loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 111 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: محسن یگانه با حضور در برنامه رادیویی “اینجا شب نیست” از ابتدای فعالیتش در حوزه موسیقی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد دیگر نه آلبوم منتشر می‌کند نه ترانه تیتراژ سریال‌ها را می‌خواند.

“اینجا شب نیست” با اجرای سیدعلی ضیاء و سردبیری افشین حسین خانی میزبان محسن یگانه بود که پس از سه سال غیبت پس از اولین و آخرین حضورش در برنامه سال تحویل تلویزیون، این بار به رادیو جوان آمده بود.

از کلاس اخراج شدم

وی در ابتدا به زمانی اشاره کرد که برای اولین بار به عنوان خواننده مطرح شد: یک سال بعد از ورودم به دانشگاه بود که آهنگ‌هایم منتشر شد، یادم می‌آید بعد از آن همیشه وقتی در کلاس حضور و غیاب می‌کردند، همه برمی‌گشتند و من را نگاه می‌کردند! فکر می‌کنید چه اتفاقی می‌افتاد وقتی ۲۰ نفر برمی‌گشتند و حتی می‌آمدند انتهای کلاس، استاد فکر می‌کرد شر هستم و یک بار پیش آمد که از کلاس اخراج شدم.

پس از چند ترانه از یگانه روی آنتن رفت و در این فاصله ضیاء برای رفع مشکل آفیش یکی از اعضای گروه به خارج از استودیو رفته بود. در این لحظه یگانه خودش را مجری برنامه معرفی کرد: محسن یگانه مجری برنامه “اینجا شب نیست” هستم. بگذارید راحت باشم! لطفا در بسته باشد! می‌خواستم بگویم آهنگی که شنیدید…

در این لحظه ضیاء وارد استودیو شد و یگانه افزود: حالا یک مهمان ویژه داریم. برویم تلفن‌ها را بشنویم تا حال مهمانمان جا بیاید!

امیر بازدید : 194 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
دنیای اقتصاد: اگرچه هنوز هم تولید خودرو به روزهای اوج خود بازنگشته، اما بررسی اوضاع بازار در یک ماه اخیر نشان می‌دهد قیمت‌ها کاهش داشته‌اند، هرچند که هنوز هم بازار حبابی به نظر می‌رسد؛ کارشناسان معتقدند: یکی از دلایل اصلی افت قیمت‌ها، فرا رسیدن ایام محرم بوده که سبب شده انگیزه مشتریان به خرید خودرو افت کند.
این خودروها خیلی سریع ارزان شدند

با این حال به نظر می‌رسد با آغاز زمستان، بازار خودرو به رسم هر ساله رونقی نسبی بگیرد و آنگاه اگر اوضاع تولید همچنان نامناسب بماند، قیمت‌ها دوباره صعود خواهند کرد.

امیر بازدید : 111 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران گفت: براساس تحقیق مشترکی که با همکاری دانشگاه جان هاپکینز آمریکا انجام دادیم میزان جراحی‌های پلاستیک بینی در ایران به نسبت جمعیت، هفت برابر و تعداد جراحی‌های زیبایی صورت، دو برابر آمریکا است که آماری نگران‌کننده و تامل برانگیز است.

جراحی بینی در ایران 7 برابر آمریکا !

دکتر محسن نراقی گفت: متأسفانه آمار دقیقی از عوارض جسمی، روانی، اقتصادی و اجتماعی جراحی‌های بینی در کشور وجود ندارد ولی آنچه مسلم است این قبیل جراحی‌ها که در بسیاری موارد بی‌مورد صورت می‌گیرند هزینه‌های مالی و معنوی سنگینی را به جامعه تحمیل می‌کنند.

امیر بازدید : 232 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

دنیای اقتصاد: نقطه‌ای از استان تهران که چند ماهی است محل سکونت‌شبانه پایتخت‌نشینان شده، به دلیل آنچه ساکنانش «معافیت این منطقه از آلودگی هوای تهران» عنوان می‌کنند، این روزها به محله‌ای برتر در مقایسه با پایتخت تبدیل شده است.

تمیز ترین جای تهران
تردد روزانه ساکنان شهر جدید پرند به تهران از اتوبان آزادگان و رویت لایه‌ای از غبار سیاه‌رنگ بر فراز شهر تهران از فاصله ۱۵ کیلومتری بیرون شهر به خوبی نشان می‌دهد شرایط هوای تهران تا چه حد در مرحله هشدار و خطر قرار گرفته است.

در مسیر مسافرت بین تهران پرند، تغییر رنگ آسمان کاملا قابل رویت است؛ به طوری که هوای عاری از آلودگی در شهر جدید پرند با نزدیک‌شدن به ورودی پایتخت و سپس مرکز شهر تهران، تغییر رنگ داده و تیرگی در هوا مشاهده می‌شود.

امیر بازدید : 164 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: ایده یک شرکت تبلیغاتی مبنی بر نشان دادن لوگوی یک محصول بر سطح ماه، باعث هراس مسؤولان ناسا شد و کارشناسان فضایی هشدار دادند که این اقدام می‌تواند امنیت ساکنان ایستگاه فضایی بین‌المللی را به خطر بیندازد!

این برنامه بخشی از شوخی سالانه «جیمز ولاکوت» و همکارانش در شرکت تبلیغاتی Cherryduck بود که وانمود کردند قصد دارند نام تجاری خیالی Mooncheeze را بر روی ماه بتابانند.

برای واقعی‌تر جلوه دادن این فیلم تبلیغاتی – سرگرمی، این شرکت با ارسال ایمیل به یکی از افسران سابق هوانوردی آمریکا در خصوص داده‌های مورد نیاز برای تاباندن تصویر بر سطح ماه سؤال کردند، اما به شوخی بودن این طرح اشاره‌ای نکردند.

مدیر این شرکت با ارسال ایمیل به «رابرت گوترو» از کارشناسان ناسا، اعلام کرد که آنها با ساخت یک پروژکتور پر قدرت، در تدارک برنامه‌ای برای تاباندن لوگوی محصول یک کارخانه پنیرسازی بر روی ماه در قالب یک برنامه تبلیغاتی بوده و نیازمند دریافت اطلاعاتی در این زمینه هستند؛ اما این خبر به سرعت به افسران ارشد ناسا رسید و چندین ایمیل برای مدیر این شرکت ارسال شد که نشان می‌داد ایده این شوخی کاملا جدی گرفته شده است.

«جاشوآ بوک» یکی از کارشناسان ستاد اکتشافات و مأموریت‌های فضایی ناسا در واشنگتن در پاسخ اعلام کرده بود که قوانین بین‌المللی محدود کننده‌ای برای تاباندن پرتوهای لیزر به فضا وجود دارد و این اقدام تبلیغاتی کاملا غیرقانونی است.

در ایمیل «بوک» تأکید شده بود: اگر شما پروژکتور پرقدرتی با قابلیت تاباندن نور بر سطح ماه طراحی کرده‌اید که احتمالا می‌تواند امنیت خدمه ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)‌ را به مخاطره بیندازد، ناسا باید به طور کامل در جریان این امر قرار گیرد.

امیر بازدید : 121 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

عصر ایران: وب سایت گوگل در آستانه سال نو میلادی آمار پرجستجو ترین کلمات در این وب سایت در سال ۲۰۱۲ را منتشر کرد.

این 10 کلمه پر جستجو ترین کلمات گوگل در سال 2012 شدند

در این آمار ۱۰ کلمه ای که بیش از همه در موتور جستجوی گوگل از سوی کاربران نوشته شده اند به شرح زیر است :

امیر بازدید : 108 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایلنا:  ایرانیان  همه ساله مراسم شب یلدا را گرامی می دارند. با نزدیک شدن شب یلدا یکی از دغدغه های مردم این سرزمین تهیه میوه برای این شب است.

قیمت میوه در شب یلدا 1391

هر چند در حال حاضر همه نوع میوه‌ داخلی در بازار عرضه می‌شود اما در این میان تفاوت قیمت‌های جنوب و شمال تهران همچنان وجود دارد که مغازه‌داران دلیل آن را کیفیت و هزینه بالای اجاره‌ها در شمال شهر عنوان می‌کنند.

گفتنی است قیمتهای زیر براساس گزارش میدانی خبرنگار ایلنا  از ۳ نقطه شهر تهران(منطقه ظفر، میدان انقلاب و میدان شهدا) گردآوری شده است، تا به نوعی قیمت جنوب، مرکز و شمال تهران مشخص شود.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 1,556
  • بازدید سال : 25,551
  • بازدید کلی : 306,765
  • کدهای اختصاصی