loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 145 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

بریتنی اسپیرز زمانی یکی از بهترین خوانندگان و سوپراستار های هالیوود به شمار می رفت اما حاشیه های متعدد او را از دوران موفقش دور کرد با این حال این روزها او توانسته تمامی حاشیه ها را کنار گذاشته و کارش را از سر بگیرد.

او در فرش قرمز برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود و همواره لبخند به لب داشت اما عکاسان تصاویری از پای وی منتشر کردند که نشان می دادند چه بلایی سر پاهای وی بخاطر پوشیدن بیش از حد کفش های پاشنه بلند آمده است!

عوارض پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای بریتنی اسپیرز + عکس
امیر بازدید : 285 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

فیس بوک، پای دختر دلداده یی امریکایی را به شهر مزار شریف کشاند.
یک دختر امریکایی که از طریق فیس بوک با یک پسر از شهر مزار شریف آشنا شده بود سرانجام به مزار آمد و در محکمه به دین اسلام مشرف شد.
این دختر امریکایی که کرستینا نام دارد، از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک از کالیفرنیای امریکا با جوان افغانی که در شهر مزارشریف سکونت دارد اشنا و سرانجام  این دوستی به دل باختگی دختر آمریکایی ختم میشود.
این دختر آمریکایی که عاشق این پسر افغان شده برای دیدار با او راهی مزار شریف میشود که درهمانجا با تشرف به دین اسلام عشق خود را به این پسر اثبات میکند.

عشق به پسر افغانی در فیسبوک دختر آمریکایی را به افغانستان کشاند + عکس
امیر بازدید : 178 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

افکار نیوز: معاون حزب حاکم عدالت و توسعه گفته است: درخواستی به مجلس ارائه شده است که در صورت تصویب آن پخش سریال “حریم سلطان” از سال ۲۰۱۳ در این کشور ممنوع خواهد شد. اوکتای سارال در یک برنامه زنده تلویزیونی از بررسی این طرح در مجلس ترکیه در سال ۲۰۱۳ خبر داد.

به گزارش حریت، او در این برنامه تلویزیونی تاکید کرد :”پخش حریم سلطان از سال ۲۰۱۳ متوقف خواهد شد.”

چندی پیش رجب طیب اردوغا انتقادات فراوانی نسبت به چهره ترسیم شده از زندگی سلطان سلیمان عثمانی کرد وی گفته بود:” ما به سازندگان این سریال هشدار می دهیم و منتظر اتخاذ تصمیمات قضایی می مانیم.” انتقادات اردوغان از این سریال بازتاب فراوانی در رسانه ها و همچنین انتقادات حزب مخالف یعنی حزب جمهوری خواه در ترکیه را به دنبال داشت.

سریال ترکیه ای «حریم سلطان» دیگر پخش نخواهد شد

امیر بازدید : 101 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

چند سالی می شود که باید منتظر عید نوروز یا مثلا ماه رمضان باشیم تا او را در تلویزیون ببینیم. مجید خان دوست داشتنی سینمای ایران که این روزها به شدت درگیر ساخت تله فیلم هایش است و به تازگی هم یکی از آنها را به پایان رسانده، علاوه بر درگیری کاری، دیگر متاهل هم شده و یک مرد ایده آل برای زندگی اش به حساب می آید. با او چند کلامی هم کلام شدیم و از زندگی متاهلی، تفاوتش با روزهای مجردی و عضو جدید خانه اش حرف زدیم.

مجید صالحی از همسر و خانواده اش به شدت تعریف می کند و راضی است: «الحمدلله یکی از بزرگ ترین نعمت هایی که تا امروز خدا به من داده و امیدوارم لیاقتش را داشته باشم، همسرم است؛ ایشان همیشه و در همه مراحل زندگی همپایم بوده و خانواده بسیار محترم، ارزشمند و سلامتی دارد که همیشه به همنوعان خودشان فکر می کنند و به هیچ وجه سوءاستفاده گر نیستند. مادر خدابیامرزم خیلی خوب آدم ها را می شناخت و هر وقت همسرم را می دید همیشه لبخند می زد و این حس رضایت بخشی در من ایجاد می کرد که چقدر خوب است این ارتباط و تعامل برقرار شده. خدا را شکر روز خواستگاری به هیچ وجه بر من سخت نگذشت، اتفاقا خانواده همسرم خیلی رعایت حال ما را کردند و امیدوارم لیاقت این هدیه خداوند را داشته باشم. واقعا بعد از وارد شدن به این مرحله تازه از زندگی ام احساس آرامش عجیبی دارم و بعضی وقت ها پیش خودم فکر می کنم سینما، تلویزیون و اینها واقعا شاخ و برگ ها و مسائل پیش افتاده زندگی ام به حساب می آیند و تنه اصلی درخت زندگی ام چیز دیگریست.»

امیر بازدید : 3840 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیز است. کلیه کسانی که این شب رو تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. منظور ما در این مقاله شب اول عروسی نیست . چون بسیاری از افراد ، قبل از عروسی ( که در عرف معمول است.

 

 

شب زفاف٬ زفاف٬ رابطه جنسی

امیر بازدید : 107 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.xfun.ir/wp-content/uploads/2012/12/6512_708.jpg

پاپ بندیکت شانزدهم به توئیتر پیوست.

به گزارش (ایسنا) واتیکان اعلام کرد: پاپ بندیکت شانزدهم به عضویت شبکه اجتماعی توئیتر درآمده است تا از این طریق بتواند با پیروان خود در سراسر جهان ارتباط بهتری برقرار کند.
پاپ بندیکت شانزدهم در حال حاضر بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون پیرو در جهان دارد و از هفته آینده قصد دارد تا پیروان جدیدی را تجربه کند، پیروانی از نوع توئیتری.

امیر بازدید : 111 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.xfun.ir/wp-content/uploads/2012/12/b_150_150_16777215_0_stories_news_2011_sauna.jpg

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان یزد گفت:قبل از رفتن به سونا از داروی فشار خون استفاده نکنید.

به گزارش سلامتستان به نقل از ایسنا، دکتر حمید رضا فلاح نژاد در این باره افزود:‌ سونا برای کنترل تنفس کسانی که مبتلا به فشارخون هستند و همچنین توان بخشی و دوره نقاهت بعد از سکت? قلبی، مفید است و همچنین می تواند برای بیماران مبتلا به آسم وبرونشیت مزمن نیز مفید باشد.

وی افزود: سونا برای رماتیسم های التهابی (آرتروز، پلی آرتروئید رماتوئید)، دردهای مفصلی، کشیدگی ماهیچه ها و فیبرومیلاژیا نیز اثر بخش است؛ در بعضی موارد عفونت های پوستی مانند پسوریازیس نیز، سونا مؤثر و درمانگر است.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 1,536
  • بازدید سال : 25,531
  • بازدید کلی : 306,745
  • کدهای اختصاصی