loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 71 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱
دیگر نگران مشکلات سخت افزاری تلفن همراه خود نباشید. نرم افزار CPU Control با بهره گیری از یک طراحی جالب قادر اطلاعات جامه ای در مورد سخت افزار های اسمارت فونتان در اختیار شما قرار می دهد.افزون براین برنامه فوق فقط بر روی اسمارت فون هایی اجرا می شود که از oc(نمایش دهنده فرکانس)و UV(نمایش دهنده ولتاژ)پیشتیبانی کند.
ویژگی های کلیدی CPU Control :
- امکان تنظیم فرکانس پیشینه و کمینه
- امکان تنظیم  Governor
- نمایش OC به صورت متحرک و لایو (برای کرنل های که از آن پشتیبانی می کند)
- پروفایل حرفه ای برای کنترل بیشتر کاربر از قبیل:پروفایل فشار ،شارژ باتری و نمایشگر خاموش
- ویجت ویژه نرم افزار
- امکان نمایش اطلاعات مربوط CPU

امیر بازدید : 105 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Talking Santa meets Ginger یک اپلیکیشن بسیار جالب است که در آن پاپانوئل و جینجر آمده اند تا با تقلید صدای شما در آغاز سال میلادی ساعاتی بسیار بامزه را برای شما به ارمغان آورند . تنها کافیست با آنها صحبت کرده و تقلید صداهای خود را به همراه حرکات بامزه ای که انجام می دهند به نظاره بنشینید .

امیر بازدید : 67 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Mobile Alarm System یک اپلیکیشن تحت اندروید بسیار جالب می باشد که می تواند امکانات امنیتی بسیاری را در اختیار شما قرار دهد . این نرم افزار می تواند در موارد زیر زنگ هشدار پخش نماید :
- هنگامی که گوشی تکان بخورد .
- چیزی یا کسی نزدیک سنسور proximity شود .
- تلفن همراه از شارژر جدا شود .
- صفحه نمایش روشن گردد .
- صدای شدیدی شنیده شود .
- دوربین برنامه تکان خوردن چیزی را تشخیص دهد .

امیر بازدید : 87 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

به Alpha Squadron بپیوندید و در نبردهای هوایی سه بعدی به پادشاهی شیطانی Hadian پایان دهید . در این بازی جذاب به ماموریت هایی در عمق فضا خواهید رفت . مراحل مختلف این بازی که به صورت داستانی و زنجیره وار طراحی شده است بر هر چه جذاب تر شدن این بازی افزوده است .
کشتی های فضایی دشمنان را به آتش کشانده و آنها را نابود سازید ؛ اگر می خواهید زنده مانده و از ناوگان خود محافظت نمایید .
استفاده از گرافیک های سینمایی و بهره گیری از گیم پلی اکشن می تواند شما را برای ساعت ها به خود سرگرم سازد .

امیر بازدید : 69 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Playful Piano پیانوی بسیار جالب و البته رنگارنگی است که با پخش صداهای بامزه می تواند لحظاتی بسیار شاد را برایتان به ارمغان آورد . این برنامه که استفاده از آن به افراد تمامی سنین پیشنهاد می شود دارای ویژگی های متفاوتی نظیر پیانوی الکتریکی ، گرند ، Harpsichord و ویبره می باشد . نوت های خود را با انگشتانتان کشیده و به صداهای جذابی که از ایجاد آنها پخش می شود گوش فراداده و لذت ببرید .

امیر بازدید : 209 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

حتما به خاطر دارید جنجال و هیاهویی را که به خاطر فرارسیدن سال ۲۰۰۰ به راه افتاده بود و طی آن انبوهی از کالاها و تولیدات رسانه‌ای نظیر شوهای موسیقی، قطعات موسیقی، فیلم، مستند، تولیدات مطبوعاتی و… تا پایان سال ۱۹۹۹ به فروش رسیدند و سود خوبی نصیب کمپانی‌ها کردند.

گفته می‌شد چون تاریخ و ساعت رایانه‌ها در سال ۲۰۰۰ برابر با ۰۰:۰۰:۰۰ خواهد شد، رایانه‌ها قدرت تشخیص زمان را نخواهند داشت و جهان وابسته به رایانه امروز، متوقف خواهد شد، یا دست کم خسارات زیادی بر جای خواهد گذاشت. سال ۲۰۰۰ هزاره میلادی تحویل شد و هیچ اتفاق خاصی در هیچ کجای دنیا رخ نداد!

تنها میلیاردها دلار پول در تمام جهان به نفع تولیدکنندگان آثار در خصوص بحران سال ۲۰۰۰ جابجا شد. اینک سال ۲۰۱۲ در پیش است و فیلم و مستند های مربوط به این سال!

در مورد پایان جهان فیلمهای زیادی ساخته شده‌اند، اما یکی از شناخته‌شده‌ترین آنها در ایران و جهان «۲۰۱۲» است. شاید دلیل اصلی آن هم تعیین تاریخ نزدیک برای پایان جهان باشد. ۲۰۱۲ فیلمی درام، حماسی و تخیلی محصول ۲۰۰۹ آمریکا و کانادا به کارگردانی رولند امریش است. این فیلم در ۱۳ نوامبر ۲۰۰۹ اکران شد.

چگونه مزخرف ترین فیلم تاریخ پولساز شد

داستان فیلم ۲۰۱۲ مربوط به یک فاجعه آخرالزمانی است که بر نمایش مرگ زمین و یک تیم از بازماندگان این فاجعه تمرکز کرده است. تمامی آثار این کارگردان در همین زمینه (پایان جهان) ساخته شده‌اند و اغلب دارای فروش افسانه‌ای نیز بودند. داستان «۲۰۱۲» در باوری ریشه دارد که از دل فرهنگ قوم باستانی مایا و تقویم آنها سرچشمه می‌گیرد و بی‌شک مطرح شدن آن می‌تواند دل خیلی از تماشاگران امروزی را بلرزاند.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 1,549
  • بازدید سال : 25,544
  • بازدید کلی : 306,758
  • کدهای اختصاصی