loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 276 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

یکی از تصمیمات مهم زندگی تصمیم گیری در مورد انتخاب همسر هست .. که البته بعضی ها زیاد سخت گیرن و این سخت گیری کار دستشون میده ..
این زشته ..اون بده .. لاغره .. بلنده .. کوتاه و فلان
یا بهتر بگم : چطور میشه یه مرد تنها میمیره

ترول خنده دار انتخاب همسر

امیر بازدید : 143 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

کریسمس ۲۰۱۳ کم کم داره نزدیک می شه و جا داره به کلیه دوستانی که در سایت موبایل اسکای به هر نحوی که ما رو یاری کردند تا بتوانیم در سال ۲۰۱۳ کنار شما باشیم این عید باشکوه میلادی رو بهشون تبریک می گیم و امیدوارم چه داخل ایران و چه خارج از ایران بهشون خوش بگذره .

جهت قدردانی از شما عزیزان مخصوصا بازدیدکنندگان گرامی سایت موبایل اسکای براتون تعدادی اس ام اس  مخصوص جشن کریسمس ۲۰۱۳ آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید .

اس ام اس های تبریک کریسمس 2013

پیشنهاد هدیه کریسمس :

برای دشمن خود: بخشش

برای رقیب: تحمل

برای دوستانت:قلبت

برای خودت:احترام

کریسمس مبارک

امیر بازدید : 136 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

پیامک های تبریک سال نوی میلادی 2013

 

اگه یه شب بیدار شدی و دیدی .
.
.
یه مرد چاق و گنده داره تورو  توی کیسش میزاره
.
.
.
نگران نشو.
.
.
.
.
.
چون من از بابا نوئل تورو واسه  کریسمس خواستم !

If One Night You Wake Up

And A Big Fat Male Is Trying To Put You In A Sack

Please Don’t Be Afraid

Because I Told Santa All I Want For Christmas Is You

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیر بازدید : 146 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس ها و پیامک های تبریک کریسمس 2013 / سری 2

 

پیشنهاد هدیه کریسمس :

برای دشمن خود: بخشش

برای رقیب: تحمل

برای دوستانت:قلبت

برای خودت:احترام

کریسمس مبارک

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تبریک کریسمس♦♦♦♦♦♦♦♦♦

امیر بازدید : 153 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

چگونه می توانید این سه مثلث متساوی الساقین را طوری در کنار هم قرار دهید که ۷ مثلث متساوی الساقین در ابعاد مختلف در تصویر نهایی داشته باشید؟

 معمای ریاضی 3 مثلث

پرسش ۲
به نظر شما به جای علامت سوال چه طرحی باید در جای خالی قرار گیرد؟

 معمای ریاضی 3 مثلث

امیر بازدید : 313 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

تاریخ تولد : ۲۸ آپریل ۱۹۷۴ در مادرید ، اسپانیا

مهمترین افتخارات : کاندید دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم وولور ، کاندید دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل زن برای فیلم نُه ، دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم ویکی کریستینا بارسلونا و…
معرفی کوتاه پنه لوپه کروز:
پنه لوپه در شهر مادرید اسپانیا به دنیا آمد. پدرش ادواردو یک خرده فروش و مادرش انکارنا یک آرایشگر بود. پنه لوپه از بچگی علاقه زیادی به رقص داشت به همین دلیل تصمیم گرفت تا باله  را با جدیت دنبال کند و تا سن ۱۵ سالگی نیز به تصمیم خود پافشاری می کرد اما در این سن او توانست در تست هنرپیشگی ایی که بین ۳۰۰ دختر انجام گرفته بود، قبول شود و آغازگر راه ورود او به دنیای سینما و تلویزیون باشد. کروز در اوایل دوران بازیگری اش توانست نقش مختصری در یکی از فیلمهای تیموتی دالتون به نام Framed ایفا کند. اما فیلم مطرح عصر زیبایی بود که  نام پنه لوپه کروز را بیش از پیش بر سر زبانها انداخت. او در این فیلم ایفاگر نقش یکی از چهار خواهری بود که عاشق یک نظامی فراری می شدند. بعد از این فیلم۵ پنه لوپه افتخار این را پیدا کرد که با کارگردان مطرح اسپانیا یعنی پدرو آلمودار در فیلم گوشت تازه همکاری کند. سپس در فیلم مطرح چشمهات رو باز کن حضور پیدا کرد که بعدها نسخه هالیوودی آن با نام آسمان وانیلی ساخته شد. اما ورود پنه لوپه به سینمای بین الملل با فیلم همه چیز درباره مادرم از پدرو آلمودار رقم خورد که پی آیند آن حضور در فیلمهای مطرح هالیوودی و تبدیل شدنش به مطرح ترین بازیگر بین الملل بود.

بیوگرافی پنه لوپه کروز

 پنلوپه کروز
پنلوپه کروز سانچز (به اسپانیایی: Penélope Cruz Sánchez) (زاده ۲۸ آوریل ۱۹۷۴) بازیگر اسپانیایی است. وی در ۱۵ سالگی توسط یک آژانس استعداد یابی شناخته شد، سپس اولین کار بازیگری خود را در ۱۶ سالگی با حضور در تلویزیون آغاز کرد و در پی آن و در همان سن با شرکت در فیلم خامون، خامون (۱۹۹۲) پابه عرصه سینما نهاد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. در سال ۲۰۰۱ میلادی دو فیلم آسمان وانیلی و دمیدن از وی به نمایش در آمد که سبب شهرت بیشتر او شد و از سوی دیگر هر دو فیلم به موفقیت تجاری در سطح جهانی دست یافتند.
در دهه ۲۰۰۰ میلادی او در فیلم‌های متعددی با سبک‌های گوناگون نقش‌آفرینی کرد که از آن‌ها می‌توان به کمدی بیدار شدن در رنو (۲۰۰۲)، فیلم دلهره‌آور گوتیکا (۲۰۰۳)، فیلمی با موضوع عید کریسمس به نام نوئل (۲۰۰۴)، فیلم ماجراجویانه صحرا (۲۰۰۵)، فیلم موزیکال درام ناین و پویانمایی جی-فورس اشاره کرد. از برجسته‌ترین فیلم‌های او می‌توان ولور (۲۰۰۶) که نامزد گلدن گلوب و جایزه اسکار شد و فیلم ویکی کریستینا بارسلونا که برنده جایزه اسکار شد را نام برد. او اولین بازیگر اسپانیایی در تاریخ است که موفق به کسب جایزه اسکار شده و همچنین اولین بازیگر اسپانیایی است که ستاره‌ای در پیاده‌روی شهرت هالیوود بدست آورده است.
پنلوپه در کنار بازیگری مدل شرکت‌هایی چون منگو، لورئال و رالف لورن است و همچنین به همراه خواهر کوچیکترش مونیکا کروز طراحی‌هایی برای منگو انجام داده‌اند. کروز علاوه بر کمک‌های مالی برای موسسات خیریه، وقتش را نیز صرف آن‌ها می‌کند. وی فعالیت‌های داوطلبانه‌ای در اوگاندا و هندوستان داشته است و در هندوستان یک هفته برای مادر ترزا کار کرده و دستمزد حاصل از فیلم کشور هایلو را نیز صرف امور خیریه کرده است.

امیر بازدید : 304 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

اتوبوس بی.آر.تی در مسیر خیابان خاوران لحظاتی قبل واژگون شد.

جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس BRT بی آرتی خیابان خاوران

به گزارش فارس شاهدان عینی از واژگونی یک اتوبوس بی.آر.تی لحظاتی قبل در خیابان خاوران خبر دادند.

به گفته شاهدان ۲ نفر از شهروندان در زیر اتوبوس گرفتار شده‌اند.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 1,517
  • بازدید سال : 25,512
  • بازدید کلی : 306,726
  • کدهای اختصاصی