loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 197 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

تماشا: علی اصحابی این روزها به سختی در حال کار کردن روی آلبوم جدیدش است و به قول خودش روزانه بیش از ۱۱ ساعت را در استودیو می گذراند. این خواننده به تازگی در صفحه شخصی اش تصمیم گرفته که بخش هایی از ترانه یک کار جدیدش را منتشر کند ولی نوشتن همین چند خط در صفحه شخصی این خواننده، باعث به وجود آمدن جنجال های فراوان در شبکه های اجتماعی شد و باعث شد تنش های زیادی بین طرفداران این خواننده و دوستداران یکی دیگر از خواننده هایی که به تازگی نیز آلبومش در بازار منتشر شده، به وجود آید.

جنجال شبکه های اجتماعی برای علی اصحابی !

دوستداران آن خواننده اعتقاد داشتندکه اصحابی با این شعر قصد تخریب خواننده مورد نظرشان را داشته ولی خود علی اصحابی در این باره به «موسیقی ما» گفت: «هیچ کدام از قطعات من علیه کسی ساخته نشده و این جوسازی ها را نمی توانم درک کنم. هرگز در دوران کاری ام به کسی توهین نکرده ام و قطعا در ادامه نیز رویه ام همینطور خواهد بود.»

امیر بازدید : 113 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: ناسا با استفاده از داده‌های ماهواره Suomi NPP، تصویری با قابلیت زوم کردن تهیه کرده که زیبایی‌های شب سیاره زمین را به تصویر می‌کشد.

این تصویر نسخه بهبود یافته‌ای از تصویری است که سازمان ملی اقیانوسی و جوی آمریکا (NOAA) در تاریخ پنجم دسامبر (۱۵ آذر) از شب زمین تهیه کرده است.

برای تهیه تصویر «مرمر سیاه» (Black Marble) از فناوری ابداعی شرکت Gigapan در ترکیب با داده‌های ماهواره رصدگر زمین Suomi NPP استفاده شده است.

این تصویر قابلیت بزرگ‌نمایی داشته و کاربران می‌توانند با زوم کردن بر روی بخش های مختلف، جزئیات دقیقی از زیبایی‌های شب مناطق مختلف کره زمین را مشاهده کنند.

برای دیدن تصویر زیبای زمین در هنگام شب می‌توانید به این آدرس نشانی http://www.ouramazingplanet.com/3866-black-marble-zoomable-image.html مراجعه کنید.

شب های زیبای ایران از نگاه ماهواره های ناسا
زیبایی شب تهران در تصویر «مرمر سیاه»

امیر بازدید : 1859 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

ویتنی الیزابت هیوستون (به انگلیسی: Whitney Elizabeth Houston)‏ (زادهٔ ۹ اوت ۱۹۶۳ در نیوآرک، نیوجرسی- درگذشتهٔ ۱۱ فوریه ۲۰۱۲) خواننده سبک پاپ، بازیگر، تهیه کننده فیلم و مدل آمریکایی بود.

بیوگرافی ویتنی هیوستون

کتاب رکوردهای جهانی گینس در سال ۲۰۰۹ رکورد «پرجایزه‌ترین هنرمند زن تاریخ» را به نام ویتنی هیوستون ثبت کرد. او طی بیش از سه دهه فعالیت هنری‌اش ۴۱۵ جایزه دریافت کرد.

امیر بازدید : 131 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی diablo3 با لینک مستقیم

دانلود نسخه نهایی بازی Diablo III 2012 با لینک مستقیم

*** نسخه کامل Collectors Edition ***

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Diablo III که توسط کمپانی قدرتمند Blizzard Entertainment ساخته شده و برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است ، بی شک یکی از برترین عنوان های امسال Diablo III است که پس از ۴ سال ساخت بی وقفه انتشار یافت و اگر علاقه مند به بازی های سبک استراتژیک هستید حتما با کمپانی معروف Blizzard آشنایی دارید ، تنها چیزی که می توان گفت این است که تمامی ویژگی های نسخه دوم را فراموش کنید زیرا در نسخه سوم این بازی شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که قابل مقایسه با Diablo II نیست ، داستان بازی ادامه ای از قسمت دوم می باشد که نبرد بین نیروهای تاریکی و نیروهایی از بهشت ادامه دارد ۲ دهه از امپراطوریه شیطان ها می گذرد و در این دوره تمامی مقدسات را نابود کرده اند ، اما کسانی برای مبارزه آماده شده اند که مبارزه آن ها به دلیل قدرت بالای شیطان بسیار کند پیش می رود اما شخصی به نام Deckard سعی در نابودی شیطان ها و آوردن نسل جدیدی از بشر دارد و برای این کار بسیاری را در کلیسای قدیمی Tristram که هم اکنون به خرابه ای تبدیل شده است جمع می کند و …. داستان تحسین برانگیز بازی قطعا یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود که از هر نظر می توان آن را بسیار عالی دانست ، گیم پلی بازی فوق العاده عالی ، روان شده است و هنگام بازی هیجان به نهایت خود خواهد رسید ، نسخه جدید نیز از امکان مالتی پلیر به خوبی پشتیبانی می کند همچنین اگر دارای اکانت مخصوص بازی هستید می توانید این بازی را با هزاران نفر در سراسر دنیا به صورت آنلاین بازی کرده و از آن لذت ببرید ، از دیگر ویژگی های بازی می توان به آپدیت شدن بازی به نسخه جدید و پچ شماره ۷ ، قابلیت تقسیم و به مزایده گزاری پول و دارایی ها ، بهبود بسیار عالی گرافیک و ….. اشاره نمود ، این بازی فوق العاده زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی با لینک مستقیم و به صورت رایگان دانلود نمایید.

امیر بازدید : 237 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

آماندا میشل تاد (به انگلیسی: Amanda Michelle Todd) دختر نوجوان ۱۵ ساله کانادایی بود که قربانی قلدری اینترنتی شد و به همین دلیل در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۲ در خانه‌اش خودکشی کرد.

ماجرای خودکشی «آماندا تاد» دختر نوجوان 15 ساله کانادایی

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 1,493
  • بازدید سال : 25,488
  • بازدید کلی : 306,702
  • کدهای اختصاصی