاضای مسافرت های هوایی به منظور اسکان در دهکده جنوب فرانسه 41 درصد و تقاضا برای سفر به ازمیر 30 درصد افزایش داشته است.





روستای شیرینجه در ازمیر ترکیه

نکته جالب این است که اکثر کسانی که به مقصد ازمیر یا بوگاراش فرانسه درخواست تهیه بلیت هواپیما کرده اند دنبال تهیه بلیت هایی یک طرفه (رفت)هستند نه بلیت های رفت و برگشت.

امیر بازدید : 307 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش مجله مهر، مایاها 1500 سال پیش از میلاد مسیح، پیشگویی کرده بودند که در سال 2012 جهان به پایان می‌رسد. ستاره‌ای درخشان که بعدها مفسران آن را ماه تعبیر کردند، به زمین نزدیک می‌شود و در روزهایی که تاریکی بر زمین حاکم است، ستاره به زمین می‌خورد و تمام جهان را می‌سوزاند و از بین می‌برد. تصویری که شاید شبیه‌ترین روایت آن را لارس فون‌تریه در فیلم مالیخولیا ترسیم کرده باشد. فون‌تریه در این فیلم از واقعه نجومی منحصر به فردی می‌گوید که اعضای یک خانواده بی‌صبرانه در انتظار تماشای آن هستند اما هر چه زمان می‌گذرد، بیشتر مطمئن می‌شوند که این واقعه با حادثه پایان دنیا ارتباط دارد. در نهایت هم ستاره درخشان و غول پیکر به زمین برخورد می‌کند و از جهان جز نور سفید چیز دیگری باقی نمی‌ماند.

مالیخولیای فون‌تریه یک سال پیش از زمانی که مایاها برای پایان دنیا وعده داده بودند ساخته شد و عنوان برترین فیلم سال 2011 را از آن خود کرد اما مدت‌ها قبل از فون‌تریه، نظریه پردازان آخرالزمان مشغول پیدا کردن توجیه‌های علمی برای پایان دنیا بودند. توجیهی که بر اساس آن در روز 21 دسامبر همه جا تاریک می‌شود و زمین و خورشید و ماه در یک تلاقی بی‌سابقه قرار می‌گیرند تا در نهایت زمین در سیاهچاله بزرگ کهکشان راه شیری بلعیده شود.

امیر بازدید : 303 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

ناسا تصاویر جدیدی از سیارک بالقوه خطرناک 2007PA8 در زمان عبور از کنار زمین تهیه کرده است.

به گزارش ایسنا، برنامه رصد اشیای نزدیک به زمین در ناسا، با هدف شناسایی، رصد و رهگیری سیارک‌های بالقوه خطرناک (PHA) و سیارک های نزدیک به زمین با استفاده از تلسکوپ‌های زمینی و فضایی انجام می‌شود.

تصاویر راداری جدید از سیارک 2007PA8‌ در زمان عبور سیارک از فاصله 6.5 میلیون کیلومتری زمین که 17 برابر فاصله زمین تا ماه است، توسط آنتن 70 متری شبکه عمیق فضایی در گلدستون طی 9 روز تهیه شده است و در هر تصویر نمایی از چرخش سیارک در جهت خلاف عقربه ساعت دیده می‌شود که با کمک این تصاویر، ابعاد سیارک 1.7 کیلومتر محاسبه شده است.


وضوح تصاویر با تغییر فاصله سیارک کاهش یا افزایش پیدا می کند که در نزدیک ترین حالت وضوح تصاویر بین 3.75 متر در پیکسل تا 18.75 متر در پیکسل متغیر است.

امیر بازدید : 793 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

حتما  تا حالا خیلی این خبر به گوشتان خورده که سال 2012 بر اساس تقویم مایا سال پایان جهان خواهد بود. این موضوع آنقدر گسترده شده و حساسیت برای این و آن ایجاد کرده که حتی هالیوود هم دست به کار شد تا از این وضعیت و این التهاب ایجاد شده کمال استفاده را بکند و به همین دلیل فیلم 2012 را به اکران سینمای دنیا در آورد. کتابها و مطالب فراوانی در این زمینه منتشر شده و حتی برخی مستندهایی هم توسط کانالهای مطرح و مهمی مثل نشنال جئوگرافی و چانل هیستوری تهیه و پخش شده که آمده اند پیشگوییهای نوسترآداموس را با تقویم مایاها مخلوط کرده اند و دست آخر نتیجه گرفته اند که حتما در سال 2012 خبرهایی خواهد شد.

به راستی آیا ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ پایان دنیاست؟

البته این همه ماجرا نیست، چند ماه قبل هم ناسا اعلام کرده طوفانهای خورشیدی در سال 2012 زمین را در برخواهد گرفت و این موضوع تقریبا جدی ترین احتمال نابودی زمین را شکل داد که جامعه علمی را هم وارد ماجرا کرد.اما خود آنهایی که جد و آبادشان به مایاها می رسد از شنیدن این خبرها شگفت زده شده اند! و حتی چند نفری از آنها شاکی بودند که از وقتی این موضوع در اینترنت پخش شده روزی نیست که سوالهای مختلف و جورواجور از آنها نشود. آنها معقدند این جوسازیها در مورد یک رویدادی که صرفا در تقویم مایاها آمده بیشتر کار خود غربیها باشد تا از این وضعیت کمال استفاده را بکنند. نوادگان مایاها معتقدند که آن چیزی که در تقویم های اجدادشان در مورد سال 2012 نوشته شده صرفا بازگو کننده یک حادثه طبیعی و ستاره شناسی است که اعتقاد دارند هر 25 هزار سال تقویم زمانی آنها پایان می یابد و اصلا قرار نیست کره زمین کن فیکون شود!، اما ظاهرا برخی ستاره شناسان و منجمان چیزهایی پیدا کرده اند که دقیقا در همین سال 2012 اتفاق می افتد که بیشتر جنبه ستاره شناسی و کیهانی دارد و همانها را هم به تقویم مایاها چسبانده اند.

بــقــیــه در ادامــه مــطــلــب . . .

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 1,482
  • بازدید سال : 25,477
  • بازدید کلی : 306,691
  • کدهای اختصاصی