loading...
برو بیا | سرگرمی و تفریحی
امیر بازدید : 227 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

رژیم کاهش وزن از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. مهمترین چیزی که در رژیم های نادرست وجود دارد تبلیغات فریبکارانه ای است که فرد را متقاعد می کند در مدت کوتاهی کاهش وزن زیادی داشته باشد و در واقع آن را ضمانت می کند.

همه رژیم های کاهش وزن صحیح نیستند
روش های مختلفی برای کاهش وزن بصورت حتی مستند وجود دارد که گه گاهی توسط افراد خاص یا گروه های خاصی ارائه می شود ولی این دلیل بر این نمی شود که حتما تمام این رژیم ها صحیح باشد چرا که این روش ها به طور مداوم در بین مقالات موجود و حتی سایت های موجود مورد گفت و گو و بحث و مقابله قرار می گیرند.

امیر بازدید : 141 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
هنگامی که از درد گلو، نیش زنبور یا گرفتگی عضلات به دلیل ورزش کردن رنج می برید، نمی توانید به سرعت درد خود را تسکین دهید. اما نیازی نیست که سریع به دکتر یا داروخانه مراجعه کنید. ممکن است با داروی درد خود فاصله زیادی نداشته باشی، گاهی درمان درد شما در کابینت آشپزخانه شما یافت می شود. با مطالعه این 26 روش بسیار ساده ممکن است درمان دردهایتان را پیدا کنید.

گیلاس برای پروازهای طولانی
اگر بعد از یک پرواز طولانی دائما خمیازه می کشید، یک مشت گیلاس بخورید. این میوه آبدار باعث ترشح هورمون ملاتونین می شود. این هورمون که در بدن نیز ترشح می شود الگوی خواب را تنظیم می کند. پس اگر در هنگام انجام کاری احساس خواب آلودگی کردید می توانید با خوردن این میوه سرحال شوید و به کار خود ادامه دهید.
امیر بازدید : 257 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

حتماً تابحال شنیده‌اید که می‌گویند برای به دست آوردن احترام باید به دیگران احترام بگذارید.

کاملاً درست است اما لزوماً نه به آن شکلی که شما فکر می‌کنید. بااینکه خیلی مهم است که به دیگران احترام بگذارید، این راه قطعی و تعیین‌کننده برای اینکه آنها هم حتماً به شما احترام بگذارند نیست.

درمورد احترام، همه چیز از خودتان شروع می‌شود.

اگر شما به خودتان احترام نگذارید، هیچکس دیگر این کار را نخواهد کرد.

چرا احترام به خود تا این اندازه مهم است

احترام به خود پایه و اساس داشتن یک زندگی توام با کمال و احترام است. اگر واقعاً خودتان را دوست نداشته باشید و به عنوان یک انسان به خودتان احترام نگذارید، چطور می توانید جرات کنید از ایده‌ها و اعتقاداتتان حمایت کنید یا مرزهای خود را به دیگران گوشزد نمایید؟

حتی آدم‌های خیلی مهربان هم نمی‌توانند با کسانیکه علاقه و احترامی برای خود قائل نیستند همدردی کنند.

امیر بازدید : 194 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

با وجود اینكه در حال حاضر به دلیل مراجعه بانوان در مراحل اولیه (كه توده كوچك است و این اجازه را به پزشكان می دهد كه بدون برداشتن كامل  سینه، سرطان این عضو را درمان كنند)، كمتر مجبور به برداشتن سینه برای درمان سرطان سینه می شویم، اما گاهی مواقع به دلیل بزرگ بودن توده یا خصوصیات و نحوه‌ی رشد آن نمی توان سینه را نگه داشت و برداشتن كامل سینه لازم می شود.

در این مواقع  می توان در صورت تمایل بیمار اقدام به باز سازی سینه كرد. در اینجا به سؤالاتی که معمولاً در ابن مورد پرسیده می شود اشاره می کنیم.

بهترین موقع برای باز سازی سینه پس از درمان چه موقعی است؟
بازسازی، گاهی بلا فاصله پس از عمل جراحی  و یا همزمان با عمل جراحی برداشتن سینه قابل انجام
است اما  اگرپس از عمل نیاز به انجام شیمی درمانی یا رادیوتراپی ( اصطلاحاً برق گذاشتن) باشد بهتر است كه باز سازی تا 6 ماه پس ازاتمام كلیه‌ی درمان ها به تعویق بیفتد.

اگر خانمی پس از گذشت چند سال از عمل جراحی به فكر بازسازی بیفتد نیز این كار قابل انجام است و گذشت زمان مشكلی برای بازسازی ایجاد نمی كند.

نحوه‌ی انجام بازسازی چگونه است؟


بازسازی سینه را می توان با استفاده از نسج  خود بیمار یا با استفاده از پروتزهای مصنوعی انجام داد. این پروتزها كه از مواد مخصوص و سازگار با نسج بدن ساخته شده اند زیر پوست یا عضله گذاشته می شوند. بعضی مواقع برای اینكه پوست به اصطلاح جا باز كند و برای جای گیری پروتز مناسب باشد ابتدا پوست با استفاده از متسع كننده‌ها  به مرور زمان متسع می شود و سپس پروتز دائمی زیر آن قرار داده می شود.

این متسع كننده ها مانند یك بادكنك خالی هستند كه هر هفته مقداری مایع داخل آنها تزریق می شود و بدون ایجاد مشكلی به تدریج باعث جا باز كردن پوست می شوند.

امیر بازدید : 201 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
معتادین به خرید تا آنجا که پول همراه داشته باشند خرید مي‌کنند بدون آنکه به استفاده از لوازمي‌ که مي‌خرند فکر کنند. آنها حتی ممکن است از بسیاری از لوازمي‌ که دارند خبر نداشته باشند. یکی از خصوصیات بارز این افراد این است که هیچ تمایلی به چانه زدن ندارند و حتی گاهی به قیمت اجناسی که انتخاب مي‌کنند توجهی ندارند.

اگر هر ماه به این نتیجه مي‌رسید که دخل و خرج‌تان با هم نمي‌خواند و با کسری بودجه زیادی روبه‌رو هستید، احتمالا شما هم به بیماری اعتیاد به خرید» مبتلا شده‌اید

گاهی افراد اشتیاق به خرید را با اعتیاد به خرید اشتباه مي‌گیرد. اکثر این دسته از افراد هم نمي‌دانند مبتلا به اختلالی هستند که معمولا از آن خبر ندارند یا حداکثر خودشان و افرادی که با آنها زندگی مي‌کنند از این موضوع با خبرند. اگر کمد لباس‌های‌تان پر است از لباس‌هایی که حتی یک‌بار هم آنها را نپوشیده‌اید، اگر با نگاه کردن به ویترین مغازه بدون اینکه کنترلی برخودتان داشته باشید وارد مغازه مي‌شوید‌ و مهمتر از همه اگر آخر هر ماه به این نتیجه مي‌رسید که دخل و خرج‌تان با هم نمي‌خواند چون مبلغ بسیار زیادی را برای خرید لوازم بی‌مصرف خرج کرده‌اید، شما مبتلا به اختلالی هستید که در زبان عامیانه به آن اعتیاد به خرید گفته مي‌شود.

 از آنجا که بزرگ‌ترین لطمه که اعتیاد به خرید به شما مي‌زند صدمه مالی است بهتر است با این اختلال آشنا شوید و اگر مبتلا به آن بودید به دنبال راه‌حلی برایش بگردید. با خواندن مطالب زیر متوجه مي‌شوید این اختلال چه خصوصیاتی دارد و چطور مي‌توانید آن را در خودتان شناسایی کنید. مهمتر اینکه با از بین بردن آن چه لطفی به جیب‌تان مي‌کنید. 
با بیماری اعتیاد به خرید چه کنیم؟

معنی اعتیاد به خرید

بسیاری از ما ممکن است چشم‌مان لباس یا وسیله‌ای را بگیرد و حتی اگر به آن نیازی نداشته باشیم بابت خریدن آن پول خرج کنیم. خرید در ایام خاص، ابتدای فصول، خرید برای خوش لباس بودن و خریدن لوازم مورد نیاز حتی اگر گاهی بیشتر از معمول باشد کاملا نرمال است‌ اما معمولا کسانی که اعتیاد به خرید دارند سراغ خریدن کفش، لوازم لوکس، لوازم الکترونیکی و مهم‌تر از همه لباس مي‌روند. کمد‌های این افراد پر شده از لوازم مشابه که حتی از آنها استفاده هم نشده است.

معتادین به خرید تا آنجا که پول همراه داشته باشند خرید مي‌کنند بدون آنکه به استفاده از لوازمي‌ که مي‌خرند فکر کنند. آنها حتی ممکن است از بسیاری از لوازمي‌ که دارند خبر نداشته باشند. یکی از خصوصیات بارز این افراد این است که هیچ تمایلی به چانه زدن ندارند و حتی گاهی به قیمت اجناسی که انتخاب مي‌کنند توجهی ندارند. دسته دیگر افراد که تعدادشان نسبت به گروه اول بسیار کمتر است، کسانی هستند که لوازم مورد نیازشان را خریداری مي‌کنند اما میزان خریدشان چند برابر نیاز و استفاده آنها است. معتادان به خرید بعد از هر بار خرید کردن دچار احساس گناه و استرس مي‌شوند و برای پایین آوردن این استرس دوباره سراغ خرید مي‌روند.

امیر بازدید : 347 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
اين را بدانيد، اگر از همان ابتداي زندگي زناشويي شروع به كنترل همسرتان بكنيد از ترس اينكه مبادا او روزي نسبت به شما غيرمتعهد شود، در واقع ناخودآگاه او را به سمت غيرمتعهد شدن سوق مي‌دهيد.

اگر هميشه ترس از دست دادن همسرتان را داريد...


در اين صورت 2 راه بيشتر نداريد:

1. از همان ابتدا و در دوران آشنايي آنقدر او را خوب بشناسيد تا با توجه به شخصيت او اين داستان برطرف شود.

2. آنقدر در زندگي زناشويي خود، عشق و محبت صرف کنید كه همسرتان نتواند به كسي ديگر جز شما فكر كند.

اگر به همسرتان شك كرديد و بعد از مدتي متوجه شديد شك شما اشتباه بوده است!

در اين شرايط 2 حالت ممكن است پيش بيايد:

 1. همسرتان متوجه شك شما نشده است؛ در اين صورت بايد روي خودتان كار كنيد تا كاملا شك شما برطرف شود و تنها چيزي كه مي‌تواند شك‌ها و ناآرامي‌هاي بين زوج‌ها را از بين ببرد محبت كردن بي‌قيد و شرط به يكديگر است چون در اين صورت رابطه دلپذير مي‌شود و در نتيجه دوباره اعتماد و آرامش به زندگي بازمي‌گردد.

2. همسرتان متوجه شك شما شده است؛ دراين صورت بايد اول به اشتباه خود اعتراف و از او معذرت‌خواهي كنيد. بعد به نوعي با رفتارهايتان نشان دهيد كه كاملا به او اعتماد داريد.

امیر بازدید : 221 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

محققان توصیه می‌کنند با توجه به اینکه عزت نفس در افراد غیرچاق بالاتر است و افراد با عزت نفس بالاتر شیوه زندگی سالم‌تری را اتخاذ می‌کنند، در برنامه‌های ارتقای سلامت توجه به ابعاد روانی مشکل چاقی حائز اهمیت است.
در سال‌های اخیر گسترش چاقی موجب معطوف شدن اذهان عمومی به آثار سوء ناشی از آن بر ابعاد جسمانی و روانی وجود انسان‌ها شده است.
زنان چاق و لاغربرخی بررسی‌ها نتایج ضد و نقیضی از ارتباط چاقی با عزت نفس ارائه داده‌اند. این در حالی است که ممکن است افراد با عزت نفس بالا به جهت ارزش و احترام بیشتری که برای خود قائل هستند، شیوه زندگی سالم‌تری اتخاذ کنند.
مطالعه‌ای با هدف بررسی و ارزیابی ارتباط عزت نفس با نمایه توده بدنی و برخی عوامل شیوه زندگی در زنان شاغل توسط دکتر هاله صدرزاده از گروه تغذیه و بیوشیمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و همکارانش انجام شد.

این مطالعه مورد-شاهدی بر روی 125 زن 25 تا 45 ساله چاق دارای نمایه توده بدنی مساوی و بالاتر از 30 و 125 زن غیرچاق از کارکنان بیمارستان‌های منتخب تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام گرفت. دریافت‌های غذایی با پرسشنامه بسامد غذایی نیمه کمی و فعالیت بدنی با پرسشنامه MET به‌ عنوان عوامل شیوه زندگی بررسی شد. عزت نفس با پرسشنامه روزنبرگ اندازه‌گیری شد.

تعداد صفحات : 51

درباره ما
عکس هاي خنده دار و زيبا,عکس هاي خفن,مطالب جالب,اس ام اس عاشقانه و جديد,اس ام اس زيبا و خنده دار,مدل لباس مجلسي,مدل مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 1,541
  • بازدید سال : 25,536
  • بازدید کلی : 306,750
  • کدهای اختصاصی